Een serieus topic van Maikuuulquote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Hallo ik heb een vraagje.
Mijn moeder wilt in het volgende investeren: http://www.palminvest.nl/
Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervanme hier wat meer over kunnen vertellen.
Het is aantrekkelijk maar zitten er geen addertjes onder het gras ?
Why? Ziet er allemaal toch redelijk uit.. Op tv geweest bij Harry Mensch.. Nou zegt dit niks natuurlijk..quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef pindos het volgende:
Hier meot je serieus niks mee te maken willen hebben.
Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef longinus het volgende:
Waarom zou jij als arme sloeber gaan investeren in eilanden van Miljonairs???
Ik kan er maar een ding op verzinnen, er wordt flink verdient aan de investering, en dan niet door jou.
Doet me denken aan Legiolease e.d.quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, maar als je zwart op wit hebt staan dat je 9% rente krijgt, en gegarandeert je inleg terug dan klinkt het wel leuk, ( als je toevallig 50.000 overhebt waar je niks mee doet )
Ze hebben marmeren deuren, dus volgens mij hebben die mensen aardig wat geld...quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
Ze verkopen de chrome seats en de kamerdeur met marmer sticker!quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Bob-B het volgende:
waar haalt je moeder het geld vandaan...minimum inleg is 50K meen ik me te herinneren van de reclame.
Meestal wel jah.quote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
If somethings sounds to good to be true, it useally is.
Het eerste argument om te zeggen dat het een verstandige investering isquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Bob-B het volgende:
duiveltje op rechter schouder: als fam. maikuuul failliet gaat dan kunnen ze geen internet meer betalen en is FoK! verlost...
DOEN
Dit slaat natuurlijk op de bijstandsuitkering van je moeder nadat ze vorig jaar gepakt werd voor fraude.quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
Maandelijkse netto uitkering ¤ 375,-
Die site doet het niet eens ?quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef 907 het volgende:
Als je redelijk wat geld hebt en je wil er wat meer van maken kan je het beste bij Insinger de Beaufort een rekening openen en daar geld storten. Zit een heel verhaal achter hoe hun werken, maar dat kan je vinden op insigner.com. Heb er goede ervaringen mee
Ik verbagger het topic nietquote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meestal wel jah.
Of het op de reclame komt of niet, je weet het nooit zeker.
En plz verbagger dit topic niet.
Wie garandeerd?quote:--Spam--
Maandelijkse netto uitkering ¤ 375,-
Gegarandeerde rente over 3 jaar ¤ 13.500,-
Gegarandeerd eind bedrag ¤ 50.000,-
http://www.insinger.com/quote:Op maandag 4 december 2006 22:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die site doet het niet eens ?
En ps, ik open dit topic niet om semi-grappige opmerkingen te krijgen van jullie.
Een aantal zijn gewoon jaloers
Voordat je überhaupt iets van een advies kunt geven, moet je weten:quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ze weet echter niet veel over investeren maar het klinkt aantrekkelijk, alhoewel ik nergens certificaten zie dat het een betrouwbare investering is wil ik vragen of jullie, ik neem aan de mensen met verstand ervanme hier wat meer over kunnen vertellen.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 04:00 schreef masterblackmesa het volgende:
Kijk niet alleen naar het geld.
Je moet kijken wat de waarde over 5 of 10 jaar ervan is.
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef 907 het volgende:
Had de TS nog geld geinvesteerd in palmeiland Dubai?
Als je hoger rendement kan halen dan gewoon te ondernemen, zou er dan geen adder onder de grond zitten?quote:Op maandag 4 december 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |