dat staat er toch ook, zie mijn edit (even bold gemaakt)quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:38 schreef lucky_birdie het volgende:
een Fenek kan nog best wel eens een woestijnvos zijn!
HMMZZ.. *vraagt zich af in hoeverre die dierenwinkel illegaal bezig is*
als je ziet wat ze nog meer aanbieden.. ze hebben zelfs krokodillen
Nee, da'squote:Op dinsdag 28 november 2006 18:40 schreef Lllaura het volgende:
Maar da's een hondje.
Wow! Die middelste kat is echt mooi!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:12 schreef Raenius het volgende:
Een Somali heeft ook mooie wilde kenmerken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook foto's van Flynn hier in dit subforum.
wat een mooie katten zeg!!!!!!!! ongelofelijk!quote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De Toyger:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Bengaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Savannah:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Pixie-Bob:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn er maar een paar van de waslijst van 'wilde' kattenrassen.
Syberische tijgers zijn altijd oranje.quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Sodium het volgende:
Mijn kat heeft wel iets weg van een Syberische tijger, inclusief blauwe ogen. Witte vacht dus. Plaatjes volgen nog wel.
quote:Op zondag 10 december 2006 13:09 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Syberische tijgers zijn altijd oranje.Het zijn de Bengaalse tijgers waar de witte kleur wordt gefokt.
Ze zijn erg druk, er wordt ook door de fokkers geadviseerd dat jer minstens 2 moet nemen.quote:Op zondag 10 december 2006 10:33 schreef Sodium het volgende:
Die Bengalen zijn prachtig. De vacht heeft een mooie warme kleur! Hoe is het karakter van deze katten? Zijn ze druk, of erg rustig? Mijn kat heeft wel iets weg van een Syberische witte tijger, inclusief blauwe ogen. Witte vacht dus. Plaatjes volgen nog wel.
![]()
OMG die Savannahquote:Op zaterdag 25 november 2006 14:25 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
De Toyger:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Bengaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Savannah:
[afbeelding]
[afbeelding]
De Pixie-Bob:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dit zijn er maar een paar van de waslijst van 'wilde' kattenrassen.
wow mooi beessiequote:Op zaterdag 25 november 2006 17:44 schreef Lllaura het volgende:
Bently, onze bengaal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |