Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd
nee ik wil gewoon zekerheid
en ik heb niks van bedrag genoemd en het gaat in ieder geval niet om 50k
Minimum inleg is 50k.quote:Op maandag 10 december 2007 13:01 schreef irchulp het volgende:
@dd
nee ik wil gewoon zekerheid
en ik heb niks van bedrag genoemd en het gaat in ieder geval niet om 50k
maar ik wil geen 50 k inleggenquote:Op maandag 10 december 2007 13:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij palminvest gaat het om vanaf 50k. Dan ontlopen ze het toezicht van de autoriteit financiele markt. Omdat ze expres die grens gekozen hebben zou ik het niet vertrouwen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/176516/index.htmlquote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
Hoor ik nu iemand die wel geld heeft geinvesteerd in Palm Invest?quote:Op maandag 10 december 2007 13:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kijk, dat twee vergelijkbare bedrijven oplichters waren betekent dat niet dat Palm Invest dat ook is. Ze betalen nog steeds uit.
Precies, reclame op RTL7 is echt niet nodig als het goed loopt, dan is dat project al lang bekend in het 'wereldje' van de investeerders.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:08 schreef The_stranger het volgende:
Je zou zeggen dat een project in een van de rijkere landen geen reclame in Nederland nodig heeft om zijn geld bij elkaar te schrapen? Als het werkelijk zo goed rendeert, dan zouden potentiele klanten daar al in de rij staan, hebben ze geen dure 30 sec spotjes op RTL7 voor nodig....
Dat komt door die belachelijke 50.000 euro grens in nederland. Leg die op 200.000 euro en het probleem verdwijnt als sneeuw voor de zon. 50.000 euro betekent al lang niet meer dat je een geïnformeerd belegger bent.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:10 schreef sitting_elfling het volgende:
om heel eerlijk te zijn moet je ook wel heel naief zijn om hier in te beleggen ..
Gast, stuur mij ff een berichtje, ik heb een vraag voor je maar kan je niet PB-en.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef partizan het volgende:
Ik ken een van de oprichters van Palminvest nog uit mijn tijd in Enschede. Danny Klomp, kwal eerste klas. Is ook een ex-vriendje van Tatjana Simic. Toen ik hoorde dat hij achter Palm Invest zat wist ik genoeg.
Loopt nu met een teen minder trouwensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef partizan het volgende:
Ik ken een van de oprichters van Palminvest nog uit mijn tijd in Enschede. Danny Klomp, kwal eerste klas. Is ook een ex-vriendje van Tatjana Simic. Toen ik hoorde dat hij achter Palm Invest zat wist ik genoeg.
Haha ik had gelijk.quote:Op maandag 10 december 2007 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
"If it sounds too good to be true, it probably is."
Hoe kan een onderneming nou 10% of meer rendement bieden. Miljoen lenen bij frisia voor 6% rente, daar beleggen en die 4% verschil is voor jou.
Als ze die 10% garanderen, dan is het inderdaad vrij shaddy. Maar goed, er zijn hele industrieën waar dit soort rendement behaald worden, zie onderstaand plaatje (uit december 2008). En dit zijn de rendementen nadat de beurs omlaag gedonderd was. Niet slecht. Wel risicovol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ik had gelijk.
Mensen die investeren in bedrijven die 10% rendement beloven. Je weet al van tevoren dat je word opgelicht.
Ehhh.. Nadat de beurs omlaag gedonderd was?? Neem aan dat de getalletjes onder de X as de jaren zijjn? Dus 1995-2005.. Ja in die tijd was real-estate lucratief ja.. Maar ik geloof dat dat nu wel voorbij is...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als ze die 10% garanderen, dan is het inderdaad vrij shaddy. Maar goed, er zijn hele industrieën waar dit soort rendement behaald worden, zie onderstaand plaatje (uit december 2008). En dit zijn de rendementen nadat de beurs omlaag gedonderd was. Niet slecht. Wel risicovol.
[ afbeelding ]
Nee, dat zijn de vintage jaren, ik gaf volgens mij duidelijk aan dat het plaatje van december 2008 was. De vintage jaren zijn de jaren waarin deze fondsen werden opgericht. Dus een 15% rendement bij 2005 betekent dat fondsen van een bepaald type (bijvoorbeeld buyout) die werden "opgehaald" in 2005 (dus dat is het jaar dat de investeerders het geld erin stopten) in december 2008 een rendement hadden van 15% per jaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:57 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ehhh.. Nadat de beurs omlaag gedonderd was?? Neem aan dat de getalletjes onder de X as de jaren zijjn? Dus 1995-2005.. Ja in die tijd was real-estate lucratief ja.. Maar ik geloof dat dat nu wel voorbij is...
quote:AMSTERDAM - De man van wie afgelopen weekeinde een teen werd afgeknipt tijdens een afpersingszaak is Danny K., een van de hoofdverdachten in de fraudezaak rond vastgoedfonds Palm Invest. Dat zei zijn advocaat Jeroen Soeteman vrijdag.
Tja, als je de verkeerde mensen oplicht...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:02 schreef RubenK het volgende:
[..]
![]()
![]()
bron: http://www.nu.nl/algemeen(...)-invest-teen-af.html
Arme Danny heeft het op het moment anders echt niet zo makkelijk hoor!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:20 schreef partizan het volgende:
http://www.crimesite.nl/content/view/13888/151/quote:Tot verbijstering van Soeteman werd K. donderdag zelf gearresteerd voor het overtreden van de schorsingsvoorwaarden. „Mijn cliënt bevindt zich nu in hetzelfde cellencomplex waar ook de mensen zitten die hem hebben ontvoerd”, aldus Soeteman. „Het gaat helemaal niet goed met hem.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |