Ik vind een stadion met 70.000 mensen wel veel indrukwekkender dan 45.000. Maar laat ze eerst eens voor een goede ploeg zorgen, anders zitten er tegen 2010 nog maar 15.000 man in de Kuipquote:Op woensdag 6 december 2006 11:16 schreef Steve_I. het volgende:
vind het maar niets, 70.000. lekker op 45 houden.
Dat zou ik niet denken, Feyenoord bestaat niet uit het aantal gloryhunters wat je bij een PSV of AZ en deels de Neuzen ziet. Al staan we periodiek 5 jaar 7e dan nog zitten er 30.000 man.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind een stadion met 70.000 mensen wel veel indrukwekkender dan 45.000. Maar laat ze eerst eens voor een goede ploeg zorgen, anders zitten er tegen 2010 nog maar 15.000 man in de Kuip
Hmm, dat moet ik nog maar zien...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:20 schreef BiMeWet het volgende:
Dat zou ik niet denken, Feyenoord bestaat niet uit het aantal gloryhunters wat je bij een PSV of AZ en deels de Neuzen ziet. Al staan we periodiek 5 jaar 7e dan nog zitten er 30.000 man.
Zelfs google is joodsquote:Op woensdag 6 december 2006 13:26 schreef Longmen het volgende:
Was wat aan het zoeken op Google:
Whihi, zo stom.
Hoe vaak ie ook langskomt...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Hilarisch...
Is dat al gebeurd?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Als Woerts etc m nou al publiekelijk laten vallen...
quote:Jorien van den Herik, nog steeds voorzitter van Feyenoord, heeft woensdag ontkend dat hij met de Rotterdamse clubleiding onderhandelt over de financiële voorwaarden van zijn vermeende vertrek uit De Kuip. Daarover schreef woensdag het Algemeen Dagblad.
,,Nee, want er bestaan, als er wordt gedoeld op de bekende geldlening, geen financiële banden tussen Feyenoord en mij'', liet Van den Herik in een reactie weten.
Van den Herik doelde daarmee op de beruchte lening uit 1998 van 1,7 miljoen euro voor een voetbalproject in Ghana. Dat was gefinancierd door een bedrijf waarin de Rotterdamse preses aandelen had. Dat belang heeft Van den Herik enige tijd geleden verkocht. De lening stond met een 'fictieve' rente van 12 procent, dus nog niet betaalde rente, bij Feyenoord in de boeken.
Van den Herik wilde woensdag niet ingaan op de vraag of hij daadwerkelijk van plan is op korte termijn zijn functie bij Feyenoord als voorzitter van de stichting en als president-commissaris van de RvC neer te leggen. Ook de alom genoemde datum van 11 december, de dag van de algemene aandeelhoudersvergadering van Feyenoord, nam hij voor kennisgeving aan. ,,Op deze vragen blijf ik het antwoord schuldig, tot aan het moment dat ik mij geroepen voel die vragen wel te beantwoorden', stelde Van den Herik.
Hij uitte desgevraagd nogmaals zijn kritiek op de inhoud van het adviesrapport van de (bindende) commissie-Kerkum en de wijze waarop dat college maandag haar bevindingen in De Kuip presenteerde. "Ik was niet op de hoogte van deze persbijeenkomst en zat die dag nog in Londen. Als men dat had geweten, had men de perspresentatie ook kunnen uitstellen zodat ik wel aanwezig kon zijn. Nog los van het feit dat men mij op z'n minst het eindadvies had kunnen sturen."
Volgens een woordvoerder van de commissie-Kerkum, die in de nieuwe organisatiestructuur voor Feyenoord geen plaats meer ziet voor Van den Herik, had de voorzitter wel degelijk tijdig kennis kunnen nemen van het eindadvies. "Ook met deze verklaring handelt men nog steeds zeer onzorgvuldig en onbehoorlijk naar mij toe. Op dit moment laat ik mij daar maar verder niet over uit. Maar als ik zelfs niet word uitgenodigd en/of op de hoogte wordt gehouden over het UNICEF-gala dat Feyenoord woensdagavond houdt, dan worden alle fatsoensnormen overschreden."
Op de vraag of hij juridische stappen overweegt, op welk moment of tegen wie of wat dan ook, reageerde Van den Herik kortaf. "Als daar aanleiding toe is, sluit ik dat zeker niet uit."
Wie spreekt zichzelf nou tegenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Die man vraagt erom dat er geweld tegen hem gebruikt gaat worden
Dus als je dan een biertje op hem gooit, gaat hij harder doorlopen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:19 schreef Keltie het volgende:
Die gast liep, imho, teringtraag irritant te doen.
Hadden we maar echt bier in de Kuip dan dronken we het gewoon opquote:Op woensdag 6 december 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
Als het nou in een blikkie zat![]()
Hadden we nou maar zo'n voetbalwet dan zouden dit soort excessen niet meer voortkomen. Mensen die bier weggooien
Ach, geef die man eens ongelijk. Dit is zijn kans op een extra boot op Cyprus...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:37 schreef Merkie het volgende:
Wtf, probeert die Jorien nou ook nog geld uit zijn vertrek te slaan?
Naja, ik vind het wel een bewijs dat hij er voornamelijk voor zichzelf zitquote:Op woensdag 6 december 2006 17:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ach, geef die man eens ongelijk. Dit is zijn kans op een extra boot op Cyprus...
Het grote Feyenoord-topic #229:GKL :W. Met het O+te stadion!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Sloggi het volgende:
Is er nou ook nog sprake van dat dat nieuwe stadion in de Maas komt te liggen (laat dat inkoppen maar achterwege) of is dat nu helemaal van de baan?
Nee, dat was slechts één van de vele voorstellen. Dat nieuwe ontwerp zag er ook niet uit ook. Nieuw stadion komt nu gewoon op Varkenoord.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Sloggi het volgende:
Is er nou ook nog sprake van dat dat nieuwe stadion in de Maas komt te liggen (laat dat inkoppen maar achterwege) of is dat nu helemaal van de baan?
Ik maak me alleen druk om de puinhoop binnen Feijenoord, dat stadion is nu toch niet belangrijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Maak jullie niet zo druk over dat stadion, duurt nog meer dan 10 jaar. Ga je over 5 jaar maar een keer drukmaken.
Precies.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik maak me alleen druk om de puinhoop binnen Feijenoord, dat stadion is nu toch niet belangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |