abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:48:07 #151
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179034
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee echt?!?
Je spreekt jezelf tegen.
quote:
Boeiend. Ga je met nuttigere zaken bezighouden, blaag.
Uhm ik begon niet over die halve hooligan (wie het ook mag zijn).
pi_44179160
Net of er nu spelers naar Feyenoord willen komen
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:56:03 #153
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179331
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Net of er vorig jaar spelers naar Ajax wilden komen
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:56:33 #154
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44179351
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.
[..]

Uhm ik begon niet over die halve hooligan (wie het ook mag zijn).
Hoe spreek ik mijzelf tegen in de zin?
Je begon er niet over, maar je bent er mee bezig (je velt er een oordeel over).
pi_44179476
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Net of er vorig jaar spelers naar Ajax wilden komen
Ajax wacht teminste geen twee jaar uitsluiting van europees voetbal boven het hoofd.
Het is triest maar waar als Feyenoord echt een straf van die vorm krijgt kunnen we het shaken.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:01:32 #156
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179545
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoe spreek ik mijzelf tegen in de zin?
Eerst vind je het vreemd als ik zeg dat die gast van mij niet terug hoeft te komen ALS ie bij de rellen betrokken was, en vervolgens ben je het met me eens als ik zeg dat je niet voor niets opgepakt wordt. Tenzij je die rellen goedkeurt? En kom nu niet weer met een -smiley.
quote:
Je begon er niet over, maar je bent er mee bezig (je velt er een oordeel over).
Natuurlijk heb ik een oordeel over mensen die ervoor voor gezorgd hebben dat Feijenoord deze week waarschijnlijk een gigantische straf tegemoet gaat zien (mocht die kerel echt nog in Nancy zitten).
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:02:11 #157
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44179573
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef Canisfire het volgende:
Er zijn genoeg voetballers die voor een club als Feyenoord willen spelen.
En wanneer ze geen interesse hebben, tyfen ze toch lekker op. Simpel.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:03:41 #158
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179612
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Ajax wacht teminste geen twee jaar uitsluiting van europees voetbal boven het hoofd.
Het is triest maar waar als Feyenoord echt een straf van die vorm krijgt kunnen we het shaken.
Ja, ok daar heb je een punt. Maar we gaan er niet vanuit dat Feijenoord langer dan 1 jaar uitgesloten wordt.

Wat ik me overigens net pas bedacht : Feijenoord moet wel gewoon Europees voetbal halen als ze uitgesloten worden, want anders telt dat jaar niet mee als 'strafjaar'
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:04:20 #159
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179640
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Er zijn genoeg voetballers die voor een club als Feyenoord willen spelen.
Helaas zijn dat veel spelers van het niveau Bosschaart...
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:05:52 #160
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44179683
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:04 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Helaas zijn dat veel spelers van het niveau Bosschaart...
Kwestie van goed scouten.

Denk dat een Suarez bijvoorbeeld ook wel naar Feyenoord was gekomen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:07:13 #161
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44179729
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Kwestie van goed scouten.
Klopt, maar je moet ook snappen dat een speler ook even nadenkt over z'n eigen sportieve toekomst.
quote:
Denk dat een Suarez bijvoorbeeld ook wel naar Feyenoord was gekomen.
Waar basseer je dat op?
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:10:31 #162
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44179846
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:07 schreef Malibu-06 het volgende:
Klopt, maar je moet ook snappen dat een speler ook even nadenkt over z'n eigen sportieve toekomst.
[..]

Waar basseer je dat op?
Feyenoord heeft meer naam in het buitenland dan Groningen. Daarbij is de kans op prijzen bij Feyenoord groter dan bij Groningen. En zo kan je zelf ook wel een aantal argumenten bedenken denk ik.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:11:58 #163
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44179880
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:01 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Eerst vind je het vreemd als ik zeg dat die gast van mij niet terug hoeft te komen ALS ie bij de rellen betrokken was, en vervolgens ben je het met me eens als ik zeg dat je niet voor niets opgepakt wordt. Tenzij je die rellen goedkeurt? En kom nu niet weer met een -smiley.
Dat is niet tegenspreken vrind.
Jah, ik vind het vreemd als je door een rel zegt dat'ie dan niet hier hoeft terug te komen.
Heb mij eens ingelezen in de situatie + met wat bekendes gepraat zondag en sjah, oneens of niet, de Fransjes hebben fouten gemaakt.
Daarnaast, als je wat verschillende topics over dat onderwerp heb gelezen, weet je hoe ik erover denk.
quote:
[..]

Natuurlijk heb ik een oordeel over mensen die ervoor voor gezorgd hebben dat Feijenoord deze week waarschijnlijk een gigantische straf tegemoet gaat zien (mocht die kerel echt nog in Nancy zitten).
Ik heb daar ook een mening over, zoals ik over de gehele Harde Kern(en) heb.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:16:20 #164
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180017
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat is niet tegenspreken vrind.
Jah, ik vind het vreemd als je door een rel zegt dat'ie dan niet hier hoeft terug te komen.
Heb mij eens ingelezen in de situatie + met wat bekendes gepraat zondag en sjah, oneens of niet, de Fransjes hebben fouten gemaakt.
Klopt, maar dat is GEEN excuus om te rellen. En het begon overigens al s'middags, dus het is niet zo dat de ME alleen alleen aan het ophitsen was. Er zaten gasten tussen die s'middags al compleet onder de coke zaten.
quote:
Daarnaast, als je wat verschillende topics over dat onderwerp heb gelezen, weet je hoe ik erover denk.
Nu je wat beter weet hoe het zit, vind ik dat je best wel wat meer mag laten merken dat je dit ten zeerste afkeurt. Je club gaat hierdoor naar de tering, en je houdt van je club hoop ik.
quote:
Ik heb daar ook een mening over, zoals ik over de gehele Harde Kern(en) heb.
Die is mij niet helemaal duidelijk, nog steeds niet.
pi_44180040
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
het is nog steeds een matige speler.
ja vergeleken met Griek, maar dan noem je ook wat
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik denk dat hij nog gebanned is, misschien heeft hij nog niet gemaild. Ik zal het even aan een FA vragen.
hij zal geen zin meer in Fok! hebben
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:18:02 #166
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180064
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer naam in het buitenland dan Groningen. Daarbij is de kans op prijzen bij Feyenoord groter dan bij Groningen. En zo kan je zelf ook wel een aantal argumenten bedenken denk ik.
Ok, eens.

Maar van Suarez is het ook nog maar afwachten of het echt wat wordt. Leuk begin, maar ik wacht nog even een half jaartje.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:20:21 #167
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44180145
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:18 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ok, eens.

Maar van Suarez is het ook nog maar afwachten of het echt wat wordt. Leuk begin, maar ik wacht nog even een half jaartje.
Suarez was een voorbeeld. Punt is gemaakt, genoeg spelers die naar Feyenoord willen komen.

Waaronder Smolarek, maar dat is om andere redenen. Die heeft nog wat af te maken.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:24:37 #168
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44180294
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is GEEN excuus om te rellen. En het begon overigens al s'middags, dus het is niet zo dat de ME alleen alleen aan het ophitsen was. Er zaten gasten tussen die s'middags al compleet onder de coke zaten.
Feijenoorders in kroeg > Kroeg dicht, Feijenoorders moesten eruit > ME Stond klaar.
Andere kroegen > Zelfde verhaal, van hort naar her gejaagd.
Ondertussen kwamen er nog even wat Algerijnen met honkbalknuppels.
Zelfs de stillen van Feijenoord schijnen het te debiel voor woorden gevonden te hebben (smiddags).
Bron? 2 Gasten bij mij op 't vak.
quote:
[..]

Nu je wat beter weet hoe het zit, vind ik dat je best wel wat meer mag laten merken dat je dit ten zeerste afkeurt. Je club gaat hierdoor naar de tering, en je houdt van je club hoop ik.
Vind de hele heisa onzin.
Vind het hele UEFA gedoe onzin (vooral als ze de middag meenemen in hun straf ongein).
"Je houdt van je club hoop ik" .. Gast, kijk in m'n FoBo.
quote:
[..]

Die is mij niet helemaal duidelijk, nog steeds niet.
Respect voor. (Kort maar krachtig zeggen we maar)
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:24:45 #169
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180299
Net als Alex, Farfan en Gomez. Waren volgens mij ook haalbaar geweest voor Feijenoord. Voor PSV kende geen hond ze.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:25:44 #170
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44180328
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Net als Alex, Farfan en Gomez. Waren volgens mij ook haalbaar geweest voor Feijenoord. Voor PSV kende geen hond ze.
Farfan wel.
Alex en Gomez niet denk. Alex zowiezo niet.
pi_44180419
Ik ben zeker de enige die denkt dat het bij een paar wedstrijden zonder publiek blijft? Zolang het de FIFA niet al te veel geld kost is men niet zo moeilijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:29:11 #172
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44180449
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben zeker de enige die denkt dat het bij een paar wedstrijden zonder publiek blijft? Zolang het de FIFA niet al te veel geld kost is men niet zo moeilijk.
Volgens mij hebben er weleens tribunes in de fik gestaan in Griekenland zonder dat dit uitsluiting tot gevolg had.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:29:55 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44180474
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

Feijenoorders in kroeg > Kroeg dicht, Feijenoorders moesten eruit > ME Stond klaar.
Zelfs de stillen van Feijenoord schijnen het te debiel voor woorden gevonden te hebben (smiddags).
Die verhalen heb ik ook gehoord inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:31:17 #174
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44180517
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord en Brazilianen, tozover helaas geen goede combi.
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:25 schreef Keltie het volgende:
Alex zowiezo niet.
Ivm Chelsea <-> PSV constructie
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:32:11 #175
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180534
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef Keltie het volgende:

[..]

Er zijn fouten gemaakt, en ik ben het met je eens dat alles overdreven wordt, maar ik zag duidelijk idioten stoeltjes afbreken en gooien. Dat doe je gewoon niet, zeker niet als de ME al flink op scherp staat.
quote:
Vind de hele heisa onzin.
Ik ook wel, net als dat 'bier-incident'
quote:
Respect voor. (Kort maar krachtig zeggen we maar)
Ik heb ook respect voor de supporters die heel Europa afreizen voor hun club en er altijd zijn, maar dat respect is bij mij METEEN volledig weg wanneer ze echt geweld gaan gebruiken.
pi_44180603
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben er weleens tribunes in de fik gestaan in Griekenland zonder dat dit uitsluiting tot gevolg had.
Precies.

Ik zou het trouwens ook niet terecht vinden als Feyenoord een zware straf krijgt, de club treft geen blaam.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:37:57 #177
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180679
Inderdaad. Ik durf zelfs zo ver te gaan om te beweren dat Nancy de straf verdient.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:39:14 #178
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44180707
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Inderdaad. Ik durf zelfs zo ver te gaan om te beweren dat Nancy de straf verdient.
Je kan ieder geval concluderen dat ze onvoldoende tot niks hebben gedaan om het te voorkomen.
Dus ze zijn minimaal medeplichtig.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:40:06 #179
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44180723
Hoeveel mensen beesten zitten er eigenlijk nog vast daar? Hoor je niets over.
pi_44180858
en de uefa had gewoon dat stadion moeten controleren natuurlijk
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:45:14 #181
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44180864
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ebi en Gio terughalen lijkt me een goed plan en een gasten als Paul en Pierre jeugdtrainer maken!
Wat Pierre betreft krijg je al misschien gedeetelijk je zin.
quote:
Koeman wil Van Hooijdonk bij selectie houden als manager

In het Algemeen Dagblad laat Erwin Koeman weten dat hij voor Pierre van Hooijdonk een rol ziet weggelegd als manager binnen de selectie na dit seizoen. "Met Pierre zal ik in de winterstop om de tafel zitten. Hij kan volgens mij heel waardevol zijn in een rol van manager binnen een selectie. Pierre heeft veel knowhow, is een bekende en gerespecteerde persoonlijkheid. Maar hij zal voor zichzelf moeten bepalen welke kant hij op wil."

Bron: Feyenoord Netwerk
quote:
Koeman beslist: ik blijf sowieso trainer van Feyenoord

In het Algemeen Dagblad laat Erwin Koeman weten nog voor de beslissing van de tuchtcommissie van de UEFA besloten te hebben dat hij zal aanblijven als coach van Feyenoord. "Ik heb technisch manager Peter Bosz op de hoogte gebracht van mijn beslissing. Peter heeft het binnen de club verder gecommuniceerd. Ik blijf graag trainer van Feyenoord. Ik ga na de uitspraak van de UEFA nog steeds met de directie praten over de toekomst, maar dat overleg stond al gepland. Ik haak zeker niet af, zelfs als er onverhoopt een schorsing voor één of twee jaar uit rolt."
Feyenoord Netwerk
Wel vindt Koeman dat de fans een reeel verwachting moet worden voorgesteld. "Op dit moment is de titel geen reëel doel voor volgend jaar. Je mag ernaar streven, maar zeg de fans eerlijk hoe de club ervoor staat. Dat leidt tot teleurstelling, maar uiteindelijk waarderen mensen eerlijkheid het meest."

Bron: Feyenoord Netwerk
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:50:47 #182
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44181016
Begint die kutboer nu alweer te janken dat het volgend jaar niets wordt? Feijenoord had al zoveel aantrekkingskracht op goede spelers

Zo kan ik ook wel trainer van Feijenoord worden
pi_44181652
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoeveel mensen beesten zitten er eigenlijk nog vast daar? Hoor je niets over.
quote:
Relschopper was Goldcardhouder

De voor rellen in Nancy vastgezette Feyenoord-supporters zijn een Goldcard-houder (trouw bezoeker uitwedstrijden) een uitgesproken hooligan en iemand die helemaal niet bekend zou zijn met voetbalgeweld.
Het zijn inwoners van Spijkenisse, Poortugaal en Heukelum (Gelderland) met een baan: een 31-jarige arbeider, een 22-jarige chauffeur (bezorger) en de 28-jarige eigenaar van een timmermansbedrijf.

Deze details zijn bekend gemaakt door de Franse justitie en in de Franse pers. Het drietal zou met flessen en verkeersborden hebben gegooid. Ze zijn opgepakt twee uur vóór de wedstrijd en weten zich niet helemaal meer te herinneren wat er is gebeurd. De Nederlandse politie heeft verteld dat de jongste van het stel tot de harde kern behoort, tot de gevaarlijkste supporters.

De politie stelt dat ook de oudste hooliganverdachte zich eerder heeft misdragen. Volgens de Nederlander is dat niet zo en beschikt hij al jaren over de Goldcard van Feyenoord. Van de 28-jarige man is weinig bekend in relatie tot voetbalrellen. Hij had vijf liter bier op toen de politie hem in de kraag vatte.

Over twee weken, op 20 december, wordt in Frankrijk over hun verdere lot beslist. Voor Feyenoord is de arrestatie van de Goldcardhouder in ieder geval reden die kaart onmiddellijk af te pakken, reageert een woordvoerder.

Gepubliceerd op: 5 december 2006
Bron: Algemeen Dagblad
Feijenoord Rotterdam
  woensdag 6 december 2006 @ 04:25:54 #184
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44183868
quote:
Feyenoord wil ook financieel snel af van Van den Herik

Ook in financiële zin werkt Feyenoord aan een snelle en definitieve breuk met president-commissaris Jorien van den Herik.

De Rotterdamse club onderhandelt op dit moment met Joan Investments, de voormalige investeringsmaatschappij van Van den Herik, over een onmiddellijke terugbetaling van de lening voor de Ghana-voetbalschool. Over de rente van deze lening, aanvankelijk vastgesteld op twaalf procent, ontstond de afgelopen maanden grote ophef in de Kuip.

Het is een van de redenen voor de protestacties onder supporters tegen de voorzitter.

Er ligt een Feyenoord-voorstel op tafel om acht procent te betalen over het destijds geleende bedrag van 1,7 miljoen euro, waardoor de Rotterdamse club in totaal zo’n 2,8 miljoen euro moet overmaken aan Joan Investments, zo blijkt uit informatie van derden.

Namens deze Cypriotische maatschappij, waarvan Van den Herik de leiding heeft overgedaan aan directeur S. Karides, onderhandelt een Nederlands bedrijf. Dit kantoor wees het eerste voorstel van Feyenoord af. De club hield de afgelopen jaren in de begroting steeds een ‘fictieve’ rente van twaalf procent aan voor de investering in Ghana. Joan Investments drong echter nooit aan op inning van die schuld of de rente. Als het bedrijf nu vasthoudt aan twaalf procent rente, komt het te betalen bedrag zeker een miljoen euro hoger uit dan 2,8 miljoen.

Als gevolg van het rapport van de commissie-Kerkum treedt Van den Herik waarschijnlijk binnenkort tegen zijn zin af als president-commissaris. Feyenoord wil zelf de lening plus rente meteen overmaken aan Joan Investments. Daarvoor lijkt de club de financiering al rond te hebben.

Als Van den Herik was aangebleven als president-commissaris, zou de terugbetaling in termijnen tot 2013 zijn geschied, te beginnen op 1 januari. De preses hoort overigens op 19 december het (uitgestelde) vonnis van de Hoge Raad in de beroepszaak van de FIOD-affaire.

(Bron: AD)
quote:
PSV haakt af in strijd om NAC-spits Leonardo

PSV heeft besloten af te zien van het aantrekken van de Braziliaan Leonardo. de Braziliaan, die momenteel furore maakt bij NAC, had eerder enkele gesprekken gevoerd met PSV en er werd er vanuit gegaan dat hij zou gaan kiezen voor de club uit Eindhoven. PSV probeerde hem vooral te paaien met de indrukken die Leonardo's landgenoten Gomez en Alex hebben over de Eindhovense club. Door PSV werd Leonardo een ultimatum gesteld zodat hij deze week een beslissing zou nemen over zijn toekomst. Leonardo maakte echter nog zijn keuze niet bekend waardoor PSV meedeelde geen verdere stappen te nemen om hem te kunnen contracteren.

Leonardo's zaakwaarnemer; Hans Coret, zegt van dat ultimatum uit Eindhoven niet op de hoogte te zijn. ,,Ik heb geen keihard ultimatum gehoord. Wel kan het zo zijn dat ze het liefste voor een bepaalde datum duidelijkheid hebben. Zo niet, dan blijft de belangstelling, maar zoeken ze ondertussen ook verder.“

Paai-praktijken
Leonardo had enkele gesprekken met Ajax en trainer Henk ten Cate. Het lijkt dat die gesprekken een betere indruk maakten dan de paai-praktijken van PSV. Naast Ajax is ook het Engelse Tottenham van Martin Jol nog in de markt voor Leonardo. Hij mag voor een gelimiteerd bedrag van 750.000 vertrekken bij NAC.

Ook nog hoop bij NAC
Ondanks dat NAC Breda slechts een sprankje hoop heeft dat Leonardo op hun aanbod in zal gaan, wil de club uit Breda ook weer met de Braziliaan om de tafel. ,,Zolang hij nog niet ergens anders getekend heeft, mogen wij proberen hem tot contractverlenging te bewegen," aldus Ernie Stewart in BN/De Stem. De kans is klein beseft de technisch directeur, maar zo komen ze er ook achter of hij in januari al wil vertrekken. ,,We houden de vinger aan de pols om te voelen welke kant het op gaat.“
(als hij naar ajax gaat mag hij van mij z'n knieschijf breken en z'n kruisbanden scheuren )
quote:
De Ceulaer: "Alles staat vast, ik vertrek"

Benjamin De Ceulaer mag Feyenoord in de winterstop verlaten. Dat was al langer bekend, maar waar trekt de bijna 23-ja- rige spits naartoe? Dat vroeg de Belgische Teletekst aan Tony Dullers, De Ceulaers manager.

"Woensdag zitten we met Feyenoord om de tafel om de modaliteiten te bepalen", zegt Dullers. "Daarna hebben we een gesprek met Rkc. Dat zou al een deal met Feyenoord hebben over de transfersom."

De Ceulaer speelde al op uitleenbasis voor Rkc, waar hij een mooie tijd beleefde. "Het kan zijn dat we woensdag met Rkc een overeenkomst bereiken, maar we willen nog geen contract tekenen."

Benjamin De Ceulaer wil sowieso wachten tot midden december om te tekenen. Er zijn immers nog clubs die al contact hebben opgenomen. Vitesse en Twente in Nederland, Brussels en Stvv in België."

"Na het gesprek met Feyenoord is er sowieso ook een gesprek met Brussels en Sint-Truiden gepland. We zullen alle voorstellen naast elkaar leggen. Zelfs al wordt Rkc woensdag heel concreet."

De Ceulaer wil sowieso in Nederland of België blijven spelen. "Ik heb ook telefoon gekregen uit Turkije en Griekenland", zegt Dullers nog. "Maar Benjamin wil geen stappen overslaan."

Benjamin De Ceulaer zelf heeft weinig last van de bewogen weken in Rotterdam. "Ik train rustig voort met het eerste elftal. Die hele heisa is een ver-van- mijn-bed-show", zegt hij aan Teletekst.

"Ik blijf gewoon heel hard mijn best doen bij Feyenoord", meldt De Ceulaer. Verandert het vertrek van preses Jorien van den Herik iets aan zijn situatie? "Nee, alles is beslist. Ik vertrek."

De Ceulaer heeft het naar zijn zin in Nederland. "Ik heb vaag iets van Genk gehoord. Dat zou mooi geweest zijn natuurlijk, maar ik heb gehoord dat het in Scandinavië of Brazilië zoekt."
pi_44183871
Hoeveel kostte DeCeulaer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 6 december 2006 @ 07:42:08 #186
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44184135
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Er zijn fouten gemaakt, en ik ben het met je eens dat alles overdreven wordt, maar ik zag duidelijk idioten stoeltjes afbreken en gooien. Dat doe je gewoon niet, zeker niet als de ME al flink op scherp staat.
Emotie enzo.
quote:
[..]

Ik ook wel, net als dat 'bier-incident'
dat is helemaal zielig natuurlijk.. Maargoed, Engeland en zooi op het veld gooien ey..
quote:
[..]

Ik heb ook respect voor de supporters die heel Europa afreizen voor hun club en er altijd zijn, maar dat respect is bij mij METEEN volledig weg wanneer ze echt geweld gaan gebruiken.
Harde Kern(en) en eventueel geweld.. Is dat niet ongeveer hetzelfde als Rotterdam en de havens?
  woensdag 6 december 2006 @ 07:44:18 #187
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44184143
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Precies.

Ik zou het trouwens ook niet terecht vinden als Feyenoord een zware straf krijgt, de club treft geen blaam.
Op de 1 of andere manier wil Nederland altijd Roomser dan de Paus wezen.
Met ieder debiel regeltje wat in Brussel verzint word, moeten wij ook altijd de eerste zijn die het in gaat voeren.
Dat is hiermee niet anders, zoals je de pers altijd bezig hoort.. Bijvoorbeeld bij spreekkoren, net of die nergens zijn behalve in Nederland
Man, als je soms kijkt wat ze in Engeland en Zuid-Europa zingen.. Daar zijn wij nog heilig bij
  woensdag 6 december 2006 @ 07:45:12 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44184150
quote:
Op woensdag 6 december 2006 04:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel kostte DeCeulaer?
Meer als dat'ie op gaat brengen gok ik
Maar ik dacht een tonnetje of 7 (750.000)?
pi_44185720
quote:
'Nieuwe Kuip krijgt 70.000 zitplaatsen'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 6 december om 09:45

Chris Woerts laat in een interview met de Volkskrant weten dat het nieuwe stadion van Feyenoord een capaciteit rond de 70.000 zitplaatsen zal hebben. Het belangrijkste uitgangspunt is dat de sfeer, de intimiteit en de indentiteit van de club moet behouden blijven. Het nieuwe stadion zal zeer waarschijnlijk op het terrein van Varkenoord gebouwd worden.

“We zijn er nu samen met de gemeente Rotterdam serieus mee bezig. We achten Varkenoord de meest geschikte locatie om een stadion neer te zetten met een capaciteit van ongeveer 70.000 zitplaatsen. Denk aan de verhuzing van Arsenal van Highbury naar het huidige stadion. Die club heeft zijn intimiteit weten te behouden,” aldus de commercieel directeur.

“Feyenoord wil geen concessies doen aan de huidige sfeer in het stadion. Eigenlijk willen we een kopie van de Kuip met een ringetje erio. Het moet een authentiek voetbalstadion worden, waarin we dankzij de ruimere inkomsten onze sportieve ambities kunnen realiseren.”
tering, 70.000 plaatsen
Dat is echt huge!!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 6 december 2006 @ 10:36:28 #190
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_44186533
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:58 schreef venomsnake het volgende:

[..]

tering, 70.000 plaatsen
Dat is echt huge!!!
70.000. Das het dubbele dus leer rekenen

Wel mooi, maar dan moeten we natuurlijk wel van de UEFA mogen spelen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 6 december 2006 @ 11:16:06 #191
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44187447
vind het maar niets, 70.000. lekker op 45 houden.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:32:56 #192
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44187949
70.000?
Dat betekent nog meer gloryhunters
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:43:01 #193
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_44188247
gevolgen nieuw stadion:

200mio extra schulden
slechter gras
gloryhunters/lege plekken
versnelde ondergang van de enige echte Kuip!
pi_44188286
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef MarkNMGN het volgende:
70.000?
Dat betekent nog meer gloryhunters
Daar hoef je niet bang voor te zijn lijkt mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 6 december 2006 @ 11:49:43 #195
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44188444
schulden en slechter gras vind ik ook frapant
pi_44188471
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar hoef je niet bang voor te zijn lijkt mij.
nee eerder meer ramptoeristen ... daar heb je gelijk in...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_44188581
Ik wil godverredorie geen nieuw stadion, ik boycot een nieuwe Kuip.

Topictitel
Kuip
Kutkloon.
pi_44188652
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:16 schreef Steve_I. het volgende:
vind het maar niets, 70.000. lekker op 45 houden.
pcies, moet je nagaan hoe leeg dat eruit ziet als er maar 30,000 zijn... ik vind die snelkookpan er ook altijd zo leeg eruit zien, moet er niet aan denken dat het er bij ons ook altijd zo uitziet.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_44188687
“Feyenoord wil geen concessies doen aan de huidige sfeer in het stadion. Eigenlijk willen we een kopie van de Kuip met een ringetje erio. Het moet een authentiek voetbalstadion worden, waarin we dankzij de ruimere inkomsten onze sportieve ambities kunnen realiseren.”

Flikker die ring desnoods BOVENOP mijn Kuip. Ik verhuis niet naar een nieuw stadion .

Euh, nee. Doe maar niet. Blijf van onze Kuip. !
Kutkloon.
pi_44188700
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:57 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

pcies, moet je nagaan hoe leeg dat eruit ziet als er maar 30,000 zijn... ik vind die snelkookpan er ook altijd zo leeg eruit zien, moet er niet aan denken dat het er bij ons ook altijd zo uitziet.
Dat stadion is überhaupt niet gebouwd op sfeer (leuk dak trouwens )
Kutkloon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')