Ja, hij is mijn vriendjequote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ban.. Klotemods hier. Je mist hem nogal hé. :
Ja gewoon verder gaan met miskopen doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:14 schreef BiMeWet het volgende:
Als we als feyenoord slim zijn halen we bouaouzan. IMHO. Hebben we gelijk een nieuwe de Wolf..
Defourquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je in Belgie kijkt moet je naar Defour of VanDenBorre kijken.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef BiMeWet het volgende:
Bruins vertelde mij dat de kans dat 'ie bij Feyenoord aan de bak is, relatief klein is
In dat geval moet ie hier ook niet meer terugkomenquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef PyTh het volgende:
Zit CM nog vast in Nancy ofzo?
Heb hem zondag nog gezien, hij is niet meer gebanned hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ban.. Klotemods hier. Je mist hem nogal hé. :
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In dat geval moet ie hier ook niet meer terugkomen
die heb ik met OSM, is goed te trainen. kopen dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
VanDenBorre
een willekeurige Fok!ker is idd net zo betrouwbaar als de snorquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:35 schreef mister_popcorn het volgende:
zit iedereen hier nu al die 25 miljoen uit te geven? En als ik nou roep dat ik 100 bedrijven heb die elk duizend miljoen honderd willen geven, maken jullie dan plannen om materazzi, sjeva en kaka te kopen?
Club Brugge trok Daerden deze zomer voor 4 miljoen aan en gaat hem dus zeker niet deze winter laten vertrekken...quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:18 schreef Steve_I. het volgende:
Eerste wat me zo in me hoofd springt qua spelers waarvan ik er wel een paar bij zou willen zien voor +/- genoemde prijzen:
Euzebius Smolarek (25) Borussia Dortmund contract tot 2009: 3,5 / 4mio
Glenn Loovens (22) Cardiff City contract tot 2009 : 1mio (vind het een onderschatte bikkel)
Daniel Majstorović (29) FC Basel contract tot ??? (2009??) 3 / 3,5mio
Koen Daerden (24) Club Brugge contract tot 2011 3,5 / 4mio (gaat dus nooit lukken, maar vind hem geen 6 ofzo waard)
Ricky Kruys (21) FC Utrecht contract tot 2009 750k (geloof dat hij, raar genoeg slechts tussen 500k en 1mio moest kosten??)
Cvetan Genkov (22) Lokomotiv sofia contract tot ??? 3mio???
Luigi Bruins (19) Excelsior contract tot 2009 1,5 mio??? (geen idee wat die moet kosten)
tymo-tsjoektsjoek (27) 6/7mio (goeie speler, maar met z'n leeftijd verkoop je hem niet meer met winst door..., 9 er doorjagen is zelfs met 25 onverantwoord)
onhaalbaar: Stijn Schaars, Afonso Alves, gio.
verder wat meer geld in de jeugdopleiding en wat achter de hand houden.
Ik denk dat hij nog gebanned is, misschien heeft hij nog niet gemaild. Ik zal het even aan een FA vragen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef PyTh het volgende:
Zit CM nog vast in Nancy ofzo?
Of issie nog steeds gebanned?
Ik vond hem toendertijd bij Feijenoord ook niet echt goed dus ik zal niet het hardste roepen om hem. Al vind ik wel dat iemand die weigert om mee te rijden met de jodenbus altijd welkom is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
Steve volgt blijkbaar het voetbal ook niet echt.
Smolarek heeft niet eens een basisplaats bij Dortmund, het is nog steeds een matige speler.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
Smolarek heeft niet eens een basisplaats bij Dortmund, het is nog steeds een matige speler.
Wanneer je niks nuttigs hebt te melden, reageer dan niet.quote:Jaar - Club - Wedstrijden - Doelpunten - Competitie
2005/06 Borussia Dortmund 34 13 Bundesliga
2006/07 Borussia Dortmund 15 5 Bundesliga
heeej yvetje is terug!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spankthemonkey: precies. lijken me nette statistieken toch. hij was vorige week nog erg belangrijk voor borussia. en het blijft een held uiteraard: "du woltest doch auch nicht im schalke-bus fahren"quote:Als nou C_M ook nog 's terugkomt, en Loek erbij is het hele party-team weer compleet
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef Malibu-06 het volgende:
Prominenten steunen Feyenoord
Uitgegeven: 5 december 2006 19:27
Laatst gewijzigd: 5 december 2006 19:28
AMSTERDAM - Feyenoord is in nood en krijgt publiekelijk steun van honderden prominenten. Woensdag zullen bekende Nederlanders, niet alleen uit voetbalwereld, de actie 'Vóór Feyenoord, tegen geweld en voor een voetbalwet' ondertekenen op de achterpagina van AD Sportwereld. Dat meldt AD dinsdag.
Onder andere Marco van Basten, Ronald Koeman, Wiljan Vloet, Foeke booy, Bert van Marwijk, Ove Kindvall, Willem van Hanegem, Henrik Larsson, Dirk Kuijt en de broertjes Kalou vertegenwoordigen de voetbalwereld.
Ook televisie-persoonlijkheden Bram Peper, Wilfried de Jong en Antonie Kamerling zullen hun naam op de achterpagina zetten. Zelfs politici Wouter Bos en Jan Marijnissen tonen woensdag hun hart voor de club.
President-commissaris Jorien van den Herik ontbreekt niet aan deze lijst. Dinsdag werd bekend dat de Hoge Raad op 19 december uitspraak zal doen in de zaak van Fiod tegen Van den Herik.
Inderdaad, ik loop nog steeds trots met mijn feyenoordshirtje met Smolarek achterop in de kuipquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Ebi mag wat mijn betrefd wel terugkomen! Hadden ze nooit moeten laten gaan!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad, ik loop nog steeds trots met mijn feyenoordshirtje met Smolarek achterop in de kuip
Respect voor hemquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:38 schreef satecl het volgende:
Hij zei een keer in de VI(toen hij op dat moment veel scoorde bij BvB en populair was): 'Ik speel in een van de mooiste stadion van de wereld, ik speel voor 80.000 man, ik scoor veel, ik sta altijd in de basis, maar ik ben niet gelukkig: Want ik ben niet geslaagd bij Feyenoord'
Pierre haat jeugd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ebi en Gio terughalen lijkt me een goed plan en een gasten als Paul en Pierre jeugdtrainer maken!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:21 schreef yvette1982 het volgende:
Ik wil dat zetje wel gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef TJDoornbos het volgende:
NMGN wil in de maas zwemmen?
Hij weet nog geeneens wie de trainer wordt bij RKC en dan zou ie er al tekenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:14 schreef Heero87 het volgende:
RKC zou al een akkoord hebben met Feyenoord over een transfer van De Ceulaer. De speler en RKC zaten vanmiddag ook rond de tafel. Ook FC Brussels en Sint-Truiden tonen interesse.
Bron: VRT.
Pi-Euroquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef TJDoornbos het volgende:
Ebi en Gio terughalen lijkt me een goed plan en een gasten als Paul en Pierre jeugdtrainer maken!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Mensen die daar vast zitten, zijn heus niet zomaar opgepakt hoor...
"Yvette" > 18.00 > Die staat dan in de keuken, ziet dat voetbal dus nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ebi geen basisspeler in Dortmund , volgensmij moet jij het voetbal meer gaan volgen
![]()
een tip Zaterdag om 18.00 het Duits voetbal met o.a Bor. Dortmund![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |