Dit nix voor jouw?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:14 schreef -XX- het volgende:
http://www.megagadgets.nl/yes-no-kussens-p-515.html![]()
Nietquote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ohnee jij hebt de Glow-in-the-Dark ..
[afbeelding]
Prove it ..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet!!!!!!!!! Het was de jane magical pink!!
![]()
Hetzelfde wat andere vrouwen en heaumeaux er ook mee doen ..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met die plastic rommel!![]()
Leipe shit ?quote:Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Connexxion-chauffeur schiet motorrijder neer
De betere topiques ..quote:Op woensdag 6 december 2006 12:21 schreef Rib-i het volgende:
Waar gaat het over ...
Tetters, plastic speelgoed verpakt in een onschuldig konijntje
Oooooooohhhhhhh, Amsterdam Noordquote:Op woensdag 6 december 2006 12:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Connexxion-chauffeur schiet motorrijder neer
NooOooOh, misschien zit die buschauffeur helemaal niet op MFquote:Op woensdag 6 december 2006 13:02 schreef -XX- het volgende:
Ehhh...een buschauffeur met een pistool op zak..![]()
Wat een smiecht!![]()
Ben benieuwd of het iemand van MF is!
Ratjequote:Op woensdag 6 december 2006 13:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
NooOooOh, misschien zit die buschauffeur helemaal niet op MF![]()
[/XX]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ratje
*-XX- checked http://www.bus-forum.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bestaat ook nog
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
Ratje
Noh, moet je nog een propoller erin doen of smeren chopchopchopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij gaat/is naar de tering, laat dat ding nou vervangen nu er nog niks stuk is ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
Me propeller in me pc gaat steeds harder te keer!![]()
![]()
Of ze moet de wieken schoon makenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Noh, moet je nog een propoller erin doen of smeren chopchopchop![]()
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij gaat/is naar de tering, laat dat ding nou vervangen nu er nog niks stuk is ..
Straks stopt ie met blaffen en dan issie echt stuk ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet! [afbeelding]
Heb je een klap van een molenproppelorwiekturbocharger gehad ofzo? Als ie kapot is stopt ie wel vanzelf, koopt ze een nieuwe. Krijg je echt geen tering van hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
Straks stopt ie met blaffen en dan issie echt stuk ..
gebeten honden piepen welquote:Op woensdag 6 december 2006 13:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Welneeee johhhhhh!, blaffende honden bijten niet! [afbeelding]
Is die man die geschoten heeft ontsnapt?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Gezellige toestand ..quote:Op woensdag 6 december 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef -XX- het volgende:
Is die man die geschoten heeft ontsnapt?![]()
Ik geef hem 4 uur.
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
Hij heeft dus spreekwoordelijk "een klap van de wieken" gekregenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, hij is al gepakt.. iets met een propellor in z'n oog ofzo![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef Rib-i het volgende:
Dit bewijst gelukkig dat het wel meevalt in Amsterdam, anders was de R6 ook nog gejat
Is het wel een r6? de koplamp klopt volgens mij niet met een r6quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Rib-i het volgende:
Zonde om een R6 zo op de grond te zien liggen
Nee, een R6 model 2000quote:Op woensdag 6 december 2006 14:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het wel een r6? de koplamp klopt volgens mij niet met een r6![]()
Een kawa?
http://www.thundercat.nl/index.php?spgmGal=MiniTour%2012%20Oktober%202003&spgmPic=1&spgmFilters=&option=com_mambospgm&Itemid=38#picquote:Op woensdag 6 december 2006 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Is toch wat he, is een motorrijder neergeschoten en er wordt geraden welk model het is
Ik heb gelijk, maar dat terzijde
Echt geen r6 koplampquote:Op woensdag 6 december 2006 14:59 schreef Rib-i het volgende:
Is toch wat he, is een motorrijder neergeschoten en er wordt geraden welk model het is
Ik heb gelijk, maar dat terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |