Een serieus topic van Maikuuulquote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hallo ik heb een vraagje.
Mijn moeder wilt in het volgende investeren: http://www.palminvest.nl/
Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervanme hier wat meer over kunnen vertellen.
Het is aantrekkelijk maar zitten er geen addertjes onder het gras ?
Why? Ziet er allemaal toch redelijk uit.. Op tv geweest bij Harry Mensch.. Nou zegt dit niks natuurlijk..quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef pindos het volgende:
Hier meot je serieus niks mee te maken willen hebben.
Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef longinus het volgende:
Waarom zou jij als arme sloeber gaan investeren in eilanden van Miljonairs???
Ik kan er maar een ding op verzinnen, er wordt flink verdient aan de investering, en dan niet door jou.
Doet me denken aan Legiolease e.d.quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )
Ze hebben marmeren deuren, dus volgens mij hebben die mensen aardig wat geld...quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
Ze verkopen de chrome seats en de kamerdeur met marmer sticker!quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
Meestal wel jah.quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
If somethings sounds to good to be true, it useally is.
Het eerste argument om te zeggen dat het een verstandige investering isquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Bob-B het volgende:
duiveltje op rechter schouder: als fam. maikuuul failliet gaat dan kunnen ze geen internet meer betalen en is FoK! verlost...
DOEN
Dit slaat natuurlijk op de bijstandsuitkering van je moeder nadat ze vorig jaar gepakt werd voor fraude.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Maandelijkse netto uitkering ¤ 375,-
Die site doet het niet eens ?quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef 907 het volgende:
Als je redelijk wat geld hebt en je wil er wat meer van maken kan je het beste bij Insinger de Beaufort een rekening openen en daar geld storten. Zit een heel verhaal achter hoe hun werken, maar dat kan je vinden op insigner.com. Heb er goede ervaringen mee
Ik verbagger het topic nietquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meestal wel jah.
Of het op de reclame komt of niet, je weet het nooit zeker.
En plz verbagger dit topic niet.
Wie garandeerd?quote:--Spam--
Maandelijkse netto uitkering ¤ 375,-
Gegarandeerde rente over 3 jaar ¤ 13.500,-
Gegarandeerd eind bedrag ¤ 50.000,-
http://www.insinger.com/quote:Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die site doet het niet eens ?
En ps, ik open dit topic niet om semi-grappige opmerkingen te krijgen van jullie.
Een aantal zijn gewoon jaloers
Voordat je überhaupt iets van een advies kunt geven, moet je weten:quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervanme hier wat meer over kunnen vertellen.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:00 schreef masterblackmesa het volgende:
Kijk niet alleen naar het geld.
Je moet kijken wat de waarde over 5 of 10 jaar ervan is.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef 907 het volgende:
Had de TS nog geld geinvesteerd in palmeiland Dubai?
Als je hoger rendement kan halen dan gewoon te ondernemen, zou er dan geen adder onder de grond zitten?quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ja joh, ga jij lekker investeren in vastgoed in Dubai. Da's heel verstandig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn natuurlijk niet allemaal failliet
Ik had van de week ook zo iets gelezen/gehoord. Maar het was te verwachten inderdaad. Het is nogal vreemd dat je vanaf maand 1 al een winsuitkering ontvangt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:26 schreef Weazer het volgende:
AMSTERDAM (ANP-AFX) - Na onrust over een mogelijke zwendel bij de vastgoedfondsen Golden Sun en Royal Dubai, is er twijfel gerezen over de betrouwbaarheid van vastgoedfonds Palm Invest. Dat meldde het kantoor Bartels Advocaten vrijdag in een persbericht.“Een aantal participanten heeft zich tot ons gewend”, aldus het advocatenkantoor. “We hebben Palm Invest gesommeerd tot het verstrekken van duidelijkheid over de beleggingen en de voorwaarden.” Volgens Bartels Advocaten weigert Palm Invest dit wegens de vertrouwelijkheid van de gegevens. Het advocatenkantoor overweegt juridische stappen te nemen.
quote:Honderden beleggers in buitenlandse vastgoedprojecten zijn opgelicht voor minimaal tientallen miljoenen euro’s. Daarnaast bestaan zorgen om een deel van de vier miljard euro die beleggers in vastgoed-cv’s hebben belegd. Wat kunnen beleggers nog doen?
Televisiereclames, glanzende folders, vriendelijke telefonische adviezen, een gelikte internetsite en 12,8 procent rente. Zo overtuigde de firma Hooghuys en Versteeghe 700 beleggers om elk minimaal 50 mille te steken in het luxe vakantieoord Golden Sun Resorts (GSR) aan de Turkse kust. Tot vorige maand ontvingen de klanten rente over hun vastgoedobligaties. Toen verdwenen de organisatoren spoorloos, bleek het investeringsproject een leugen en verdween mogelijk 60 miljoen euro ingelegd geld.
Krap twee weken geleden kwam vastgoedinvestering Royal Dubai van Van Puijmbrouck Projectontwikkeling in opspraak. De firma wierf al ruim 200 beleggers voor prestigieuze villa’s en kantoorpanden in Dubai. Elk investeerde tussen de 50 en 200 mille. Net als GSR werkt Royal Dubai met opzwepende televisiereclames, een spannende internetsite, keurige kantoormedewerkers en hier 12,5 procent rente. Maar beleggers zijn bezorgd, en belangenorganisatie Mondi, die opkomt voor investeerders in internationaal onroerend goed, vreest dat Royal Dubai een fata morgana is. Het lot van de ingelegde miljoenen is nog onbekend.
Appartement in een 26 verdiepingen flat op twee kilometer van de zee, worden veel gekocht door Nederlanders die hun domicilie daar hebben en dan belastingplichtig zijn in Dubai in plaats van Nederlandquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat voor een soort pand heb je dan?
Lift en betonnen vloerenquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe groot en wat voor facaliteiten heeft het gebouw?
Nou, is het niet genoeg,quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wat verder nog?
Dat hangt van de bouwer af he/.quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft het gebouwnu beveiliging, parkeergarage, zwembad, sauna, fitnessruimte, tennisbaan, etc?
Hey een poging tot humor in dit topic !quote:Op zondag 18 november 2007 01:28 schreef Elwood1802 het volgende:
btw, hoe de fuck komt maikuuul zn mamme aan 50k
Misschien dacht ze dat het 500,00eur was?
Dat is de truc inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Het mooiste is dat er min. 50000eur ingelegt moet worden. Toevallig net het bedrag waardoor het AFM het niet controleert.
Als jij elke kleine transactie moet gaan monitoren ben je ook bezig tot in de pruimentijdquote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Maikuuul het volgende:
Een soort omgedraaide wereld is dit ... grote bedragen worden niet gecontroleerd, kleine wel.
Of ligt dat aan mij dat ik dit raar vind ?
Kosten jongeman..kosten.quote:Op zondag 18 november 2007 02:17 schreef Maikuuul het volgende:
Een soort omgedraaide wereld is dit ... grote bedragen worden niet gecontroleerd, kleine wel.
Of ligt dat aan mij dat ik dit raar vind ?
Ligt eraan he, als je een van de eersten bent niet neequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:31 schreef longinus het volgende:
Tja, gelukkig betalen ze meteen de rente al uit,kan je nooit zoveel verloren zijn
quote:Palm Invest was ook een grote adverteerder van het RTL-programma Business Class van tv-makelaar Harry Mens. Hij bevestigt dat de spotjes 'hangende het onderzoek' worden gestaakt, maar, zo klinkt hij zeer beslist: "Ik heb zelf nog steeds vertrouwen in Palm Invest. Dat zeg ik op basis van mijn eigen mensenkennis! Dit zijn aardige, eigentijdse handelaren en ik gun het ze niet dat ze zo worden behandeld! Big spenders? Ach, in het calvinistische Nederland sta je dan meteen in de schijnwerpers, óók van de fiscus. "
quote:Wat gebeurt er nu de spotjes van Palm Invest stoppen? Harry Mens: "Er werd per maand afgerekend en januari is bijna voorbij. Wat niet geadverteerd wordt, krijgen ze terug..."
Ik heb toch de indruk dat Harry zich zelf wil schoon praten, hij vertrouwde de zaak ook niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:12 schreef longinus het volgende:
Harry mens is een zakenman, eerst boter dan de vis
Tuurlijk niet, uitgiftes doe je als zakenman nooi van te voren, inkomens welquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:34 schreef henkway het volgende:
[..]
Ik heb toch de indruk dat Harry zich zelf wil schoon praten, hij vertrouwde de zaak ook niet.
Hij zal zelf de zaalhuur ook niet vooruit betalen
Ze kunnen het Internet niet meer betalenquote:
Die kosten hebben geen bal te maken met het wel of niet controleren. De stelling is dat mensen die meer dan 50k (over) hebben om te investeren geacht worden zelf over voldoende hersen cellen te beschikken.quote:
Niks geinvesteerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |