quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik zie altijd veel van die enorme heupen, van die waggelende slagschepen met een reet waar je een tractor op kan parkeren.
Misschien dat de anatomie het anders bedoelde maar we hebben met de praktijk te maken.
Juist mannenbillen maken me enorm homo al zijn er ook veel lillike bij maar het bipsje van mijn bloedeigen lieverd wordt door geen enkele menukaart van een 3-sterrenrestaurant overtroffen![]()
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Pustasu het volgende:
Hoe weet je dat je homo bent trouwens?
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.quote:Op zondag 10 december 2006 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijn
Ben je "bang" om homo te zijn? Niet voor de seks, maar voor het zijn (de seks is namelijk niet verplicht).quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
Ben je het nog voor jezelf aan het ontkennen. Sex met een andere man kan heel mooi zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef Pustasu het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.
Tis alleen zo dat ik de gedachte van seks met een man niet kan verteren. Zal wel normaal zijn denk ik.
Maar toch, soms twijfel ik aan mezelf en weet niet wat ik dan moet denken.
Dat twijfelen gaat meer om dat ik vaak niet de aandacht geef aan vrouwen zoals andere mannen. Vaak negeer ik ook (on)bewust vrouwelijke aandacht.
Eenmaal een tijdje later denk ik: WTF, wat doe ik?
Maarja, zo gaat het al een lange tijd.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
waaromquote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom jij je verplicht voelt om iets met de vrouwelijke aandacht te doen!?
quote:
U en de wuppiecremateur zijn 1?quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Misschien dat je daar een antwoord in vind voor je vraag.
GMTA, of ook wel Great Minds Think Alike, although fools seldom differ.quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Lees de vraag dan nog eens en formuleer jij jouw antwoord erop dan...quote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
quote:
Die indrukken, zeg maar, is sociale druk. Maak je er los van en merk in een ooghoek op, op wat voor houding/insteek je valt. En laat je gaan. Het mag.quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
nee op die van jou wel danquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.quote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef Nuno_G het volgende:
nee op die van jou wel dan
andere topic als je daar verschijnt dan vertel ik het welquote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.
ben je al los gegaan ?quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef Knoflook het volgende:
Wie is nu de ''echte'' homo ?
Die gozer die je meer beschoud als vrouw; de manier waarop hij praat is net als een vrouw, gebaren etc.
Als die in een vrouwen lichaam zou zitten merk je het verschil niet.
Of die andere die de hele dag om je heen huppelt Zoooooooo overdreven lult, de handjes alle kanten op zwaaien.
Die Paris Hilton zoo'n schatje vinden ! vooral dat handhondje met dat roze ! die vieze hete stinkende sexuele opmerkingen maken over jongens die ze wel zouden willen nemen. Rond schreeuwen dat ze piemels eten....
well u get the picture.
Deze vraag na aanleiding van dat ik homo's ken die ik gewoon zie als een vrouw
en dat ik homo's ken waar ik me matenloos aan iriteer omdat ze aan kondigen dat ze van zwarte piemels houden.
ben benieuwt hoe jullie er tegen aan kijken.
Allemaal homo's neem ik aan danquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef Knoflook het volgende:
Wie is nu de ''echte'' homo ?
Damned het was pas 7 uur hoorquote:
Hadden ze je nu ALWEER een ban gegeven ???quote:
Diskriminaziequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hadden ze je nu ALWEER een ban gegeven ???
da's toch wel een zeer regelmatig terugkerend fenomeen![]()
Homosuele flikkertquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey lesbische pot![]()
Het was niet erg netjes tegenover mij dit keer maar shit happens
'what about' mensen die daar gewoon boven staan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:18 schreef nokwanda het volgende:
What about homo's die je gewoon kunt zien als man?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'what about' mensen die daar gewoon boven staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |