Whehe, ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:53 schreef linebear het volgende:
Yes, heb de kaartjes voor Scissor Sisters binnen
OMG das wel heel rozequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Whehe, ik ookBen benieuwd, nog maar 4,5 maand
![]()
![]()
Ik ook, dat wordt meteen een minimietquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Whehe, ik ookBen benieuwd, nog maar 4,5 maand
![]()
![]()
Ik vond het wel... "leerzaam" ja, vooral over vroeger natuurlijk. Beetje research doen enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Staat er überhaupt iets in dat interessant is?
Volgens mij bestaat het al niet meer - het was een tijdschrift dat samenhing met Homostudies en het Homodok (documentatiecentrum) - raakte er op een of andere manier bij verzeild. Zaten mensen als Jan Willem Duyvendak (nu hoogleraar en GroenLinks bobo) en Xandra Schutte in de redactie. Driekwart van de inhoud ging aan me voorbij; over lesbische gouvernantes in de 12e eeuw, dat soort stuff. Ik deed de leuke klusjes, cultuur en zo: Paul de Leeuw interviewen, boekrecensies enz.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef linebear het volgende:
SCH, heb homologie niet in de winkel zien liggen. Wat is dat voor een blad ?!
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben jullie de homo-encyclopedie al uit?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet er op uit Twoflower
Dat vriendje ligt echt niet onder de kerstboom.
Hup sokken en broekje en jasje aan en de wijde wereld in![]()
![]()
Dat weet ik niet eens meer. Ik heb wel de handtekeningen van oa Henk Krol, Tony Neef (nicht, zelf erbij gezetquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:58 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Jah, maar ik ben er nog niet in begonnen met lezen, ze zeiden dat achterin het leukste gedeelte ervan was.
Is het in Nederland nog steeds warm genoeg om niet voor pinkie uitgemaakt te worden dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:00 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Moet ie kleren aantrekken!? Wat is dát nou voor een onzin...
Ik mag zelf graag in de montmatre komen, vind de muziek geweldig, leuke kerels achter de bar enz.quote:*knip*
Is Prik trouwens wat !?
drinken homo's nou meer bier of wat anders ?quote:
Ik date niet zonder een foto gezien te hebben. Maak maar een fotoboek aan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:49 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ik mag zelf graag in de montmatre komen, vind de muziek geweldig, leuke kerels achter de bar enz.
zag je fotoboek 2bloem, keertje samen?
![]()
![]()
kijk daar komt dat verlanglijstje al weer in zichtquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik date niet zonder een foto gezien te hebben. Maak maar een fotoboek aan.
Jezus eikel, grijp die kansquote:Op zaterdag 9 december 2006 08:50 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik date niet zonder een foto gezien te hebben. Maak maar een fotoboek aan.
Wat denk jij wel niet. Heeft Zaansboefje het over een bed? Die jongen vindt jouw foto leuk en doet aardig tegen je en wat doe jij: jij zet je meest afhoudende gezichtje op en zegt: nou, nou meneertje, dat gaat zomaar niet hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, wat denk je wel van mij? Dat ik zo wanhopig ben dat ik met iedereen het bed in duik?
Ik drink vooral bier jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
drinken homo's nou meer bier of wat anders ?
Ik interpreteer zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat denk jij wel niet. Heeft Zaansboefje het over een bed? Die jongen vindt jouw foto leuk en doet aardig tegen je en wat doe jij: jij zet je meest afhoudende gezichtje op en zegt: nou, nou meneertje, dat gaat zomaar niet hoor.
Ik help je dus je doet gewoon wat ik zeg. Begrepen
Dat doe je wel erg ruim dan. Doe nou gewoon wat toegankelijker, zo wordt het nooit watquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik interpreteer zijn-smiley gewoon.
Ik ben juist best wel toegankelijk hoor. Maar ik heb nou eenmaal ook eisen/wensen/verwachtingen en zo, en d'r lopen ook veel te veel fakers rond tegenwoordig...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doe je wel erg ruim dan. Doe nou gewoon wat toegankelijker, zo wordt het nooit wat![]()
![]()
Ja, maar die jongen doet leuk en aardig en jij reageert nogal bot.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ben juist best wel toegankelijk hoor. Maar ik heb nou eenmaal ook eisen/wensen/verwachtingen en zo, en d'r lopen ook veel te veel fakers rond tegenwoordig...
Je hoeft niet per se anale seks te hebben hoor. D'r zijn er ook die het alleen houden bij orale seks, of mekaar met de hand helpen. D'r is meer mogelijk dan alleen anaal.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:38 schreef Pustasu het volgende:
misschien een rare vraag: wat als je bijvoorbeeld aangetrokken voelt van een man, maar dat je niet zonder walgen kan denken aan anale seks met een man?
waar is je stamkroeg dan, kom ik ook even langsquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef picobyte het volgende:
Sja lui van internet die date ik alleen nog maar in de stad he.
Komen ze niet opdagen dan ben ik in iedergeval wel gezellig in mijn stamkroeg geweest
anale seks kan ook heel leuk zijn je moet je misschien even over het beeld heen zetten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:38 schreef Pustasu het volgende:
misschien een rare vraag: wat als je bijvoorbeeld aangetrokken voelt van een man, maar dat je niet zonder walgen kan denken aan anale seks met een man?
heb je wel eens een mannenkontje gezien mmmmmmquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:58 schreef A_L_N_F het volgende:
SCH, heeft een vrouw vanuit anatomisch perspectief niet gewoon een veel mooier kontje?
mooi rond, vaak zacht en weinig behaard en veelal wat mooier van kleur.
baal je daar niet van?
ja maar de meeste konten van kerels zijn goor behaar, melkwit en vaak met steenpuisten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb je wel eens een mannenkontje gezien mmmmmm![]()
Vind het jammer dat in een zo'n vrij land (hahahaha) nog steeds zoiets een uitzondering is. Van mj mogen homo's hetero's bi's hun eiegen feesten hebben en zonder dat dat nieuws is. Leve de vrijheid !quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Zo maar even een open vraag voor een ieder
wat is de mening over dit markante stuk in de de Volkskrant van vandaag ?
http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/homorodeo.pdf en http://www.xs4all.nl/~shyvven/fok/homorodeo2.pdf
kwestie van verzorging en aandacht aan schenkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:05 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja maar de meeste konten van kerels zijn goor behaar, melkwit en vaak met steenpuisten.
heb je toch andere gezien dan ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:05 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja maar de meeste konten van kerels zijn goor behaar, melkwit en vaak met steenpuisten.
Ja vindt het voor Amerikanen inderdaad heel goed en vooruitstrevend dat dit daar in een macho cultuur als de rodeo nu ook mogelijk is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vind het jammer dat in een zo'n vrij land (hahahaha) nog steeds zoiets een uitzondering is. Van mj mogen homo's hetero's bi's hun eiegen feesten hebben en zonder dat dat nieuws is. Leve de vrijheid !
ach de "hetero's" die aapje's willen kijken hebben daar meestal een heeeeeele andere reden voorquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vindt het voor Amerikanen inderdaad heel goed en vooruitstrevend dat dit daar in een macho cultuur als de rodeo nu ook mogelijk is.
Maar doot dit in het servicekatern De Veleiding in het reisgedeelte op te nemen krijg ik toch een beetje een vreemde smaak in de mond. Alsof het als een nieuwe atractie gebracht wordt, zo van ga daar eens naar toe om aapjes te kijken
mompelt iets over "HOP"quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach de "hetero's" die aapje's willen kijken hebben daar meestal een heeeeeele andere reden voor![]()
quote:
Het spijt me maar ik zie altijd veel van die enorme heupen, van die waggelende slagschepen met een reet waar je een tractor op kan parkeren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:58 schreef A_L_N_F het volgende:
SCH, heeft een vrouw vanuit anatomisch perspectief niet gewoon een veel mooier kontje?
mooi rond, vaak zacht en weinig behaard en veelal wat mooier van kleur.
baal je daar niet van?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik zie altijd veel van die enorme heupen, van die waggelende slagschepen met een reet waar je een tractor op kan parkeren.
Misschien dat de anatomie het anders bedoelde maar we hebben met de praktijk te maken.
Juist mannenbillen maken me enorm homo al zijn er ook veel lillike bij maar het bipsje van mijn bloedeigen lieverd wordt door geen enkele menukaart van een 3-sterrenrestaurant overtroffen![]()
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:13 schreef Pustasu het volgende:
Hoe weet je dat je homo bent trouwens?
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.quote:Op zondag 10 december 2006 00:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je verliefd wordt op een man en de sex prettig vindt, kan dat een signaal zijn
Ben je "bang" om homo te zijn? Niet voor de seks, maar voor het zijn (de seks is namelijk niet verplicht).quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
Ben je het nog voor jezelf aan het ontkennen. Sex met een andere man kan heel mooi zijnquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef Pustasu het volgende:
[..]
laat ik zo zeggen dat ik niet eens meer weet hoe en wat. Ik betrap mezelf erop dat ik soms mannen 'check'.
Tis alleen zo dat ik de gedachte van seks met een man niet kan verteren. Zal wel normaal zijn denk ik.
Maar toch, soms twijfel ik aan mezelf en weet niet wat ik dan moet denken.
Dat twijfelen gaat meer om dat ik vaak niet de aandacht geef aan vrouwen zoals andere mannen. Vaak negeer ik ook (on)bewust vrouwelijke aandacht.
Eenmaal een tijdje later denk ik: WTF, wat doe ik?
Maarja, zo gaat het al een lange tijd.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
het doet me zeg maar pijn hoe ik me soms gedraag rond vrouwen, zo erg dat ik ga twijfelen.
Ik krijg genoeg aandacht om mijn ego te strelen, maar ik doe er naar mijn zin te weinig mee
waaromquote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Vraag je eens af waarom jij je verplicht voelt om iets met de vrouwelijke aandacht te doen!?
quote:
U en de wuppiecremateur zijn 1?quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Misschien dat je daar een antwoord in vind voor je vraag.
GMTA, of ook wel Great Minds Think Alike, although fools seldom differ.quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist. Ik denk dat hij gewoon nog bang is voor het idee, maar sex met een man kan heel leuk zijn dat moet hij nog uitvinden.
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef picobyte het volgende:
Hij is gewoon bang om dat hij weet dat hij het misschien wel lekker gaat vinden.
Das tegen zijn overtuiging en geweten in he... mens zijn is moeilijk helaas
Lees de vraag dan nog eens en formuleer jij jouw antwoord erop dan...quote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
quote:
Die indrukken, zeg maar, is sociale druk. Maak je er los van en merk in een ooghoek op, op wat voor houding/insteek je valt. En laat je gaan. Het mag.quote:Op zondag 10 december 2006 00:22 schreef Pustasu het volgende:
nee op die van jou wel danquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zit te wachten op van die wazige reacties...
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.quote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef Nuno_G het volgende:
nee op die van jou wel dan
andere topic als je daar verschijnt dan vertel ik het welquote:Op maandag 11 december 2006 11:02 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Gaat af, doe lief en vertel hoe het gistereavond was.
ben je al los gegaan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |