abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48943961
Liften naar Oost-Polen of West-Oekraine, daar bij mensen logeren via de gastvrijheidsclubs Hospitality Club en CouchSurfing, kamperen, wildkamperen, bij liftgevers overnachten etcetera, zo ongeveer in september voor een week of drie.

Morgenavond of vrijdagochtend wil ik richting Zuid-Belgie liften, de Viroinvallei en daar een paar dagen kamperen. Als morgen vertrekken dan onderweg ergens wildkamperen in een tent of een verlaten wagen met oplegger in de achterbak of iets in die trant.

Eind mei naar het Berlin Beach Camp bij Grunau van Hospitality Club met honderden andere HC-luitjes uit Duitsland, Europa, de Wereld en omstreken.

Tour de France zien in Gent op ik dacht 9 juli. En nog een paar reisjes naar de Voerstreek en de Hoge Venen in de komende weken.
pi_48944193
Liften? Werkelijk?

Wat is daar de lol van?
pi_48945166
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Rekkie het volgende:
Liften? Werkelijk?

Wat is daar de lol van?
=> Liften is cool! #2
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:37:10 #254
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48945701
Zakentripje wordt al wat waarschijnlijker .
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:45:13 #255
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48946091
quote:
Op maandag 30 april 2007 06:14 schreef ETA het volgende:
Zit nu in Taiwan 5e reis van het jaar al. Nu ff kijken wat ik in deze omgeving kan doen
Hoe doe je dat .
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48948601
Ik hoop dit jaar nog een weekje naar Cuba te kunnen En als dat niet lukt wordt het alleen een lang weekend Havana.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 04:10:03 #257
104963 ETA
European Travel Author
pi_48991787
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:45 schreef Qunak het volgende:

[..]

Hoe doe je dat .
Als je bijvoorbeeld een stage moet doen, stuur een email naar een bedrijf in een ver land, zorg ervoor dat ze alles voor je betalen en veel vrije dagen hebt, hoppa gratis reisje/vakantie

Zorg dat je tijdens je studie flink gebruik maakt van subsidies van de EU/Uni's, die geven je graag een zak geld mee als je naar buitenland gaat om de cultuur te verkennen.

Bouw een netwerk op in het buitenland zodat je veel gratis overnachtingen kunt regelen.

Doe projecten of programmas met een internationale karakter die zwaar gesponsord worden door bedrijven. Reis en verblijf wordt meestal betaald, als je het goed doet regel je er zelf een weekje vakantie achteraan.

Organiseer zelf een reis voor anderen zodat je zelf iets goedkoper meekan

Verdien geld (als je goed rondzoekt op het forum zie je kansen waarmee je veel kan verdienen).

Gewoon gaan. Oh 3 dagen vrij? goedkope ticket boeken naar weet ik wat en just go.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_48997867
In augustus ga ik naar Finland en Zweden Te beginnen in Helsinki. Daarna ga ik iets naar het noorden om vrienden te bezoeken in Jyväskylä. Na daar een paar dagen te zijn verbleven ga ik terug naar Helsinki om de volgende dag naar Stockholm te vliegen. Die stad bezoek ik vervolgens ook een aantal dagen en keer daarna terug naar Nederland. Goed te doen door al die goedkope 'one way-vliegtickets'!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:04:29 #259
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_48998635
In augustus een paar dagen Boedapest, en dan hopelijk in september naar Tanzania.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_48999708
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef Vogue het volgende:
Ik hoop dit jaar nog een weekje naar Cuba te kunnen En als dat niet lukt wordt het alleen een lang weekend Havana.
Havana had ik na 2 dagen wel gezien...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:31:27 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49002158
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Havana had ik na 2 dagen wel gezien...
Dat kán natuurlijk ook aan jou liggen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_49014557
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:07 schreef Rekkie het volgende:
Liften? Werkelijk?

Wat is daar de lol van?
Liften is inderdaad cool. Het kan ook een levensstijl zijn. Als lifter ervaar je de wereld van binnenuit etcetera!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:39:31 #263
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_49039015
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
pi_49039506
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 16:39 schreef Travelmonkey het volgende:
Eind juli begint de wereldreis in St. Petersburg!! Dan 1 jaar lang reizen door Rusland, China, Z-O Azie, Nieuw-Zeeland, Frans-Polynesie, Paaseiland, Zuid-Amerika en eindstation Rio de Janerio!
Klinkt goed

Vindt je het leuk om daar een topic over te openen hier. Over je voorbereiding en je belevenissen? Of heb je misschien een weblog waarop je kunnen volgen?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:12:58 #265
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_49039811
Hier komt zeker een weblog voor! Deze is in de maak en zal hopelijk snel online zijn, want we hebben inderdaad al wat blogjes geschreven over de voorbereiding, etc

Er zullen ws. naast verhalen en foto's ook videobeelden opkomen
pi_49040414
In januari zijn we 2 dagen in Brussel geweest. In maart nog eens 2 dagen in België, omgeving Brugge.
In april hebben we Noord Frankrijk aangedaan. 5 dagen in de omgeving van Amiens rondgekeken. Perfect weer gehad, veel gezien.
Volgende week staat er een lang weekend Maastricht op het programma. Lekker eten, rondkijken, etc...
Voor aankomende zomer staat er nog niets gepland, maar dat zal ongetwijfeld nog veranderen!!
Dan in oktober gaat onze verste reis tot nu toe beginnen, 3 weken naar Chili!! Tenminste, dat hopen we... helemaal zeker is het nog niet, aangezien nog niet alle hotels en vluchten zijn bevestigd...
Mocht dit niet doorgaan, dan gaat het er zeker in 2008 van komen, maar dan moet er dus een nieuwe vakantie worden gepland, ws gewoon ergens in Europa dan.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_49040541
Santiago
Bariloche
Salta
Montevideo
Sao Paulo
Lima
NY

Stuk of 5 moet zeker lukken. En verder nog wat kleinere plaatsen in Argentinie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:51:01 #268
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_49040760
quote:
Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef ozzietukker het volgende:
De planning van 2007 als volgt:
30 december t/m 09 januari - New York (en omgeving)
10 februari t/m 11 februari - Bratislava
03 maart t/m 04 maart - Barcelona
17 maart t/m 18 maart - Bratislava
06 april t/m 22 april - Thailand (en omgeving)
?? mei - Frankrijk (Clermont Ferrand)
?? juni - London, UK
?? Juli Praag
?? Augustus Budapest
?? September / Oktober Azië / Australië
?? November nnb
?? December - Geneve

Tot en met April is alles bekend, mei wordt sowieso Frankrijk, maar nog te bepalen of dat met auto of vliegtuig gaat gebeuren gezien het toch 900 km rijden is, en Easyjet vliegt naar Geneva, en das maar 300 km waar ik heen moet.

De rest zal zeer zeker gevlogen worden, wachten is op de tarieven van de (budget)airliners
Grappig dat mijn planning toch redelijk anders is geworden.... UPDATE

30 december t/m 09 januari - New York (en omgeving)
10 februari t/m 11 februari - Bratislava
03 maart t/m 04 maart - Barcelona
17 maart t/m 18 maart - Bratislava
06 april t/m 22 april - Thailand, Maleisië en Singapore
10 mei - Liverpool
14 juni t/m 18 juni - Toulon
18 juli t/m 22 Juli - Wenen

27 September - 14 Oktober - Hong Kong, Singapore (en Thailand voor een week tussendoor, ik ben toch in de buurt)
?? November - Barcelona
07 December t/m 9 december - Geneve

In Augustus hoef ik nergens heen, iets met druk en ik ben onmisbaar in Nederland Ik hoop dat het een beetje mooi weer is....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  FOK!fossiel zaterdag 5 mei 2007 @ 22:13:20 #269
8443 cptmarco
it's captain...
pi_49048151
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef cptmarco het volgende:
Ik hoop volgend jaar naar Cambodja te gaan...
en het wordt Marokko...
pi_49054289
quote:
Gaaaaffff!! Dat zijn allemaal bestemmingen die ik ook in een wereldreis zou willen plakken!
(nouja, alleen wel Australië ipv Nieuw-Zeeland dan. )
We gaan met je meelezen!

Zelf zijn we over een paar dagen naar de VS onderweg. Einnnnnndelijk!!
 FR
  zondag 6 mei 2007 @ 04:38:41 #271
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49055075
quote:
De toto gewonnen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 6 mei 2007 @ 09:18:20 #272
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_49055697
Hard gewerkt

In Australie maken we een korte tussenstop in Sydney overigens (oud&nieuw!).
En als het echt meezit dan zit er zelfs nog een korte expeditie Antarctica bij ook... maar dit isi volledig afhankelijk van budget en planning tegen die tijd. Sowieso is het natuurlijk maar afwachten of alles zo gaat lopen...
  zondag 6 mei 2007 @ 13:43:37 #273
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49060302
quote:
Op zondag 6 mei 2007 09:18 schreef Travelmonkey het volgende:
Hard gewerkt

In Australie maken we een korte tussenstop in Sydney overigens (oud&nieuw!).
En als het echt meezit dan zit er zelfs nog een korte expeditie Antarctica bij ook... maar dit isi volledig afhankelijk van budget en planning tegen die tijd. Sowieso is het natuurlijk maar afwachten of alles zo gaat lopen...
Met wie ga je?

Waar ga je de expeditie naar de zuidpool doen?
  zondag 6 mei 2007 @ 14:51:05 #274
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_49062232
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Met wie ga je?

Waar ga je de expeditie naar de zuidpool doen?
Ik ga met mijn vriendin en mocht het lukken dan denk ik dat we vertrekken uit Ushuaia, Argentinie. Iemand ervaringen hiermee toevallig? Moet zelf ook nog wat research doen..met name of het mogelijk is om niet al te lange tijd van tevoren nog te reserveren. De grootste bottleneck zal ws. de vraag zijn of we er op tijd kunnen zijn, want dan moeten we er namelijkj voor begin maart zijn, want dan zijn de laatste expedities die kant op..(tenminste van wat ik tot nu toe begrepen/gelezen heb). Tips zijn altijd welkom
pi_49062268
Bezocht:
- Valencia
- Düsseldorf

Komt nog:
- weekendje Limburg/Duitsland
- stedentripje Kopenhagen (?)
- reis naar India en Bhutan
- reisje rond de Kerst (misschien Jordanië)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')