Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus koffiekoekje kent De Tetters ?
En toen moest je "even" opfrissen ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denken
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahahha moest er ok gelijk "even" aan denken
quote:
Ow sorry nee, moest me niet opfrissen, heb thuis beter speelgoedquote:
Ok even terug komend op mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat zie je toch duidelijk![]()
[afbeelding]
Rib-i heeft toch niet zoveel haar op zunnu kop![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok even terug komend op mijn vorige reactie:
I'll do her![]()
Hoe kom je eigenlijk aan al die ploaties, ouwe viesnek![]()
![]()
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondinequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat zie je toch duidelijk![]()
[afbeelding]
Rib-i heeft toch niet zoveel haar op zunnu kop![]()
Die bij haar was bedoel je ? die had toch niet van die grote jetsersquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondine
Deze was bescheiden
Maar wel een inkijk van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die bij haar was bedoel je ? die had toch niet van die grote jetsers![]()
Heb je gelijk in maar ik doe niet moeilijk heequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde tetten voor je, volgens mij ging het over die blondine
Deze was bescheiden
Genoeg waarvoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef True_Force het volgende:
goeienavond allemaal :p
vanmiddag postkantoor dicht argh, moet mn kenteken nog overzetten deze week... Je rijbewijs en de kentekenpapieren zijn genoeg toch? Van t weekend droog en 10 graden zo te zienzo hoort t
Ik zei dat ik hem niet had opgeslagen, misschien heb ik 'm wel uitgeprint op A0 en opgehangen in m'n kamerquote:
Dag layoutquote:
Hahahahaha hij is goed jonguhquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
maar je weet wel dat hij high res is
![]()
* Zoekt
[afbeelding]
Trouwens hier was hij nog zonder schade![]()
[afbeelding]
Rib-i, de motor, of beide?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
Trouwens hier was hij nog zonder schade![]()
[afbeelding]
Yepquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:25 schreef True_Force het volgende:
om t kenteken van een fiets op je naam te zetten.
Jeess... Anders geef je ff een nuttig antwoord, daar gaat je reputatie als parasietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Yep
Uiteraard wel een overschrijvingsbewijs meenemen, deel 1 van je kentekenpapieren
Kut idd wat doe ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Jeess... Anders geef je ff een nuttig antwoord, daar gaat je reputatie als parasiet![]()
mzzltov
Komt goed lijkt mijquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef True_Force het volgende:
die heb ikmorgen nog maar is een poging wagen dan :p kut pakjes avond!
Haha, heeftie jou overgeslagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhh! slapen
Sowieso schrijf je zo.
Tering die heb ik zeker nodigquote:Op woensdag 6 december 2006 09:41 schreef -XX- het volgende:
Vet relaxed! http://img.2dehands.nl/f/normal/17279674.jpg![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Tering die heb ik zeker nodig
Ik ben NIET vooruit te branden vandaag
Nee, ze is met haat p00p b00bs op jou plek gaan staanquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dus koffiekoekje kent De Tetters ?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, heeftie jou overgeslagen [afbeelding]
Bij mij komt hij vanavond ff langs met zijn zak vol [afbeelding] [afbeelding]Succes met het leeg halen van die zak danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOHhh! slapen![]()
Doe mij anders die chaggoblondie linksachter maar ..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Gawaine het volgende:
maar je weet wel dat hij high res is
![]()
* Zoekt
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proostquote:Op woensdag 6 december 2006 10:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Douwe Egberts koffie... lekkere koffie.* slurp
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Doe mij anders die chaggoblondie linksachter maar ..
De Tetters kijkt alsof ze zo gaat opstijgen met d'r bezemsteel ..Mooie vrouw btw op die fotowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(@ the bike)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:57 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Mooie vrouw btw op die fotow(@ the bike)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |