abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 17:10:15 #1
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44137454
Hallo ik heb een vraagje.

Mijn moeder wilt in het volgende investeren: http://www.palminvest.nl/

Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervan me hier wat meer over kunnen vertellen.

Het is aantrekkelijk maar zitten er geen addertjes onder het gras ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 4 december 2006 @ 17:14:39 #2
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_44137611
Ik geloof er geen zak van.

Er zijn daar miljarden te vinden en dan moeten ze hier in Nederland investeerders aantrekken voor de financiering ervan?

Nope, gaat er bij mij niet in. Zou dan eerder voor een Nederlandse scheepscv gaan van een gerenommeerde rederij.
In ieder geval heel goed uitzoeken hoe wat waar. Het zou niet voor de eerste keer zijn dat een pand van bijvoorbeeld een miljoen waarde voor 1,5 miljoen aan hypotheek erop heeft zitten... Leuk als het dan over de kop gaat.
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
  maandag 4 december 2006 @ 17:22:02 #3
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_44137883
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:

Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervan me hier wat meer over kunnen vertellen.

Een serieus topic van Maikuuul
pi_44138197
Hier meot je serieus niks mee te maken willen hebben.
pi_44138216
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef pindos het volgende:
Hier meot je serieus niks mee te maken willen hebben.
Why? Ziet er allemaal toch redelijk uit.. Op tv geweest bij Harry Mensch.. Nou zegt dit niks natuurlijk..
pi_44138324
Waarom zou jij als arme sloeber gaan investeren in eilanden van Miljonairs???
Ik kan er maar een ding op verzinnen, er wordt flink verdient aan de investering, en dan niet door jou.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_44138334
Ik zou het ook niet doen
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  maandag 4 december 2006 @ 17:35:33 #8
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44138350
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
pi_44138457
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef longinus het volgende:
Waarom zou jij als arme sloeber gaan investeren in eilanden van Miljonairs???
Ik kan er maar een ding op verzinnen, er wordt flink verdient aan de investering, en dan niet door jou.
Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )
  maandag 4 december 2006 @ 17:38:25 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44138458
If somethings sounds to good to be true, it useally is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44138459
Voor 50.000 euro is het nog het risico waard. Dit soort projecten leveren vaak wel het gewenste rendement op. Ik heb ze ook een paar keer voorbij zien komen bij business class en ze lijken redelijk professioneel. Ik zou het doen.
pi_44138511
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )
Doet me denken aan Legiolease e.d.
pi_44138532
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
Ze hebben marmeren deuren, dus volgens mij hebben die mensen aardig wat geld...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 4 december 2006 @ 17:44:01 #14
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_44138649
duiveltje op rechter schouder: als fam. maikuuul failliet gaat dan kunnen ze geen internet meer betalen en is FoK! verlost...
DOEN
pi_44138738
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
Ze verkopen de chrome seats en de kamerdeur met marmer sticker!
  maandag 4 december 2006 @ 17:54:32 #16
62913 Blik
The one and Only!
pi_44139008
voor hoe lang moet je het geld inleggen of is het ieder moment vrij opneembaar?

als het minimaal 50.000 euro inleg is, krijg je natuurlijk wel 4500 euro rente per jaar
  maandag 4 december 2006 @ 17:55:10 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44139031
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
If somethings sounds to good to be true, it useally is.
Meestal wel jah.

Of het op de reclame komt of niet, je weet het nooit zeker.

En plz verbagger dit topic niet.

9% rente per jaar, maandelijks uitgekeerd Als investeerder sluit u een obligatieovereenkomst met de Besloten Vennootschap Palm Invest. Deze overeenkomst biedt u zekerheid en een vaste rente. Deze wordt u maandelijks uitgekeerd. Ideaal als aanvulling op uw inkomen, terwijl uw basiskapitaal gelijk blijft. Het rentepercentage(lees: vast rendement) bedraagt 9% netto per jaar. Een maand na ontvangst van uw investering vindt de eerste rentebetaling plaats. De obligatie kent een vaste looptijd van drie jaar. Na die tijd wordt de hoofdsom van de obligatie uitgekeerd aan de obligatiehouder. U kunt de overeenkomst tussentijds overdragen aan een derde. Palm-Invest is gerechtigd om de overeenkomst op te zeggen, maar is in dat geval een vergoeding aan u, als obligatiehouder, verschuldigd van 15% over het totaal van de nog resterende renteverplichtingen.

Obligaties worden uitgegeven in eenheden van ¤ 1.000,- met een minimum van ¤ 50.000,-.
U ontvangt een vaste rente van 9% per jaar, (0,75% per maand).
Uw rente wordt maandelijks uitgekeerd.
De looptijd is 3 jaar.
De emissiekosten bedragen 3%.
Een onafhankelijke stichting beheert de zekerheden van uw investering.
20% van het totale obligatiefonds is door Palm Invest als eigen vermogen ingebracht.
Het eigen vermogen van Palm Invest is achtergesteld t.o.v. de obligatiehouder.
De obligatie wordt beëindigd bij overlijden.
De obligatie is vrij overdraagbaar.

Bereken hier uw rendement

Investeringbedrag ¤ 50.000 ¤ 60.000 ¤ 70.000 ¤ 80.000 ¤ 90.000 ¤ 100.000 ¤ 125.000 ¤ 150.000 ¤ 200.000 ¤ 250.000 ¤ 300.000
Looptijd 3 jaar

Maandelijkse netto uitkering ¤ 375,-
Gegarandeerde rente over 3 jaar ¤ 13.500,-
Gegarandeerd eind bedrag ¤ 50.000,-
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_44139040
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Bob-B het volgende:
duiveltje op rechter schouder: als fam. maikuuul failliet gaat dan kunnen ze geen internet meer betalen en is FoK! verlost...
DOEN
Het eerste argument om te zeggen dat het een verstandige investering is
pi_44140241
Ja, als dit serieus is is het inderdaad een interessante investering..
Het rendement is erg aantrekkelijk.

Ik ben benieuwt...
peace, nd suck a !@$%
pi_44140333
Als je redelijk wat geld hebt en je wil er wat meer van maken kan je het beste bij Insinger de Beaufort een rekening openen en daar geld storten. Zit een heel verhaal achter hoe hun werken, maar dat kan je vinden op insigner.com. Heb er goede ervaringen mee

[ Bericht 1% gewijzigd door 907 op 04-12-2006 18:52:07 (typo) ]
Who is it?
pi_44140341
Ze staan in ieder geval wel ingeschreven in de kamer van koop handel
peace, nd suck a !@$%
pi_44140379
Wat gaat ze daarvoor verkopen? Dat aftanse interieur van jullie of die ultra lelijke peugeot?
pi_44140516
Ik heb eens gewerkt voor een investeerder in Hilversum. Intern heette dat bedrijf Dowey, Cheatam & Howey. Maar ff serieus...zoek eens wat achtergrond info over deze mensen. Komt op mij wat dubieus over.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_44140568
Dergelijke projecten zijn het investeren wel waard, maar denk wel aan de risico's. Deze projecten zijn al gestart en hebben een bepaalde deadline, maar nog niet alle problemen in de bouwplannen zijn opgelost en er komen dagelijks nieuwe problemen bij. De vorige projecten in Dubai gingen trouwens wel goed, dus het lijkt mij dat ze dit ook wel kunnen.
  maandag 4 december 2006 @ 18:51:47 #25
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_44140691
Die lui daar zijn schatrijk van de olie! Als ze investeerders zoeken, is dat echt niet om de winst naar toe te brengen...
censuur :O
pi_44140743
Doe navraag bij de Kamer van Koophandel
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_44140957
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:

Dit slaat natuurlijk op de bijstandsuitkering van je moeder nadat ze vorig jaar gepakt werd voor fraude.
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_44143375
conclusie?
peace, nd suck a !@$%
pi_44143490
dat wordt niks
  maandag 4 december 2006 @ 20:18:13 #30
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44143582
Ja, doen!
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  maandag 4 december 2006 @ 20:20:03 #31
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_44143653
Ik zou het niet doen. Waarom geven ze je moeder 9%, terwijl je moeder zelf voor 6% bij lenen.nl terecht kan?

Alleen doen als je moeder ergens ¤10-100K heeft liggen en wel van een gokje houdt, en dan zijn er ook wel betere beleggingen te bedenken.

Serieus Maikuul topic; ROFLCOPTER123

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 04-12-2006 23:41:08 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 4 december 2006 @ 22:31:43 #32
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_44148085
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef 907 het volgende:
Als je redelijk wat geld hebt en je wil er wat meer van maken kan je het beste bij Insinger de Beaufort een rekening openen en daar geld storten. Zit een heel verhaal achter hoe hun werken, maar dat kan je vinden op insigner.com. Heb er goede ervaringen mee
Die site doet het niet eens ?

En ps, ik open dit topic niet om semi-grappige opmerkingen te krijgen van jullie.
Een aantal zijn gewoon jaloers
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_44150497
En hoe zit het met de kosten. Aankoop kosten zijn 3%
Zijn er nog verkoopkosten en beheerskosten want dan is het geen 9% per jaar maar nog maar 6%.
En wat zijn de risico's. Dit is volgens mij het 3 of 4e palm eiland dat ze aanleggen. Tegen de tijd dat de grond verkocht wordt staan er al huizen / hotels op het 1e palm eiland en dan is de nieuwigheid er wel weer vanaf. En valt het eerste eiland zo tegen dat de andere 3 aan de staatstenen niet te slijten zijn. En de loop tijd is minimaal 3 jaar maar als je na die 3 jaar wilt uitstappen zijn de aandelen misschien wel in waarde gedaald dan krijg je nog wel gegarandeerd de rende maar is je inleg dan nog wel veilig..

En waarom lenen die knakkers van palminvest niet gewoon geld bij de bank als het zoveel opleverd.
Lees de financiele bijsluiter. Is die er niet dan niet doen. Is wel verplicht bij een Nederlandse aanbieder van "gratis" geld.
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:12:19 #34
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44155255
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Meestal wel jah.

Of het op de reclame komt of niet, je weet het nooit zeker.

En plz verbagger dit topic niet.
Ik verbagger het topic niet
quote:
--Spam--

Gegarandeerde rente over 3 jaar ¤ 13.500,-
Gegarandeerd eind bedrag ¤ 50.000,-
Wie garandeerd?
De Nederlandse bank?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44157741
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Die site doet het niet eens ?

En ps, ik open dit topic niet om semi-grappige opmerkingen te krijgen van jullie.
Een aantal zijn gewoon jaloers
http://www.insinger.com/
Who is it?
pi_44158065
3 jaar is een lange periode in de financieele wereld, waar aandelen in een fractie van een seconde stijgen en dalen en voor biljoenen dollars worden verhandeld.
De inversteringsmaatschappijen dekken met de uitgifte van deze "certificaten" de top van hun risico af, hun rendement is misschien lager maar vrijwel zonder risico.
En als er "stront aan de knikker" komt, dan zijn de kleine beleggers de klos, want tussentijds uitstappen is wrs. niet mogelijk of kost veel geld.

Mijn advies, niet doen. Koop liever vastgoed op de beurs, bijv Rodamco (maar nu even niet van hij staat al vrij hoog)
Algemeen: koop goed verhandelbare obligaties/aandelen/turbo's etc. Deze zijn qua kostenstructur volkomen transparant en je bepaald zelf wanneer je koopt en verkoopt.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_44158354
quote:

Voordat je überhaupt iets van een advies kunt geven, moet je weten:
- Waarvoor is deze belegging bedoeld, het doel van de belegging.
- Wanneer moet het geld vrijkomen, looptijd.
- Welk rendement en risico is gewenst.
- Gaat het om vrij besteedbaar geld of maakt het deel uit van een (hypothecaire) lening?
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_44182599
Dat palmeiland, is dat van die reclame op RTL7, in de reclame van het economische nieuws 's ochtends?
You're lost little girl
pi_53920307
Kijk niet alleen naar het geld.
Je moet kijken wat de waarde over 5 of 10 jaar ervan is.
Carpe diem quam minimum credula postero.
pi_53920313
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 04:00 schreef masterblackmesa het volgende:
Kijk niet alleen naar het geld.
Je moet kijken wat de waarde over 5 of 10 jaar ervan is.

Nu staat het bolvan fraude shit enzo

Oja je hebt volgens mij echt je best moeten doen he om dit topic te kicken
  zondag 14 oktober 2007 @ 09:39:53 #41
122022 gottegottegott
Een heer van stand
pi_53921075
Ik zou het niet doen.
Investeringen van boven 50.000 euro vallen niet meer onder het toezicht van de AFM. Er is dus geen enkele controle op of wat zij aanbieden realistisch is.
Er zijn onlangs twee investeringsfondsen voor vastgoed in Dubai over de kop gegaan, achteraf bleken de initiatiefnemers erg shady te zijn en geen enkel eigen vermogen of wat dan ook te hebben. Het ging hierbij ook om investeringen van 50.000 euro, dus geen toezicht.
pi_53921110
De kernvraag is waarom het van palminvest per-se boven de 50 K. moet zijn.

Het antwoord is dat het dan NIET onder controle van de autoriteit financiele markten valt.

Een beetje vaag he dat ze daar niet door gecontroleerd willen worden

Niet doen dus!

bron,

http://www.afm.nl/default.ashx?FolderId=754&LanguageID=NLD
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:00:07 #43
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_53921175
Leuk weetje van die 50k-grens!
Hierbij mogen jullie dus allemaal in mijn persoonlijke bankrekening investeren, te beginnen bij 100k!
censuur :O
pi_53921282
Topic is al bijna een jaar oud, maar goed.

- Al gezegd, investeringen boven 50.000 ¤ vallen niet onder controle AFM
- Hoe kunnen ze na 1 maand al rente uitkeren als het project nog in aanbouw is en nog geen rendement oplevert? komt waarschijnlijk van nieuwe investeerders. Klinkt al pyramide constructie.
- Er wordt al jaren geadverteerd via dure reclames. Moet al duizenden investeerdes hebbben opgeleverd en de financiering moet al lang rond zijn. Waarom stappen er geen grote investeerders in als zo'n hoog rendement gegarandeerd is?
- Er wordt daar ontzettend veel gebouwd met oliedollars. Huur en verkoop blijft achter bij de bouw. Het rendement kan niet gegarandeerd zijn.
- Het geld wordt ondergebracht in een stichting. Als die falliet gaat doordat ze de gegarandeerde rente niet op kunnen brengen ben je gewoon al je poen kwijt. Niks hypothecaire zekerheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Adfundum op 14-10-2007 10:36:10 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_53955027
Er zijn net twee investeringsbedrijven met miljarden ervandoor en dan wil jouw moeder in zoiets gaan investeren? Minimaal 50000,- en dus geen controle van de AFM, veel succes
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:57:07 #46
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_53970488
Tja, het blijken toch oplichters te zijn geweest, wat een verrassing
net zoals royal dubai inverst

Als rendementen te mooi klinken om waar te zijn dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn, en op plekken zoals dubai is er geld zat dus waarom geld van mensen die het misschien amper kunnen opbrengen.

Gelukkig zijn niet alle mensen hun geld kwijt, de directeuren van die bedrijven waren verstandig genoeg om niet in hun eigen bedrijf te investeren.
pi_53973365
Had de TS nog geld geinvesteerd in palmeiland Dubai?
Who is it?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:02:58 #49
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53983700
Ongelooflijk trouwens dat die reclames nog steeds op RTL-Z zijn
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:57:40 #50
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53992487
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef 907 het volgende:
Had de TS nog geld geinvesteerd in palmeiland Dubai?
Gelukkig niet

Anders wask 50k lichter

Inderdaad er wordt nog steeds reclame voor gemaakt
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_54048646
quote:

Als je hoger rendement kan halen dan gewoon te ondernemen, zou er dan geen adder onder de grond zitten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')