mark+1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef Mark het volgende:
Flea
Ok, maar gebaseerd op " the namequote:Op woensdag 6 december 2006 14:23 schreef schaap001 het volgende:
Ja, maar om nou te zeggen dat die evenveel impact heeft als the Replacements. Nee... en eerlijk gezegd vind ik zijn solowerk een beeeeetje....
... en dan ben ik nog een fan ook nog![]()
That's just the way man it is!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Bruce Hornsby?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar gebaseerd op " the namestands on its own in the annals of rockdom?" dacht ik dat het over iemand ging die recent begonnen was als solist, of juist helemaal niet als solist maar alleen in bands (zoals Greg Dulli).
Het gekke van The Replacements was dat de platen steeds gelikter en 'commercieëler' werden (Don't Tell A Soul bijvoorbeeld, staat barstensvol met songs die toendertijd zo in de hitparade hadden kunnen staan), maar de optredens bleven meestal één grote puinhoop en 'punk' (wat dat ook mag betekenen). Wat dat betreft hebben ze hun eigen succes wel een beetje in de weg gezeten.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef ranja het volgende:
[..]
wel grappig. laatst had ik nog met peaceman een discussie over wat indie nou is. vraag me af of Replacements tegenwoordig nog als indie zou woirden beschouwd. meeste bands die nu indie genoemd worden zijn van die langzaam voortkabbelende bandjes
Ik zag laatst één of ander cover-bandje het spelen en toen viel me weer eens op hoe simpel dat nummer eigenlijk is. Ze hebben de studio-versie inderdaad he-le-maal dichtgeplamuurd, waardoor de eenvoud niet meer zo opvalt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:54 schreef ranja het volgende:
wist het eigenlijk ook wel zeker, met die bass-harmonies en percussion-harmonies
Op plaat is het alleen de man met een paar nummers waar de dame ook meedoet, maar live staan ze als duo. Overigens is zij natuurlijk gewoon Marg van Seedling.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:11 schreef DaisyDuke het volgende:
About?
Welk nummer?quote:I'll take advantage while. You hang me out to dry.
But I can't see you every night, free.
I dooooooooooquote:Op woensdag 6 december 2006 16:21 schreef schaap001 het volgende:
Nirvana - About A Girl
freeeeeeeeeeeeeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |