Het grote Feyenoord-topic #229:GKL :W. Met het O+te stadion!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Sloggi het volgende:
Is er nou ook nog sprake van dat dat nieuwe stadion in de Maas komt te liggen (laat dat inkoppen maar achterwege) of is dat nu helemaal van de baan?
Nee, dat was slechts één van de vele voorstellen. Dat nieuwe ontwerp zag er ook niet uit ook. Nieuw stadion komt nu gewoon op Varkenoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Sloggi het volgende:
Is er nou ook nog sprake van dat dat nieuwe stadion in de Maas komt te liggen (laat dat inkoppen maar achterwege) of is dat nu helemaal van de baan?
Ik maak me alleen druk om de puinhoop binnen Feijenoord, dat stadion is nu toch niet belangrijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Maak jullie niet zo druk over dat stadion, duurt nog meer dan 10 jaar. Ga je over 5 jaar maar een keer drukmaken.
Precies.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik maak me alleen druk om de puinhoop binnen Feijenoord, dat stadion is nu toch niet belangrijk.
Zou echt een boek voor Hugo zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 21:21 schreef Sloggi het volgende:
Misschien een idee voor een boek: de puinhopen van 22 jaar Van den Herik.
Die zal gewoon gespeeld moeten worden, maar dan denk ik zonder publiek.quote:De uitspraak van de UEFA wordt vrijdag verwacht geloof ik, maar stel dat er morgen al uitspraak wordt gedaan en Feyenoord wordt uitgesloten of moet zonder publiek spelen... Dan ben ik behoorlijk benieuwd wat ze met die wedstrijd gaan doen.
Afreageren.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus als je dan een biertje op hem gooit, gaat hij harder doorlopen...lijkt me vrij nutteloos..
Niet afreageren op spelers, je heb toch wel geleerd wat er is gebeurd tegen Sporting. Is alleen maar extra domquote:Op donderdag 7 december 2006 07:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Afreageren.
Emoties moet je niet opkroppen enzo.
toch vind ik de kwestie "Blackburn" van een geheel ander kaliber...quote:Op donderdag 7 december 2006 08:11 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Niet afreageren op spelers, je heb toch wel geleerd wat er is gebeurd tegen Sporting. Is alleen maar extra dom
Word morgen pas bekend gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:02 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de straf vanmiddag.
Stel dat we 2 jaar uitgesloten worden en per direct de UEFA Cup uitgeflikkerd worden, telt dit jaar dan ook als 1 jaar mee?
Wat een onzin zeg. Jullie zijn er eindelijk in geslaagd dat er een of andere vage commissie is aangesteld die Van den Herik op een onfatsoenlijke manier eruit bonjourt en dan kan er niet eens een uitnodiging vanaf?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Die man vraagt erom dat er geweld tegen hem gebruikt gaat worden
quote:Ajax heeft Leonardo bijna binnen
07 december 2006
Het lijkt slechts nog een kwestie van tijd voordat Ajax een definitief akkoord bereikt met Leonardo. De Braziliaanse aanvaller had dinsdag een gesprek met de Amsterdamse clubleiding en verwacht wordt dat de onderhandelingen op korte termijn afgerond kunnen worden.
Eerder hengelden ook PSV en Tottenham Hotspur naar de diensten van de oud-Feyenoorder, maar inmiddels heeft Ajax vrij spel. PSV is immers al afgehaakt, terwijl Leonardo zelf te kennen gegeven heeft niet naar het buitenland te willen.
"Ik weet alleen dat ik op dit moment de belangrijkste keuze uit mijn leven maak", zegt de watervlugge spits in AD/ Sportwereld. "Ik ben pas 23 jaar, de mooiste seizoenen van mijn voetbalcarričre komen er aan."
Leonardo mag voor 750.000 euro vertrekken bij NAC Breda.
Hing er vanaf of de vergadering uitliep.quote:
In dat geval zou die straf nog niet zulke hele rampzalige gevolgen hebben.quote:Als we er nu gelijk uitgeknikkerd worden, lijkt mij dat van wel.
Anders niet..
Snap ook niet hoe de Ajax-supporters dit kunnen accepterenquote:Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef Keltie het volgende:
Hij schijnt, via de mail, wel uitgenodigd te zijn.
FCUpdate.nl
[..]
![]()
Lijkt me ook , hij dit jaarlijkse gala zelf geinitieerd, zoals hij nu wordt behandeld is ronduit schandalig..quote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Jullie zijn er eindelijk in geslaagd dat er een of andere vage commissie is aangesteld die Van den Herik op een onfatsoenlijke manier eruit bonjourt en dan kan er niet eens een uitnodiging vanaf?
Het was gewoon aandoenlijk om die meneer, oud-voorzitter meen ik, te zien liegen tegen de camera's. Jorien is passe, hij zal binnen korte tijd vertrekken. Dan lijkt me het minste wat je kunt doen hem een fatsoenlijk vertrek gunnen.
waarschijnlijk omdat dit soort dingen alleen bij Feyenoordsupporters leeft ?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Snap ook niet hoe de Ajax-supporters dit kunnen accepteren
Hij had al weg moeten zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:41 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Lijkt me ook , hij dit jaarlijkse gala zelf geinitieerd, zoals hij nu wordt behandeld is ronduit schandalig..
Dat had ie verdiend ja, als ie uit zichzelf opgestapt was begin dit seizoen. Dan had ie een mooi afscheid gehad en was ie bedankt voor de bewezen diensten.quote:Respect voor van de Herik
![]()
dat heeft de goede man wel verdiend !!!!
Ik ben er ook niet zo blij mee, maar gelukkig hebben wij geen 3 ex Feyenoorders in de basis lopen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Joden doen alles om geld te verdienen.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk omdat bij Ajax het niet uitmaakt wie er in hun shirt speelt, zolang ze maar succes hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:42 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dit soort dingen alleen bij Feyenoordsupporters leeft ?
Denk je dat wij daar blij mee zijn?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo blij mee, maar gelukkig hebben wij geen 3 ex Feyenoorders in de basis lopen.
Maar je accepteert het wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je dat wij daar blij mee zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |