abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55166309
hallo,

Ik ben van plan een spaarbedrag te gaan inleggen in een bedrijf/onderneming.

De onderneming die ik op het oog heb is palm invest

kan iemand mij meer vertellen over palm invest????

gr
  maandag 10 december 2007 @ 12:41:15 #2
16389 Marinus
Paper! Snow! A ghost!!
pi_55166332
was dat niet die toko waarvan abn de tegoeden had bevroren?
  maandag 10 december 2007 @ 12:44:42 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_55166389
Yup

Al die toko's zijn gewoon oplichters. Zodra je iets hoort over het buitenland, minimaal 50.000+ euro dan zou ik al gaan rennen
pi_55166442
Je komt hier vragen waar je je 50K+ moet investeren?
Powered by JanetjeŽ
pi_55166494
verhaal niet gehoord over dat investeren in turkije? was tijd terug ook allemaal reclame van, en was laatst in "Opgelicht!"....
pi_55166529
even googlen en kijken op opgelicht.nl
uit een aspergernest
pi_55166541
"If it sounds too good to be true, it probably is."

Hoe kan een onderneming nou 10% of meer rendement bieden. Miljoen lenen bij frisia voor 6% rente, daar beleggen en die 4% verschil is voor jou .
pi_55166569
Banken met hoge rente (deel 3)

4,5% rente, geen enkel risico
pi_55166685
@dd

nee ik wil gewoon zekerheid

en ik heb niks van bedrag genoemd en het gaat in ieder geval niet om 50k
pi_55166767
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd

Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.
Het mooi kotsende meisje.
pi_55166802
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd

Minimum inleg is 50k.
pi_55166908
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.
maar ik wil geen 50 k inleggen

meer
  maandag 10 december 2007 @ 13:16:25 #13
16389 Marinus
Paper! Snow! A ghost!!
pi_55166975
als je zoveel geld over hebt kun je beter eens met een adviseur gaan praten en niet op een internetforum advies vragen. Die adviseur kan namelijk meer tijd nemen om jouw situatie door te lichten en een goed advies op maat te maken.

Het enige dat wij kunnen doen is je wat algemeen advies geven, zoals niet in Palm Invest gaan
pi_55167106
irchulp, als je zoveel te besteden hebt, lijkt het mij handig dat je eens met een vermogensbeheerder gaat praten.

Niks ten nadele van mijn mede-fokkers maar een vermogensbeheerder heeft wel wat meer verstand van dit soort dingen
pi_55167142
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
Powered by JanetjeŽ
pi_55168985

Schopje naar ONZ?
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/176516/index.html

Ik zou het gewoon niet doen, als je wil belggen doe dat dan via een gerenomeerde organisatie geregistreerd bij de AFM.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_55169488
quote:
Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoor ik nu iemand die wel geld heeft geinvesteerd in Palm Invest?

Je moet eens RTL-Z kijken (vandaag 10 december) is nu op het nieuws. Ze roepen de naam van een accountant die zelf zegt niks met Palm Invest te maken te hebben. ABN-AMRO heeft de rekeningen van Palm Invest ook opgezegd.

Beloofd veel goeds.
  maandag 10 december 2007 @ 15:48:53 #18
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_55170321
vond die reclames van hun altijd al verdacht.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_55172521
Je kunt het ook aan mij geven in plaats van dat je het in de Perzische Golf mietert .
pi_55174830
Beste IRC,

Waarom niet gewoon een stuk grond of huis kopen in Dubai/Turkije. Daar zit toch ook gewoon rendement in en dan krijg je het tenminste in eigendom.

Wil je het van de huur doen? Waarom niet een winkelpand in Turkije/Dubai kopen? Ook geldt hier weer hetzelfde, lekker uw eigendom en je kunt er gewoon een bedrijf opzetten die het voor je verhuurd. Misschien is de 9% niet haalbaar maar met huur en waardestijgingen zit je toch ook lekker.
pi_55177869
Je centen komen niet eens in de buurt van de perzische golf. De criminelen achter golden sun zitten nu ergens in taiwan had ik begrepen.
pi_55255502
Waarom zou je daar 50k in beleggen terwijl al die sjeiks daar omkomen in het geld. Tegen die miljarden zetten die paar hollandse euros toch geen zoden aan de dijk
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_55258031
Palminvest?
Je wil snel van je geld af?
pi_55264705
Je zou zeggen dat een project in een van de rijkere landen geen reclame in Nederland nodig heeft om zijn geld bij elkaar te schrapen? Als het werkelijk zo goed rendeert, dan zouden potentiele klanten daar al in de rij staan, hebben ze geen dure 30 sec spotjes op RTL7 voor nodig....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:12:13 #25
192928 BananaSplitje
Met slagroom enzo...
pi_55264840
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:08 schreef The_stranger het volgende:
Je zou zeggen dat een project in een van de rijkere landen geen reclame in Nederland nodig heeft om zijn geld bij elkaar te schrapen? Als het werkelijk zo goed rendeert, dan zouden potentiele klanten daar al in de rij staan, hebben ze geen dure 30 sec spotjes op RTL7 voor nodig....
Precies, reclame op RTL7 is echt niet nodig als het goed loopt, dan is dat project al lang bekend in het 'wereldje' van de investeerders.
Ik zou het in ieder geval niet vertrouwen!
Een B. is een langwerpige, licht gebogen vrucht, die afkomstig is van de B.plant. Een B.plant of B.boom is in werkelijkheid `s werelds grootste kruid. Volgens de tuinbouwkundige is de B. een groente, volgens de culinaire is het een vrucht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')