Hoe doe je datquote:Op maandag 30 april 2007 06:14 schreef ETA het volgende:
Zit nu in Taiwan5e reis van het jaar al. Nu ff kijken wat ik in deze omgeving kan doen
Als je bijvoorbeeld een stage moet doen, stuur een email naar een bedrijf in een ver land, zorg ervoor dat ze alles voor je betalen en veel vrije dagen hebt, hoppa gratis reisje/vakantiequote:
Havana had ik na 2 dagen wel gezien...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef Vogue het volgende:
Ik hoop dit jaar nog een weekje naar Cuba te kunnenEn als dat niet lukt wordt het alleen een lang weekend Havana.
Dat kán natuurlijk ook aan jou liggen...quote:
Liften is inderdaad cool. Het kan ook een levensstijl zijn. Als lifter ervaar je de wereld van binnenuit etcetera!quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
Grappig dat mijn planning toch redelijk anders is geworden.... UPDATEquote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef ozzietukker het volgende:De planning van 2007 als volgt:
30 december t/m 09 januari - New York (en omgeving)
10 februari t/m 11 februari - Bratislava
03 maart t/m 04 maart - Barcelona
17 maart t/m 18 maart - Bratislava
06 april t/m 22 april - Thailand (en omgeving)
?? mei - Frankrijk (Clermont Ferrand)
?? juni - London, UK
?? Juli Praag
?? Augustus Budapest
?? September / Oktober Azië / Australië
?? November nnb
?? December - Geneve
Tot en met April is alles bekend, mei wordt sowieso Frankrijk, maar nog te bepalen of dat met auto of vliegtuig gaat gebeuren gezien het toch 900 km rijden is, en Easyjet vliegt naar Geneva, en das maar 300 km waar ik heen moet.
De rest zal zeer zeker gevlogen worden, wachten is op de tarieven van de (budget)airliners
en het wordt Marokko...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef cptmarco het volgende:
Ik hoop volgend jaar naar Cambodja te gaan...
Gaaaaffff!! Dat zijn allemaal bestemmingen die ik ook in een wereldreis zou willen plakken!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
De toto gewonnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Met wie ga je?quote:Op zondag 6 mei 2007 09:18 schreef Travelmonkey het volgende:
Hard gewerkt
In Australie maken we een korte tussenstop in Sydney overigens (oud&nieuw!).
En als het echt meezit dan zit er zelfs nog een korte expeditie Antarctica bij ook... maar dit isi volledig afhankelijk van budget en planning tegen die tijd. Sowieso is het natuurlijk maar afwachten of alles zo gaat lopen...
Ik ga met mijn vriendin en mocht het lukken dan denk ik dat we vertrekken uit Ushuaia, Argentinie. Iemand ervaringen hiermee toevallig? Moet zelf ook nog wat research doen..met name of het mogelijk is om niet al te lange tijd van tevoren nog te reserveren. De grootste bottleneck zal ws. de vraag zijn of we er op tijd kunnen zijn, want dan moeten we er namelijkj voor begin maart zijn, want dan zijn de laatste expedities die kant op..(tenminste van wat ik tot nu toe begrepen/gelezen heb). Tips zijn altijd welkomquote:Op zondag 6 mei 2007 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Met wie ga je?
Waar ga je de expeditie naar de zuidpool doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |