quote:Op maandag 4 december 2006 17:11 schreef ranja het volgende:
Dick Dale
Briljante single wel.quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef bukgeit het volgende:
New Adventures - Come On
kijk aan!! welkom terug...quote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
'Ey!
Tijdje geleden...
Ben ik nou zo gegroeid, of is de OP zo gekrompen?
Kereltje! Jij bent gekrompenquote:Op maandag 4 december 2006 18:05 schreef DaisyDuke het volgende:
'Ey!
Tijdje geleden...
Ben ik nou zo gegroeid, of is de OP zo gekrompen?
Hij is terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 18:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Kleine Blonde Prinses - Frank Boeijen
Schnappi - Schnappi, Das kleine Krokodil
George Baker Selection - Little Green Bag
JXL ft Elvis - A Little Less Conversation
Vader Abraham - Smurfenlied
Ella Fitzgerald - Dream A Little Dream Of Me
Pearl Jam - Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town
Boudewijn de Groot - De Kleine Schoorsteenveger
Gorki - Lieve kleine piranha
Andre Hazes - Kleine Jongen
Blink 182 - All the Small Things
Berkery, dat punt krijg ik nog van je.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:21 schreef methodmich het volgende:
Built to spill?
quote:Op maandag 4 december 2006 19:06 schreef jerver73 het volgende:
was dat niet een vraag van bukgeit?
Welk nummer?quote:Would you believe me when I tell you
You are the queen of my heart
Please don't deceive me when I hurt you
Just ain't the way it seems
Dit nummer werd in 1989 gecoverd door een bekende Amerikaanse band.quote:
Yep. Ooit gecoverd door Nirvana.quote:Op maandag 4 december 2006 19:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Lovebuzz van Shocking Blue met the late Mariska Veres
quote:Why should you want to know?
Don't you mind about the future?
Don't you try to think ahead?
Save tomorrow for tomorrow
Think about today instead.
Opgezocht, en:quote:Op maandag 4 december 2006 20:27 schreef bartrid het volgende:
Uit Jesus Christ Superstar?
quote:Op maandag 4 december 2006 20:34 schreef bartrid het volgende:
Iets met Buzz?
Ah, een fanquote:Op maandag 4 december 2006 21:09 schreef Berkery het volgende:
Matchbox met Buzz buzz A diddle it.
Of iets dergelijks.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iron Maiden - Can I Play With Matches?
quote:1949 Harry Truman
Doris day
Red China
Johnnie Ray
South Pacific
Walter Winchell
Joe Di Maggio.
ranja + 1quote:Op maandag 4 december 2006 21:58 schreef ranja het volgende:
Billy Joel - We didn't start the fire
newbie +1quote:Op maandag 4 december 2006 22:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
bad manners - can can?
quote:.........
Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten, Pepernoten
...........
.............
......... ........ ........ ......... ......... ......
Lief he, van Sinterklaas?quote:Op maandag 4 december 2006 23:01 schreef bukgeit het volgende:
Arab Strap - Elephant Shoe
Ook brilletjes inderdaad.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:36 schreef cafca het volgende:
Suburban Kids with Biblical Names ?
quote:Formed in Ashby-de-la-Zouch under the name 'Simple Pastoral Existence',began their career "playing bad funk and Ned's Atomic Dustbin covers",[1] but it was their subsequent move to Oxford that saw their career begin to take off. After changing their name from 'Pony Club' their 'big break' came in 2002 with a successful set at the popular Truck Festival, which was followed by the release of ... Are Dead on local label Shifty Disco.
After some years playing successful support slots to bands such as The Futureheads and Hot Hot Heat in Oxford and surrounding areas, the band were signed to Transgressive Records, and a limited EP, Junky Music Make My Heart Beat Faster, was a sell-out success. Their debut single "The Decision", produced by Andy Gill of Gang of Four (a noted influence on the band[2]), was released in December 2005, and was followed in February 2006 by "Here Comes The Rumour Mill" - the latter their first chart success, reaching #36 in the UK and receiving significant airplay on MTV2 among others. They have continued to work with Gill ever since.
Yepquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Young Knives?
Whoaaa, dat klopt wel (min of meer) maar is niet wat ik zoekquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:54 schreef ranja het volgende:
Beide vernoemd naar een martel werktuig?
Volgens Wikipedia zijn het neefjes van elkaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef bukgeit het volgende:
Beide een Dickinson als zanger.
Dan maak je kans op een huiskamerconcertje ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:06 schreef bukgeit het volgende:
Wat krijg je als je de LP 'Black Cat John Brown' van Alamo Race Track koopt?
De band Shellac was misschien wel de eerste die het deed, in 2000.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:06 schreef bukgeit het volgende:
Wat krijg je als je de LP 'Black Cat John Brown' van Alamo Race Track koopt?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Dan maak je kans op een huiskamerconcertje ofzo![]()
We kennen je Excelsior-aversie, maar 'Black Cat' is een mooie plaat hoor. Heel anders dan de eerste.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:27 schreef ranja het volgende:
je krijgt de cd-versie er bij?
ik zou trouwens niet weten waarom iemand een lp van Alamo Race Track zou kopen. Ik heb 1 7" kant van ART en dat is al vrij veel.
Iggy +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jan Smit - Cupido?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:42 schreef schaap001 het volgende:
The Smiths - The Queen Is Dead
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:50 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]![]()
nummer1 van de Fok! Album top 100 editie 2006!
schaap +1
ach ja nou ja: je moet het toch ergens ooit eens lezen, dussehh.... zeg 't maar, hoor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
**** toen ik de vraag van mij bedacht heb ik dat gelezen....
juist!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alain Delon
Hey DD!! Leuk je weer te zien!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Teenage FC
Hoi! Ja, tijdje geleden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hey DD!! Leuk je weer te zien!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef Z het volgende:
Is dat 'die' Zuid Afrikaan?
Omdat je zelf ook een muzikale Nel bent reken ik het goedquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:06 schreef Neleos het volgende:
Nelly
Nelly Furtado
Willy Nelson
Willy Nelson Mandela
Nope.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef jerver73 het volgende:
whale?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En opeens drong het tot me door![]()
Len?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb gewoon een sinterklaasloos jaar
Wel zo net oud als Sinterklaas inmiddels, maar natuurlijk een veel betere besteding van pakjesavond.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef DaisyDuke het volgende:
mc5
Nope. Amerikaans.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef Neleos het volgende:
Robert Smith?
quote:Op woensdag 6 december 2006 08:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Grandmaster Melle Mel volgens mij
Goeiemorgen trouwens![]()
Klopt.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Grandmaster Melle Mel volgens mij
Goeiemorgen trouwens![]()
Welk nummer?quote:Born from the race riots that occurred in London in the summer of 1976, there is a famous story aboutbeing caught in the middle of it, nearly ending up beaten in an alley. But this is no racist attack — though it was sometimes misunderstood as such. Instead, it was a broader call to arms — a wake-up call to a privileged white majority to be mindful of complacency and blind participation in a socioeconomic system which was rapidly failing them due to lack of interest.
Geeft niks, hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:excuus, zat diep in de koffie
quote:I was standing in the station
being pounded by the rain
so I chose the last compartment
of a stationary train
felt someone get in behind me
but I never caught their eye
but I thought I heard a woman's voice
whispering goodbye
quote:I was standing in the station
being pounded by the rain
so I chose the last compartment
of a stationary train
felt someone get in behind me
but I never caught their eye
but I thought I heard a woman's voice
whispering goodbye
So I lay down in the darkness
with the beer and coffee stains
and I stared out at the thunder
through the broken window panes
And although the storm was booming
like an engine in the sky
I'm sure I heard a woman's voice cry:
quote:You don't know how to ease my pain
You don't know
You don't know how to ease my pain
You don't know what the sound is darlin'
It's the sound of my tears fallin'
Or is it the rain?
You don't know how to play the game
You cheat
You lie
Charmian + 1quote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Charmian het volgende:
Cry van Godley & cream of zo? die clip met die gezichten
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:25 schreef schaap001 het volgende:
Dan Hartman
schaap +1quote:Op woensdag 6 december 2006 13:25 schreef schaap001 het volgende:
Dan Hartman?
ik zie alleen maar een kikker!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef Charmian het volgende:
[afbeelding]
hij lijk eg wol op hans teeuwuh![]()
quote:
Da's correct. En dan plaats ik zelf wel ff een nieuwe foto dan maarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Paul Westerberg
Ja, maar om nou te zeggen dat die evenveel impact heeft als the Replacements. Nee... en eerlijk gezegd vind ik zijn solowerk een beeeeetjequote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef ranja het volgende:
Dat leek me te voor de hand liggend
Bovendien dacht ik dat die al lang een solocarriere had?
mark+1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef Mark het volgende:
Flea
Ok, maar gebaseerd op " the namequote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Ja, maar om nou te zeggen dat die evenveel impact heeft als the Replacements. Nee... en eerlijk gezegd vind ik zijn solowerk een beeeeetje....
... en dan ben ik nog een fan ook nog![]()
That's just the way man it is!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Bruce Hornsby?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar gebaseerd op " the namestands on its own in the annals of rockdom?" dacht ik dat het over iemand ging die recent begonnen was als solist, of juist helemaal niet als solist maar alleen in bands (zoals Greg Dulli).
Het gekke van The Replacements was dat de platen steeds gelikter en 'commercieëler' werden (Don't Tell A Soul bijvoorbeeld, staat barstensvol met songs die toendertijd zo in de hitparade hadden kunnen staan), maar de optredens bleven meestal één grote puinhoop en 'punk' (wat dat ook mag betekenen). Wat dat betreft hebben ze hun eigen succes wel een beetje in de weg gezeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
wel grappig. laatst had ik nog met peaceman een discussie over wat indie nou is. vraag me af of Replacements tegenwoordig nog als indie zou woirden beschouwd. meeste bands die nu indie genoemd worden zijn van die langzaam voortkabbelende bandjes
Ik zag laatst één of ander cover-bandje het spelen en toen viel me weer eens op hoe simpel dat nummer eigenlijk is. Ze hebben de studio-versie inderdaad he-le-maal dichtgeplamuurd, waardoor de eenvoud niet meer zo opvalt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:54 schreef ranja het volgende:
wist het eigenlijk ook wel zeker, met die bass-harmonies en percussion-harmonies
Op plaat is het alleen de man met een paar nummers waar de dame ook meedoet, maar live staan ze als duo. Overigens is zij natuurlijk gewoon Marg van Seedling.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef DaisyDuke het volgende:
About?
Welk nummer?quote:I'll take advantage while. You hang me out to dry.
But I can't see you every night, free.
I dooooooooooquote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef schaap001 het volgende:
Nirvana - About A Girl
freeeeeeeeeeeeeeee
Correct! Lekker nummer!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef peaceman het volgende:
Girl Called Johnny - Waterboys
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef MaJo het volgende:
190.000
lager.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:47 schreef MaJo het volgende:
195.000?
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:48 schreef MaJo het volgende:
191.000
DaisyDuke +1quote:Op woensdag 6 december 2006 16:50 schreef DaisyDuke het volgende:
192.000
Yep. Stond in de lunchnieuwsbrief van Het Parool vanmiddag.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
DaisyDuke +1
Jij wist het echt of niet?
DD+1quote:Op woensdag 6 december 2006 17:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Tim Finn
Nee, het zijn twee solo-artiesten.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Charmian het volgende:
zal wel niet maar ehm The Eurythmics![]()
Villalobos is correct. Die andere is misschien wel HET minimal icoon......quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef Z het volgende:
Ricardo Villalobos en ... Nathan Fake?
Dat haar, dat haar....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:26 schreef Z het volgende:
Jajajajajajaja puntje van de tong ...
Idem van mijquote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Charmian het volgende:
Diaan heel veel sterkte en beterschap en peace natuurlijk ook veel sterkte (zorg maar goed voor haar).
Neen wel heel top 40, zoek het ergens in de RnB achtige hoek.....quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Dit heb ik ergens gelezen... Katie Melua?
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Beyonce?
DD+1quote:Op woensdag 6 december 2006 19:20 schreef DaisyDuke het volgende:
Fighting Temptations
Austin Powers in Goldmember
Was coolquote:Hoe was MC5 gister, Sack?
Waar?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
DD+1
[..]
Was coolStonden gewoon in de kleine zaal
![]()
Paradisoquote:
Stoer, wist ik niet.quote:
sack+1quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Poliep?
en daar sluit ik me natuurlijk bij aan. Sterkte allebei!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |