Waarom ook niet hé.quote:
jupquote:Op maandag 4 december 2006 22:05 schreef Bos81 het volgende:
229 moet het toch zijn?
Ja dus, staat al in de OP![]()
Ik kan me voorstellen dat nu Feyenoord niet in een andere thuisbasis als de Kuip wilt zien. Maar je denkt toch niet dat het realistisch is dat Feyenoord tot het eind der tijden in de Kuip blijft voetballen. Hoe oud is dat stadion inmiddels?quote:Op maandag 4 december 2006 22:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Waarom ook niet hé.
Als er definitief een plan voor een nieuw stadion wordt aangenomen, dan flikker ik een paar winkelruiten in.
lees de laatste pag. van het vorige topic ff doorquote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat nu Feyenoord niet in een andere thuisbasis als de Kuip wilt zien. Maar je denkt toch niet dat het realistisch is dat Feyenoord tot het eind der tijden in de Kuip blijft voetballen. Hoe oud is dat stadion inmiddels?
Mijn vriendin heeft onderzoek gedaan en de kuip kan zónder renovatie nog minimaal 20 jaar mee bleek daaruit.quote:Op maandag 4 december 2006 22:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat nu Feyenoord niet in een andere thuisbasis als de Kuip wilt zien. Maar je denkt toch niet dat het realistisch is dat Feyenoord tot het eind der tijden in de Kuip blijft voetballen. Hoe oud is dat stadion inmiddels?
Maar renoveren in de zin van dat ie niet in elkaar flikkert?quote:Op maandag 4 december 2006 22:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft onderzoek gedaan en de kuip kan zónder renovatie nog minimaal 20 jaar mee bleek daaruit.
(zij was 1 van de mensen die behoorden tot het onafhankelijke onderzoek).
Met renovatie is het op te rekken tot zeker 2050.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Johan Derksen meldt op VI.nl dat Wim Jansen erin geslaagd is om 5 nieuwe sponsors aan Feyenoord te binden die ieder 5 miljoen euro storten. Dit geld kan Jansen vervolgens gebruiken om een nieuw elftal mee samen te stellen. Een en ander is nog wel onder voorbehoud van de straf die de UEFA zal opleggen naar aanleiding van de ongeregeldheden in Nancy afgelopen donderdag.
Of het aankomende vertrek van Van den Herik hier mee te maken heeft, kon Derksen niet vertellen.
Vind het eigenlijk wel lullig voor Wim van Hanegem.quote:Op maandag 4 december 2006 22:41 schreef BigFire het volgende:
die sponsors zullen hun geld wel weer met rente terug willen![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 22:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lullig voor Wim van Hanegem.
Laten we vooral onze clubmensen pissig maken
Hij is gister niet uitgenodigd , en Willem moet nu zijn kinderen die voor W2 en SC Heerenveen uitleggen dat hij ook iets van 16 jaar bij Feyenoord heeft gezeten.quote:
belachelijk jaquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is gister niet uitgenodigd , en Willem moet nu zijn kinderen die voor W2 en SC Heerenveen uitleggen dat hij ook iets van 16 jaar bij Feyenoord heeft gezeten.
Hij is vandaag nog wel gebeld met excuuses , hij was er anders wel bijgeweest gister op de middenstip.
Ben benieuwd of'ie in de uitzending komtquote:Johan,
Als Jorien vd Herik is afgetreden, met welke wind waai je dan weer mee?
PS. Willem, jammer dat je er niet bij was. Clubmensen moeten we juist nu zien te behouden.
B.
Dat video-interview volgens mij..quote:Op maandag 4 december 2006 22:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Op vi.nl staat niets.
Die kinderen moet'ie zowiezo wel even wat uitleggen... Hoe kan je nou voor Willem-fucking-II zijn.. Sjezus, schrale teringclubquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Hij is gister niet uitgenodigd , en Willem moet nu zijn kinderen die voor W2 en SC Heerenveen uitleggen dat hij ook iets van 16 jaar bij Feyenoord heeft gezeten.
Hij is vandaag nog wel gebeld met excuuses , hij was er anders wel bijgeweest gister op de middenstip.
Slechtquote:Op maandag 4 december 2006 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat video-interview volgens mij..
een charismatische verdedigende middenvelderquote:Op maandag 4 december 2006 23:09 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou, wat is ons verlanglijstje met die 25 miljoen, jongens? Ik zeg :
- Alves
- Bruins
Wie vult aan?
quote:Op maandag 4 december 2006 23:16 schreef Steve_I. het volgende:
Alves moet ik niet, veeeull te duur.
wéér voor een dubbeltje op de eerste rij zittenquote:Op maandag 4 december 2006 23:16 schreef Steve_I. het volgende:
Alves moet ik niet, veeeull te duur.
Doe mij Euzebiusz maar terug voor 3,5 mio
dude... ze vragen minimaal 15 miljoen voor die gast. sterker nog, ze zeiden ergens met 20 kom je er niet. dat zal dan wel overdreven zijn, maar hij heeft wel een contract voor 5 jaar. Die is en blijft gewoon onhaalbaar.quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En daarom moet het Legioen nou niet teveel inspraak hebben in het beleid.
Zeiden ze ook niet zoiets over Huntelaar? Heerenveen zijn goede onderhandelaars, maar als puntje bij paaltje komt en ze 12 miljoen zien liggen, dan gaan ze gewoon niet weigeren.quote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dude... ze vragen minimaal 15 miljoen voor die gast. sterker nog, ze zeiden ergens met 20 kom je er niet.
4 jaar toch? Waarvan er na dit seizoen al 1 voorbij is...quote:dat zal dan wel overdreven zijn, maar hij heeft wel een contract voor 5 jaar. Die is en blijft gewoon onhaalbaar.
precies, belachelijke prijsquote:Op maandag 4 december 2006 23:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
dude... ze vragen minimaal 15 miljoen voor die gast. sterker nog, ze zeiden ergens met 20 kom je er niet. dat zal dan wel overdreven zijn, maar hij heeft wel een contract voor 5 jaar. Die is en blijft gewoon onhaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |