Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd
nee ik wil gewoon zekerheid
en ik heb niks van bedrag genoemd en het gaat in ieder geval niet om 50k
Minimum inleg is 50k.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd
nee ik wil gewoon zekerheid
en ik heb niks van bedrag genoemd en het gaat in ieder geval niet om 50k
maar ik wil geen 50 k inleggenquote:Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/176516/index.htmlquote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
Hoor ik nu iemand die wel geld heeft geinvesteerd in Palm Invest?quote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
Precies, reclame op RTL7 is echt niet nodig als het goed loopt, dan is dat project al lang bekend in het 'wereldje' van de investeerders.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:08 schreef The_stranger het volgende:
Je zou zeggen dat een project in een van de rijkere landen geen reclame in Nederland nodig heeft om zijn geld bij elkaar te schrapen? Als het werkelijk zo goed rendeert, dan zouden potentiele klanten daar al in de rij staan, hebben ze geen dure 30 sec spotjes op RTL7 voor nodig....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |