nee hebben ze niet gezegd over huntelaar, hooguit dat ze 15 hebben gezegd, iig niet 'meer dan 20'.quote:Op maandag 4 december 2006 23:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook niet zoiets over Huntelaar? Heerenveen zijn goede onderhandelaars, maar als puntje bij paaltje komt en ze 12 miljoen zien liggen, dan gaan ze gewoon niet weigeren.
[..]
4 jaar toch? Waarvan er na dit seizoen al 1 voorbij is...
natuurlijk gaat het niet doorquote:Op maandag 4 december 2006 23:53 schreef Joeriii het volgende:
Laten we eerst maar even afwachten of het verhaal waar is, en dan ook nog eens doorgaat.
Ik vind Buijs, Lucius en Huysegems gewoon goede aankopen hoor. Alleen hadden er ook een stuk of 3 echt goede spelers bij gehaald moeten worden, ipv Griek, Tiendalli en Leonard.quote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord koopt toch weer allemaal kneuzen. Wat die Peter Bosz de laatst tijd weer koopt dat is hetzelfde als wat Gullit en Mark Wotte hebben gedaan.
Als ze nou eens een goede technisch directeur aanstellen.
kolkaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind Buijs, Lucius en Huysegems gewoon goede aankopen hoor. Alleen hadden er ook een stuk of 3 echt goede spelers bij gehaald moeten worden, ipv Griek, Tiendalli en Leonard.
quote:805 Teletekst di 05 dec
***OETBAL************************* 3/3
**** v.d.Herik "onaangenaam verrast"
... Jorien van den Herik is onaangenaam
verrast door het bindende advies van de
commissie-Kerkum:"Ik had fatsoenlijk
handelen verwacht,maar zo ervaar ik dat
op dit moment zeker niet".
"Ik ken alleen het conceptadvies.Het
huidige advies komt niet overeen met de
opdracht van de commissie.Wellicht is
die later gewijzigd,maar daar ben ik
niet over geïnformeerd.En omdat ik het
definitieve advies niet ken,is het ook
zonder mijn goedkeuring uitgebracht."
"Ik opteer voor een directie met een
algemeen directeur,een vijfkoppige raad
met een gescheiden stichtingsbestuur
die alle aandelen beheert.Ziehier,dan
heb je een transparante structuur."
quote:Op maandag 4 december 2006 23:35 schreef nikky het volgende:
jorienvdherik mag een week weg
En dus ook uit voetbal wat een pech
Filpmjes moeten ook binnen de policy zijn
die grens is de uiterste lijn.
Och, we hebben pas 29 doelpunten tegen, dan is de verdediging toch dik op orde?quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:38 schreef Keltie het volgende:
En voor dit seizoen heeft'ie volgens mij ook 0,0 gepresteerd?
Ken je net zo goed Everton van Heracles kopen
Als je dan toch aanvallend wil verbeteren, doe dan Suarez van Grunn, maar beter investeren ze in middenveld en defensie.. Met Boussaboun en Huysegems heb je 2 perfecte spitsen.
Niks mis meequote:Op dinsdag 5 december 2006 09:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Och, we hebben pas 29 doelpunten tegen, dan is de verdediging toch dik op orde?
vi.nlquote:Talmende Leonardo voor PSV gepasseerd station
4/12/2006 23:08
EXCLUSIEF - PSV weet genoeg, de Eindhovense club ziet af van het aantrekken van Leonardo. De huidige koploper van de Eredivisie heeft geen zin om nog langer te wachten op een antwoord van de aanvaller van NAC Breda.
PSV had concrete interesse voor Leonardo, die voor een bedrag van 750.000 euro onder zijn contract in Breda uit kan. Maar de Braziliaanse linksbuiten wilde meer bedenktijd. En daar had de Eindhovense club geen trek in.
'Het is graag of niet', zegt trainer Ronald Koeman in de nieuwe VI. Vanwege het talmen van Leonardo gaat PSV kijken naar alternatieven.
Ik zeg toch "beter investeren we in het middenveld en de defensie"?quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:04 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Och, we hebben pas 29 doelpunten tegen, dan is de verdediging toch dik op orde?
Weet ik, ik doelde ook meer op iedereen die een nieuwe spits wilde....quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik zeg toch "beter investeren we in het middenveld en de defensie"?
Haal voor het middenveld eerst die Dikke Theo maar eens.
Dan nog een sloper in de defensie, interesseert mij niet waar ze die vandaan halen (type Marco M.).
Vergeet Castelen nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:38 schreef Keltie het volgende:
Als je dan toch aanvallend wil verbeteren, doe dan Suarez van Grunn, maar beter investeren ze in middenveld en defensie.. Met Boussaboun en Huysegems heb je 2 perfecte spitsen.
Castelens beste actie in een Feijenoordshirt is.. Tada.. Geblesseerd raken tot na de winterstop.quote:
1000 x liever Castelen dan Griek of Kolkkaquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Castelens beste actie in een Feijenoordshirt is.. Tada.. Geblesseerd raken tot na de winterstop.
Blatter is een seniele debiel ze zo snel mogelijk de grond in moeten trappen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens wel een lullig moment, dat 'nieuws' van Derksen. Investeerders staan klaar, maar willen nog even wachten tot de straf van Feijenoord bekend gemaakt is, en laat Blatter nou net geroepen hebben dat ie vindt dat er minder geld in het voetbal om moet gaan...
Idd, maar ik ga nog verder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
1000 x liever Castelen dan Griek of Kolkka
Ik hoop maar dat ie geen invloed kan uitoefenen op de straffen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
Blatter is een seniele debiel ze zo snel mogelijk de grond in moeten trappen.
Die gast heb ik echt nog nooit op een verstandig woord kunnen betrappen.. Wat een aap is dat.
Castelen is een redelijke speler die z'n goaltjes meepikt en voor mooie sneller counters zorgt. Ik denk dat Griek ook wat meer gaat scoren als Castelen de assists geeft.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, maar ik ga nog verder.
Ik vind Castelen een goede speler, snap niet dat hij veel is afgemaakt hier vorig jaar.
quote:Van den Herik had eindrapport kunnen hebben
Uitgegeven: 5 december 2006 11:33
Laatst gewijzigd: 5 december 2006 12:00
ROTTERDAM - Jorien van den Herik had kennis kunnen nemen van het eindadvies van de commissie-Kerkum over de nieuwe structuur van Feyenoord. De voorzitter van de Raad van Commissarissen (RcV) van de Rotterdamse club was echter niet aanwezig bij de overhandiging.
Dat zei een woordvoerder van de commissie dinsdag in reactie op uitlatingen van de preses van Feyenoord.
Van den Herik liet maandagavond weten alleen het concept te kennen en niet het definitieve en bindende advies. "Ik verwacht fatsoenlijk handelen en zo ervaar ik het op dit moment zeker niet", zei hij.
Spelletje
De commissie-Kerkum wenste niet inhoudelijk in te gaan op de woorden van Van den Herik. "We hebben geen behoefte aan een welles-nietesspelletje. Feit is dat de commissie het definitieve adviesrapport formeel heeft overhandigd aan de Raad van Commissarissen en aan de directie voordat het naar buiten is gebracht", aldus de woordvoerder.
De commissie wil ook niet speculeren over een mogelijke weigering van Van den Herik om op 11 december tijdens de aandeelhoudersvergadering van Feyenoord zijn functie neer te leggen. Van den Herik zei dat het niet de opdracht van Kerkum was om conclusies te verbinden aan het functioneren van de RvC. "Wij hebben kennis genomen van zijn commentaar en daar laten we het bij", aldus de woordvoerder.
Rapportage
De commissie-Kerkum presenteerde maandagmiddag in De Kuip een uitgebreide rapportage over de nieuwe organisatiestructuur voor Feyenoord, dat dit najaar ternauwernood een faillissement ontliep. Daarin zou onder anderen geen plaats meer zijn voor Van den Herik en zijn medecommissarissen Sjaak Troost en Willem Scholten.
Voormalig NOCNSF-voorzitter Hans Blankert heeft de opdracht gekregen een RvC te formeren met vijf nieuwe leden.
Amenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
25 miljoen is leuk maar laat ze het in godsnaam nuttig besteden!!!
Dies transfervrij... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALUH!!!!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:27 schreef renz0r het volgende:
Feyenoord kennende () Zullen ze van dat geld Denneboom ofzo kopen
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dies transfervrij... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALUH!!!!!!
![]()
![]()
Heb ik hem liever dan die griek die we nu hebben.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef BiMeWet het volgende:
Wikipedia:
Romano Denneboom wordt op dit moment in verband gebracht met Feyenoord alwaar hij een aanvulling in de spits zal moeten vormen.![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, Griek is een prutser, maar denneboom...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:13 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Heb ik hem liever dan die griek die we nu hebben.
Oftewel beide zijn troep. Maar die griek komt van de verkeerde club dus was/is/blijft sowieso niet welkomquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, Griek is een prutser, maar denneboom......
Ik bedoel, griek die heeft 1 keer per jaar nog een opleving. Ik noem een borstaanname. Maar denneboom, dat is echt complete troep.
Denneboom lijkt mij beter dan Harry hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oke, Griek is een prutser, maar denneboom......
Ik bedoel, griek die heeft 1 keer per jaar nog een opleving. Ik noem een borstaanname. Maar denneboom, dat is echt complete troep.
Jaja je punt is nu wel duidelijk. Jij hebt gelijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Denneboom lijkt mij beter dan Harry hoor.
Maar goed, Feyenoord had gewoon Koevermans moeten halen deze zomer. Maar daar lachten jullie allemaal om toen...
Daar deed ik het voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:25 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Jaja je punt is nu wel duidelijk. Jij hebt gelijk![]()
Drenthe doet het gewoon goed de laatste wedstrijden, wel eens bij nagedacht dat het zijn rol is om mee naar voren te komen als dat mogelijk is?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef BiMeWet het volgende:
25 miljoenEerst zien dan geloven. Die snor is sowieso al minder te vertrouwen dan een crimineel.
En áls we dat geld krijgen dan verwacht ik toch echt minimaal een goede spits, al flikkeren we daar 15 miljoen tegenaan. Verdediging is inderdaad belangrijk maar punten scoren bij dit elftal nog veel belangrijker, en het is dat we op dit moment Lucius en Guzman rond hebben lopen, want zonder die twee is het scorend vermogen compleet zoek.
Ik wil een vervanging voor Charidinges, Castelen terug op rechts, en zodra vlaar terug is hebben we een redelijke verdediging, alleen moeten we nog een goede linksback (daar reken ik Drenthe niet toe, zoals die voetbalt... Gozer loopt veel te veel naar voor steeds).
Trek maar een spits aan voor 15 miljoen ALS we dat geld al krijgen. Wat me díkke bullshit lijkt.
Het was geen kritiek op Drenthe hoor, ik ben juist hartstikke blij met hoe die gozer het doet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:28 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Drenthe doet het gewoon goed de laatste wedstrijden, wel eens bij nagedacht dat het zijn rol is om mee naar voren te komen als dat mogelijk is?
Ik vrees het grote vrezen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 09:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de UEFA donderdag beslist...
Het is blijven bidden (Hey, een gristen in ons topic! Help even meequote:Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Drenthe mag van mij wel blijven staan!!!
Saidi eruit en een spits voor 10 a 15 miljoen halen maarja zonder europees voetbal volgend (en misschien daarna nog één) seizoen zit dat er denk ik niet in!!
met het overgebleven geld gewoon rustig zoeken en kijken en dan een goeie verdedigende middenvelder halen
Misschien wel allebeiquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef PyTh het volgende:
Zit CM nog vast in Nancy ofzo?
Of issie nog steeds gebanned?
Ban.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef PyTh het volgende:
Zit CM nog vast in Nancy ofzo?
Of issie nog steeds gebanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |