Mag ik vragen wat je in SF doet? Mooi plan om dan ook naar Oz te gaan!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:46 schreef LS-Drop het volgende:
Reisplannen zijn wat gewijzigd sinds ik nu in San Francisco zit. Eerst was mn plan om in Juli naar australie te gaan, en als ik aan komt dan meteen naar het noorden te gaan omdat het winter is in het zuiden. Ik heb het hier zo naar mn zin in SF dat ik heb besloten om hier een paar maandjes te chillen en een beetje te werken hier en daar![]()
Tegen de tijd dat het zomer in het zuiden van OZ is dan die kant op te gaan. Kan ik ook nog fijn naar Burning Man in Augustus
Ik vond Bonaire tegenvallen...zou dan echt wel voor de treinreis gaan!! als je voor het strand naar Bonaire gaat, komt je bedrogen uit. Duiken is er wel ok, maar niet breath taking zeg maarquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef daanski82 het volgende:
ik dacht aan N-antille (bonere, aruba, curacau) of met de trein van moskou naar peking.
en in mei wil ik met vriendje een kleine week naar parijs.
Update:quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef Sport_Life het volgende:
zomer : portugal/spanje, combineren met een interrailtje.
Berlijn!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef umberrella het volgende:
een midweekje berlijn gaat eraan komen
Open hier een [reisadvies] topic overquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zoek advies. Wil graag half juni een week of drie weg. Chillen in lekker weer, duiken, maar ook wat van het land zien, en niet op één plek blijven zitten. Dus eigenlijk alleen tickets, en misschien alvast een fijn resortje uitzoeken.
Maar we komen er niet echt uit. Ik ken Thailand goed, maar dat is in juni qua klimaat niet zo relaxed. Mexico is ook een optie, maar idem qua klimaat, en ben bang dat het misschien ook teveel hoogseizoen is.
Hoe is Maleisië in juni/juli? En Brazilië? Ben al aan het googlen geslagen, maar kom weinig ervaringen tegen. Budget is max 1500 pp. Tips, suggesties?
Ok.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Open hier een [reisadvies] topic over
Vervuilt dit topic wat minder...
Dublin gaat gelukkig door, ik vertrek 29 april. Twee dagen in de stad, en daarna rijden we naar de kust in het noordwesten. In de buurt van Donegal, waar je onder andere Slieve League (hoogste klif van Europa) en Glenveagh National Park hebt. Ierland lijkt me echt geweldig, heel veel zin in!quote:Op maandag 5 februari 2007 22:11 schreef NAKZ het volgende:
Ik ben begin dit jaar met oud en nieuw een weekend naar Londen geweest. Volgende week maandag vertrek ik voor vier dagen naar Istanbul. Paar dagen de stad bekijken en woensdagavond naar Fenerbahįe-AZ. Begin maart ga ik vier dagen naar Berlijn, waar we met een groep vrienden een appartement bij een youth hostel in de wijk Mitte hebben gehuurd. Vooral de stad bekijken en 's avonds uitgaan, en zaterdagmiddag naar Hertha BSC-Bayern München in het Olympiastadion. In de zomer ga ik met vrienden twee weken naar Italië. De eerste week bezoeken we Milaan, Florence en Siena. De tweede week gaan we aan het strand liggen en uitgaan enzo in Follonica, Zuid-Toscane, ter hoogte van Elba. Verder ga ik misschien nog wel wat doen, maar dat is nog niet zeker. Misschien in juni een weekend naar Dublin, maar dat is nog heel onzeker.
Sintraquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:19 schreef NAKZ het volgende:
[..]
In de zomer komt er nog een weekje Portugal bij. We hebben een appartement in Cascais, aan de kust in de buurt van Lissabon. Van daaruit uiteraard ook een (paar) keer naar Lissabon, en ook Sintra schijnt heel mooi te zijn. Zin in!
Als je een keer met de trein naar Tigre gaat ook alquote:Op donderdag 5 april 2007 17:33 schreef flipsen het volgende:
(hoewel stukken meer dan de meeste Argentijnen die ik ken).
Welk gedeelte?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:49 schreef PeRi het volgende:
Volgende week 8 dagen naar Zwitserland met mn vriend. Familie woont daar en we waren beide toe aan even weggaan, wat niet al te veel zou kosten - een beslissing was snel gemaakt dus. Eind van het jaar willen we naar New York. Misschien halverwege het jaar nog een paar daagjes weg naar 'ergens'.
Wij gaan naar Zürichquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Welk gedeelte?
Ik ga er in de zomer een weekje heen met me ouders, in Wallis
Dahabquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef BrauN het volgende:
In juli met m'n familie 2,5 week naar Egypte, verschillende plaatsen: Cairo, Luxor, Aswan, Dahab en nog iets.
In augustus met m'n vriendin 2 weken naar Gumbet, Turkije. Lekkere strandvakantie.
Tickets geboekt!quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:15 schreef maartena het volgende:
September: Nederland
Verder nog geen plannen eigenlijk, behalve wat korte reisjes in California, misschien Las Vegas of Arizona.
Vind zelf het zuidelijke gedeelter mooier dan het nooren en midden. Weinig gebergte en veel stedenquote:
=> Florence of reisverslagje Florencequote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:04 schreef Elefes het volgende:
Ook nog een vlucht geboekt naar Florence in oktober... Met een vriendin, gezellig![]()
Nu nog een hotel regelen.. Dus als iemand nog suggesties heeft?
Hoe doe je datquote:Op maandag 30 april 2007 06:14 schreef ETA het volgende:
Zit nu in Taiwan5e reis van het jaar al. Nu ff kijken wat ik in deze omgeving kan doen
Als je bijvoorbeeld een stage moet doen, stuur een email naar een bedrijf in een ver land, zorg ervoor dat ze alles voor je betalen en veel vrije dagen hebt, hoppa gratis reisje/vakantiequote:
Havana had ik na 2 dagen wel gezien...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef Vogue het volgende:
Ik hoop dit jaar nog een weekje naar Cuba te kunnenEn als dat niet lukt wordt het alleen een lang weekend Havana.
Dat kán natuurlijk ook aan jou liggen...quote:
Liften is inderdaad cool. Het kan ook een levensstijl zijn. Als lifter ervaar je de wereld van binnenuit etcetera!quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
Grappig dat mijn planning toch redelijk anders is geworden.... UPDATEquote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef ozzietukker het volgende:De planning van 2007 als volgt:
30 december t/m 09 januari - New York (en omgeving)
10 februari t/m 11 februari - Bratislava
03 maart t/m 04 maart - Barcelona
17 maart t/m 18 maart - Bratislava
06 april t/m 22 april - Thailand (en omgeving)
?? mei - Frankrijk (Clermont Ferrand)
?? juni - London, UK
?? Juli Praag
?? Augustus Budapest
?? September / Oktober Azië / Australië
?? November nnb
?? December - Geneve
Tot en met April is alles bekend, mei wordt sowieso Frankrijk, maar nog te bepalen of dat met auto of vliegtuig gaat gebeuren gezien het toch 900 km rijden is, en Easyjet vliegt naar Geneva, en das maar 300 km waar ik heen moet.
De rest zal zeer zeker gevlogen worden, wachten is op de tarieven van de (budget)airliners
en het wordt Marokko...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef cptmarco het volgende:
Ik hoop volgend jaar naar Cambodja te gaan...
Gaaaaffff!! Dat zijn allemaal bestemmingen die ik ook in een wereldreis zou willen plakken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
De toto gewonnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Met wie ga je?quote:Op zondag 6 mei 2007 09:18 schreef Travelmonkey het volgende:
Hard gewerkt
In Australie maken we een korte tussenstop in Sydney overigens (oud&nieuw!).
En als het echt meezit dan zit er zelfs nog een korte expeditie Antarctica bij ook... maar dit isi volledig afhankelijk van budget en planning tegen die tijd. Sowieso is het natuurlijk maar afwachten of alles zo gaat lopen...
Ik ga met mijn vriendin en mocht het lukken dan denk ik dat we vertrekken uit Ushuaia, Argentinie. Iemand ervaringen hiermee toevallig? Moet zelf ook nog wat research doen..met name of het mogelijk is om niet al te lange tijd van tevoren nog te reserveren. De grootste bottleneck zal ws. de vraag zijn of we er op tijd kunnen zijn, want dan moeten we er namelijkj voor begin maart zijn, want dan zijn de laatste expedities die kant op..(tenminste van wat ik tot nu toe begrepen/gelezen heb). Tips zijn altijd welkomquote:Op zondag 6 mei 2007 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met wie ga je?
Waar ga je de expeditie naar de zuidpool doen?
Das ook zeker geen vervelend vooruitzicht!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
Toch één en ander nog veranderd sinds mijn laatste post...
Ondertussen in Madrid, Florence en Pisa geweest.
En nog in de planning Malmö, Kopenhagen, Hamburg, Wenen, Boekarest, Praag, London, San Francisco, Seattle, Vancouver, St.Petersburg en Tokyo.
Stockholm, daar wil ik ook nog zeker een keer heenquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:47 schreef PhatBastard het volgende:
bezocht:
- praag
- milaan
- montreal, baltimore, NY
- ermelo, Utrecht
op de planning
- teruel
- palencia
- stockholm
- NY
- BCN - Finland - BCN met auto
- hamburg
![]()
Alles is dus nu bevestigd!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:37 schreef OA het volgende:
..........
Dan in oktober gaat onze verste reis tot nu toe beginnen, 3 weken naar Chili!!Tenminste, dat hopen we... helemaal zeker is het nog niet, aangezien nog niet alle hotels en vluchten zijn bevestigd...
![]()
3 Weken Vegas?, wat ga je allemaal doen dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik ga van de zomer 2 weken naar de prachtige stad Charlotte in North Carolina - Amerika. Misschien ook nog 2-3 dagen New York. En volgend jaar 3 weken naar Las Vegas.
Net te laat voor de Hafengeburtstag...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |