quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
ja ja, zeker je eigen geloof gestart waarbij foto's uit den boze zijn - zekers.......![]()
Dan vinden wij Video ook wel goed hoor
Nee, hij was niet jarig, maar moest een alibi hebben om niet te posten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 03:52 schreef BazzieK het volgende:
Maar je was dus echt jarigNogmaals gefeliciteerd
![]()
Zo ongeveer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:59 schreef hicham het volgende:
Dus Pepijn, heb ik het nou goed begrepen dat je de kolomboor ondersteboven tegen het plafond heb gedrukt, en zodoende een groot gat hebt gemaakt waar het halogeenlampje in past?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Klussen met kijkers.
Het wordt hoogtijd dat je een baan gaat zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ben weer lekker op de brommeert naar het werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heee BWT.. betere conditie door dat fietsen gekregen vorige week?![]()
Kan je ineens naast dat baantje van je ook nog posten -en een mooie OP maken. Multitasking.![]()
![]()
Morgen solliciteren in Den Haag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:28 schreef Makster het volgende:
Het wordt hoogtijd dat je een baan gaat zoeken![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Ben weer lekker op de brommeert naar het werk
enne - had al ff lopen zoeken naar een euke bike voor in de OP.
Moest dus wel veel posten om de OP te kunnen maken
EN, klanten aan de phone helpen EN OP zoeken EN maken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Klussen met kijkers.
Yeah, weer smilie feestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De views blijven maar binnenstromen bij je topic![]()
Oh, en verder... wat Makster zegt![]()
![]()
Wat voor klanten had je ook alweer aan de telefoon? Domme huisvaders en gefrustreerde pubers in die zin helpdesken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef bvvt het volgende:
Ben weer lekker op de brommeert naar het werk
enne - had al ff lopen zoeken naar een euke bike voor in de OP.
Moest dus wel veel posten om de OP te kunnen maken
EN, klanten aan de phone helpen EN OP zoeken EN maken
Ja, je hebt nu al in 2 topics vrolijk mee lopen posten, maar we weten nu nog niet al te veel (misschien maar goed ook)quote:
Heel goed van jouquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Morgen solliciteren in Den Haag.
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:[afbeelding]
[..]
![]()
Welkom. Post je vanaf werk of ben je een motorrijdende huisvrouw?![]()
Ja, dit is een gezellig clubje met subtiele opmerkingen voor nieuwkomers.![]()
[..]
Ik ben trots op je.![]()
![]()
Internettersquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor klanten had je ook alweer aan de telefoon? Domme huisvaders en gefrustreerde pubers in die zin helpdesken?
ik houd het graag wat mysterieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu al in 2 topics vrolijk mee lopen posten, maar we weten nu nog niet al te veel (misschien maar goed ook)
We weten dat je uit hoorn komt en een Diversion 900 rijd
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:40 schreef bvvt het volgende:
Internetters
Wij doen mee bij het citynet in amsterdam
Interessante titel om even te kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:37 schreef worldpimber het volgende:
De views blijven maar binnenstromen bij je topic![]()
quote:Oh, en verder... wat Makster zegt![]()
Wij krijgen alleen maar mensen aan de lijn die machteloos zijn omdat hun internet het niet doet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Heb je ook weleens van die typetjes aan de telefoon net als Pepijns ex-baas (of ex vriendin
) die je dreigen te vermoorden
Vertel eens wat spannends over je werk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Het is dat ik vandaag twee carburateurs moet opsturen, en over een uur ga ik deze computer slopen.
En even een tijdje niet meer kunnen fokken heeft ook wel wat.![]()
Ook wel typisch dat dit het enige scherpe op de foto isquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
Typisch dat lipje omhoog.![]()
[afbeelding]
Lijkt wel een vizier van een wapen.. een Black Magic.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En even een tijdje niet meer kunnen fokken heeft ook wel wat.![]()
Ok... ik weet niet waarom.. maar ik vind het wel prettig om te weten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
hallo Worldbeater!
ik post vanaf mijn werk!
huisvrouw ben ik niet hoor! ben zelfstandig enzo!
Ik heb in vijf jaar tijd een stuk of tien keer naar Chello moeten bellen omdat hun verbinding het niet doet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:47 schreef bvvt het volgende:
Wij krijgen alleen maar mensen aan de lijn die machteloos zijn omdat hun internet het niet doet.
Mensen zoals de ex-baas van pepsel - nahhh, die krijgen we neit zo snel
Die laten mensen als pep bellen.
Spannend???? - neuu neit echt
Ik heb het opgeslagen op de harde schijfquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, je hebt nu al in 2 topics vrolijk mee lopen posten, maar we weten nu nog niet al te veel (misschien maar goed ook)
We weten dat je uit hoorn komt en een Diversion 900 rijd
Iets van 24 uur denk ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:53 schreef Rib-i het volgende:
Geef eens een definitie van even een tijdje niet meer kunnen fokken![]()
Daar ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:31 schreef Rib-i het volgende:
Waar heb je het te koop staan, marktplaats?
Ga jij nu niet meer de deur uit, of doe je even rustig aan na het ongeluk?quote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar ook.Dit is Fok!
![]()
Moet eigenlijk gaan editten.. gisteravond een mail over de processor, en net belde er al iemand over.![]()
De diskette met de S-ATA driver ook gevonden, hopelijk is het dezelfde straks.
Weet nog niet precies welk moederbord ik ga kopen. Als het maar MSI is met een Nvidia chipset.![]()
Zal het eens ff snel checken nu...
Wel leuk om de schat van Wordbeater weer eens op te graven30 diskettes zonder label, backups van e-mail, prijslijsten, foto's en ander zakelijk verkeer.. sinds 1998.
![]()
![]()
![]()
![]()
en mapjes met de naam "nieuwe map"quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken het
Tegenwoordig heb ik ceedees zonder beschrijving
Dat nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
en mapjes met de naam "nieuwe map"
Nieuwe map (7)quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
en mapjes met de naam "nieuwe map"
Ik ga in de loop van de week eens kansloos bezig zijn, en een stuk of dertig cd's onderzoeken naar hun waarde in de stapel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:39 schreef Rib-i het volgende:
Ik ken het
Tegenwoordig heb ik ceedees zonder beschrijving
Niet sneller of langzamer dan anders.quote:
Zie mijn paste bij het vorige bericht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Misschien a.s. zondag mits droog.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer is er weer een meeting dan?
Oyquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Ik kom me ook even aanmelden, afgelopen vrijdag m'n skatje opgehaald...
[afbeelding]
Gave motor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Ja, en dan nog durven ze het een "Slow Chat" te noemen.....quote:
Deze week is het wat rustiger en verder mis ik mijn motorquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie mijn paste bij het vorige bericht.(niet meer aan het klussen buiten de deur.. for the time being?)
zondag is mijn oma jarig en word ik daar verwacht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet sneller of langzamer dan anders.![]()
[..]
Zie mijn paste bij het vorige bericht.(niet meer aan het klussen buiten de deur.. for the time being?)
[..]
Misschien a.s. zondag mits droog.![]()
We zijn dan wel stoere Fok! MC'ers.. maar water heb ik in mijn vrije tijd liever alleen uit de douche.
![]()
zgan 750 euroquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze week is het wat rustiger en verder mis ik mijn motor
thxxquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gave motor!![]()
![]()
Is het de eerste, tweede, derde? Of de twintigste zoals bij mij?![]()
![]()
Kloon dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
ramenmadame, is dat dan ook die XX? want dat was ook al een paaldanssloerie ofzo.
De hele dag?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
zondag is mijn oma jarig en word ik daar verwacht.
elk jaar kan de laatste zijn, zeggen mijn ouders altijd...
Ook?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
ramenmadame, is dat dan ook die XX? want dat was ook al een paaldanssloerie ofzo.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
Snelle reactie.quote:
OewWow... 2 takt powerrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:03 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
thxx
Is m'n 2e, dit is m'n eerste
Gaat ook zkr niet wegquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Snelle reactie.![]()
[..]
OewWow... 2 takt powerrrrrrrrrrr.![]()
Leuk om er bij te houden.. of nog eens erbij te nemen.![]()
![]()
![]()
Ah dus daarom zit je hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:10 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende::
(of er moet een malloot zijn
Een serieuze reactie op mijn postquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Staat er [TK] Aprilia RS 250 '95 dan?
Ik hoefde niet naar de wcquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meeste mensen zeggen gewoon dat ze naar de WC moesten
Maar dat paard in de gang wel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar de wc
[/serieuze reactie]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik hoefde niet naar de wc
[/serieuze reactie]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een serieuze reactie op mijn post [afbeelding]
I forgot the drill![]()
![]()
hoiquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:07 schreef -XX- het volgende:
Liefff, glimt nog goed ook!
! Wel veel km!![]()
Ik beb toch geen chopperdude...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef bvvt het volgende:
Zeg - beater - is dit nix voor jou?
[afbeelding]
Wel grappig, elk jaar hoor je weer dat het een trend wordt, maar dat wil nog niet echt lukken geloof ik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef bvvt het volgende:
Zeg - beater - is dit nix voor jou?
[afbeelding]
Bekende van hierquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef bvvt het volgende:
Zooo, nog maar een leuk stunt compilatie filmpje
SUPERMAN!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef bvvt het volgende:
Ahhhh, een tijdje terug hadden we nog de TT van Tomahawk
Hier nog een filmpje
Fcquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef -XX- het volgende:
Als ik niet gestopt was met Fc, had ik nu dik geowned in 2008 bij de olympische spelen![]()
Fcquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef -XX- het volgende:
Als ik niet gestopt was met Fc, had ik nu dik geowned in 2008 bij de olympische spelen![]()
FC?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef -XX- het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[afbeelding]
Verkapt ik heb een blauw kleurtjequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]!
Zwart is zo stoer !
zelfs een honda
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]!
Zwart is zo stoer !
zelfs een honda
Ehhhhhhhhhhhhh JE BENT BLAUW!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]!
Zwart is zo stoer !
zelfs een honda
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhhh JE BENT BLAUW!![]()
!
fc is fietscross
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]!
Zwart is zo stoer !
zelfs een honda
Jouw notes lezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verkapt ik heb een blauw kleurtje![]()
Wat doe je!? Eins![]()
Zet je bike in je avatarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Zijn er mensen zo kansloos geweest om worldpimber ook notes te geven?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef ondeugend het volgende:
Jouw notes lezen.![]()
Is maar tijdelijk hoor.
pff, dat had ik nog niet bedacht als ik wel helder was geweest vandaag....quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhhhh JE BENT BLAUW!![]()
!
fc is fietscross
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zet je bike in je avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
Dat zijn de laatste posts sinds je laatste bezoek?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
Groene layout op MF![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6194634#6194634
Begrijpt iemand al waar die rode data voor staan?
Ohquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:10 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Dat zijn de laatste posts sinds je laatste bezoek?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
Groene layout op MF![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/6194634#6194634
Begrijpt iemand al waar die rode data voor staan?
WHHHHHAAAAAAAAquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]!
Zwart is zo stoer !
zelfs een honda
Kèk ut hè, je komt hier nog maar net kijken en zoekt nu al ruzie ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
blauw is voor mietjes, trouwens...
Vraag je em 't op de proxy aan te passenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
mijn werk heeft MF geblocked
teveel data verkeer door foto's enzo..
sprak iemand van ICT daarover toen ik wat anders moest weten, en toevallig zat hij ook op MF en leste nog en ging een R6 kopen. En hij baalde ook dat MF het niet deed..
Mischien is het water nog niet warm genoeg of zijn de kwalletjes toe aan pokemonmetamorfosequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb dus ooit zo van die kwalletjes in een bakje gekregen. Heeft heel lang gedraaid, voor de lol ofzoMaar nu heeft het een tijdje stil gelegen zonder water en zulks, maar nu zijn ze dood?
[afbeelding]
Ze blijven drijven ipv op en neer gaan, misschien moeten ze wat langer weken in het water...
Wilde het net cadeau geven, maar nu werkt het niet![]()
Apparte werkplek als FOK wel kan en M-F nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
mijn werk heeft MF geblocked
teveel data verkeer door foto's enzo..
sprak iemand van ICT daarover toen ik wat anders moest weten, en toevallig zat hij ook op MF en leste nog en ging een R6 kopen. En hij baalde ook dat MF het niet deed..
Je moet ze ook wel vissevoer geven!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb dus ooit zo van die kwalletjes in een bakje gekregen. Heeft heel lang gedraaid, voor de lol ofzoMaar nu heeft het een tijdje stil gelegen zonder water en zulks, maar nu zijn ze dood?
[afbeelding]
Ze blijven drijven ipv op en neer gaan, misschien moeten ze wat langer weken in het water...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hahaha, wie wordt er tegenwoordig dan ook nog op z'n huistelefoon gebeldquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:32 schreef Roderick2085 het volgende:
krijg ik gelijk gezeur van m'n zus... je bent wel 10x door engeland gebelt!!!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hahaha, wie wordt er tegenwoordig dan ook nog op z'n huistelefoon gebeld [afbeelding]
Engeland ? Heb je daar een scharrel zitten ofzo ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]is ook de eerste keer... misschien omdat ze vorige keer van mij daarheen moest bellen omdat ik toen toch thuis zat
ik denk tenminste dat dit hetzelfde mens was
nee nog niet iigquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Engeland ? Heb je daar een scharrel zitten ofzo ?
Ah stage .. Nog niet idd ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nee nog niet iigik ga daar waarschijnlijk m'n afstudeerstage doen
Waarom zou ik dat voor Bazzie doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Kunnen jullie daar op Ipho stemmen? Doe het voor BazzieK!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat iets voor Bazzie doen![]()
Waarom zou ik dat willenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat voor Bazzie doen![]()
nou ja, ik vind mezelf geen gs rijdenquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ja, ik vind mezelf geen gs rijdendaar rij ik te weinig voor
quote:eten en daarna zo ongeveer sinterklaas vieren
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand een koekjekrijgen we elk jaar op het werk..
Je krijgt je faceplate ook niet meer, krijg de kenker maar. Met je nutteloze gedoe, altijd doelloos he die iphoquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november!
Kunnen jullie daar op Ipho stemmen? Doe het voor BazzieK!
Ervaring ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]lijkt bijna alsof je uit ervaring spreekt
[afbeelding]
het is echt zo!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Apparte werkplek als FOK wel kan en M-F niet
Google!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:28 schreef hicham het volgende:
Die views @ Worldbeaters topic![]()
![]()
Blauwe ondeugend
Motorbloempje![]()
Hoe heb je ons gevonden
Naaktstrandquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat voor perverse zoekopdracht gaf je wel niet dat je hier terecht kwam![]()
Je bent te overduidelijk een kloon, doe eens minder opvallendquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
geile mannen motor forum
kwam op MF en op deze site uit
zeker mooi dingquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef Ipho het volgende:
Koefiekoekje jij hebt echt de vetste motor hier.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef Ipho het volgende:
Koefiekoekje jij hebt echt de vetste motor hier. Wil helemaal niet slijmen hoor, maar ik vond het altijd al een mooie motor. En zag toen ik door de OP scrolde dat jij er een hebtheb je nog meer foto's er van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kon ik je met de MM net bijhouden omdat die van jou toen niet harder ging dan 110quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker mooi dingwel een beetje braaf
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Wat moet je van me
Kies de winnaar van de userreviewwedstrijd november! daar even stemmen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gelukkig kon ik je met de MM net bijhouden omdat die van jou toen niet harder ging dan 110![]()
Nee maar zonder gekheid even. Heb je een fototje van de tellers?Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
Komt omdat mijn foto niet in de OP staat zekerquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef Ipho het volgende:
Koefiekoekje jij hebt echt de vetste motor hier. Wil helemaal niet slijmen hoor, maar ik vond het altijd al een mooie motor. En zag toen ik door de OP scrolde dat jij er een hebtheb je nog meer foto's er van?
Daar heb ik er toevallig vandaag al eentje van opgedronkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:27 schreef ikookhier het volgende:goede avond
Het is tenslotte pakjes avond
Ik heb van alles in huisquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb ik er toevallig vandaag al eentje van opgedronkenHebbie niet wat anders
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar heb ik er toevallig vandaag al eentje van opgedronkenHebbie niet wat anders
Doe maar een glaasje waterquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb van alles in huisje mag kiezen
![]()
Ketterquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe maar een glaasje water![]()
[..]
Ketter![]()
Je bent in de war met model 2007 denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, heb jij de 2006 versie nouNee toch?
![]()
Jah boh boh, heb je zoeen hendig sjieke nieuwe of wat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Je bent in de war met model 2007 denk ik
Ik zou deze kans om te Posen gelijk aanpakkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je bent in de war met model 2007 denk ik
zoeen lollernieuwequote:Op dinsdag 5 december 2006 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah boh boh, heb je zoeen hendig sjieke nieuwe of wat?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:06 schreef koffiekoekje het volgende:
zoeen lollernieuwe
DuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:21 schreef bvvt het volgende:
Voor mij geen meet - Ik ben van het weekend al bezet
Ik welquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Maar jij was toch ook op de meganerdzmeet? Kan me je bike niet meer herinneren... vandaar verbazing alom![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:17 schreef worldpimber het volgende:
Maar jij was toch ook op de meganerdzmeet? Kan me je bike niet meer herinneren... vandaar verbazing alom![]()
'quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:45 schreef koffiekoekje het volgende:ik weet ook waarom...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]ik weet ook waarom...
[afbeelding]
Kun je nagaan hoe dik die rook wasquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
'Op dees foto zie je die tetten ook heul niet
![]()
Gayquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:08 schreef Ipho het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]ik weet ook waarom...
[afbeelding]
Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus koffiekoekje kent De Tetters ?
En toen moest je "even" opfrissen ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denken
quote:
Ow sorry nee, moest me niet opfrissen, heb thuis beter speelgoedquote:
Ok even terug komend op mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat zie je toch duidelijk![]()
[afbeelding]
Rib-i heeft toch niet zoveel haar op zunnu kop![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok even terug komend op mijn vorige reactie:
I'll do her![]()
Hoe kom je eigenlijk aan al die ploaties, ouwe viesnek![]()
![]()
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondinequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat zie je toch duidelijk![]()
[afbeelding]
Rib-i heeft toch niet zoveel haar op zunnu kop![]()
Die bij haar was bedoel je ? die had toch niet van die grote jetsersquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondine
Deze was bescheiden
Maar wel een inkijk van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bij haar was bedoel je ? die had toch niet van die grote jetsers![]()
Heb je gelijk in maar ik doe niet moeilijk heequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondine
Deze was bescheiden
Genoeg waarvoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef True_Force het volgende:
goeienavond allemaal :p
vanmiddag postkantoor dicht argh, moet mn kenteken nog overzetten deze week... Je rijbewijs en de kentekenpapieren zijn genoeg toch? Van t weekend droog en 10 graden zo te zienzo hoort t
Ik zei dat ik hem niet had opgeslagen, misschien heb ik 'm wel uitgeprint op A0 en opgehangen in m'n kamerquote:
Dag layoutquote:
Hahahahaha hij is goed jonguhquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
maar je weet wel dat hij high res is
![]()
* Zoekt
[afbeelding]
Trouwens hier was hij nog zonder schade![]()
[afbeelding]
Rib-i, de motor, of beide?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
Trouwens hier was hij nog zonder schade![]()
[afbeelding]
Yepquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:25 schreef True_Force het volgende:
om t kenteken van een fiets op je naam te zetten.
Jeess... Anders geef je ff een nuttig antwoord, daar gaat je reputatie als parasietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep
Uiteraard wel een overschrijvingsbewijs meenemen, deel 1 van je kentekenpapieren
Kut idd wat doe ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Jeess... Anders geef je ff een nuttig antwoord, daar gaat je reputatie als parasiet![]()
mzzltov
Komt goed lijkt mijquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef True_Force het volgende:
die heb ikmorgen nog maar is een poging wagen dan :p kut pakjes avond!
Haha, heeftie jou overgeslagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhh! slapen
Sowieso schrijf je zo.
Tering die heb ik zeker nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 09:41 schreef -XX- het volgende:
Vet relaxed! http://img.2dehands.nl/f/normal/17279674.jpg![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering die heb ik zeker nodig
Ik ben NIET vooruit te branden vandaag
Nee, ze is met haat p00p b00bs op jou plek gaan staanquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus koffiekoekje kent De Tetters ?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, heeftie jou overgeslagen [afbeelding]
Bij mij komt hij vanavond ff langs met zijn zak vol [afbeelding] [afbeelding]Succes met het leeg halen van die zak danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhh! slapen![]()
Doe mij anders die chaggoblondie linksachter maar ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
maar je weet wel dat hij high res is
![]()
* Zoekt
[afbeelding]
Proostquote:Op woensdag 6 december 2006 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Douwe Egberts koffie... lekkere koffie.* slurp
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe mij anders die chaggoblondie linksachter maar ..
De Tetters kijkt alsof ze zo gaat opstijgen met d'r bezemsteel ..Mooie vrouw btw op die fotowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(@ the bike)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:57 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Mooie vrouw btw op die fotow(@ the bike)
Dit nix voor jouw?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:14 schreef -XX- het volgende:
http://www.megagadgets.nl/yes-no-kussens-p-515.html![]()
Nietquote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ohnee jij hebt de Glow-in-the-Dark ..
[afbeelding]
Prove it ..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet!!!!!!!!! Het was de jane magical pink!!
![]()
Hetzelfde wat andere vrouwen en heaumeaux er ook mee doen ..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met die plastic rommel!![]()
Leipe shit ?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Connexxion-chauffeur schiet motorrijder neer
De betere topiques ..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:
Waar gaat het over ...
Tetters, plastic speelgoed verpakt in een onschuldig konijntje
Oooooooohhhhhhh, Amsterdam Noordquote:Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Connexxion-chauffeur schiet motorrijder neer
NooOooOh, misschien zit die buschauffeur helemaal niet op MFquote:Op woensdag 6 december 2006 13:02 schreef -XX- het volgende:
Ehhh...een buschauffeur met een pistool op zak..![]()
Wat een smiecht!![]()
Ben benieuwd of het iemand van MF is!
Ratjequote:Op woensdag 6 december 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooOooOh, misschien zit die buschauffeur helemaal niet op MF![]()
[/XX]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ratje
*-XX- checked http://www.bus-forum.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bestaat ook nog
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
Ratje
Noh, moet je nog een propoller erin doen of smeren chopchopchopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaat/is naar de tering, laat dat ding nou vervangen nu er nog niks stuk is ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Me propeller in me pc gaat steeds harder te keer!![]()
![]()
Of ze moet de wieken schoon makenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noh, moet je nog een propoller erin doen of smeren chopchopchop![]()
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij gaat/is naar de tering, laat dat ding nou vervangen nu er nog niks stuk is ..
Straks stopt ie met blaffen en dan issie echt stuk ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet! [afbeelding]
Heb je een klap van een molenproppelorwiekturbocharger gehad ofzo? Als ie kapot is stopt ie wel vanzelf, koopt ze een nieuwe. Krijg je echt geen tering van hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
Straks stopt ie met blaffen en dan issie echt stuk ..
gebeten honden piepen welquote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet! [afbeelding]
Is die man die geschoten heeft ontsnapt?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Gezellige toestand ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef -XX- het volgende:
Is die man die geschoten heeft ontsnapt?![]()
Ik geef hem 4 uur.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
Hij heeft dus spreekwoordelijk "een klap van de wieken" gekregenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
Dit bewijst gelukkig dat het wel meevalt in Amsterdam, anders was de R6 ook nog gejat
Is het wel een r6? de koplamp klopt volgens mij niet met een r6quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Rib-i het volgende:
Zonde om een R6 zo op de grond te zien liggen
Nee, een R6 model 2000quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het wel een r6? de koplamp klopt volgens mij niet met een r6![]()
Een kawa?
http://www.thundercat.nl/index.php?spgmGal=MiniTour%2012%20Oktober%202003&spgmPic=1&spgmFilters=&option=com_mambospgm&Itemid=38#picquote:Op woensdag 6 december 2006 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Is toch wat he, is een motorrijder neergeschoten en er wordt geraden welk model het is
Ik heb gelijk, maar dat terzijde
Echt geen r6 koplampquote:Op woensdag 6 december 2006 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Is toch wat he, is een motorrijder neergeschoten en er wordt geraden welk model het is
Ik heb gelijk, maar dat terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |