Als offensive def..quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:27 schreef komrad het volgende:
ik zoek eigenlijk nog 3 spelers, maar ik kan het ook zonder proberen.
@maniack, een wonderbaarlijk MF is toch niet echt een versterking voor je??
zie het, Maniackje mijn succesvolle all offensive tactiek voor de VI kopierenquote:
Mwah... probleem is gewoon middenveld, mn aanval is nu super, def is aardig.. maar ik haal nooit genoeg defratings om een goed/uitstekend aanval tegen te houden.. dus moet je zorgen dat je meer balbezit hebt, dus een extra mid (aanvallende def dus in dit geval). Had trouwens niet genoeg geld om hem te kopen.. kwam 10k tekortquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
[..]
zie het, Maniackje mijn succesvolle all offensive tactiek voor de VI kopieren
amateur, ik zoek nog een paar wingbacks en een spitsquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mwah... probleem is gewoon middenveld, mn aanval is nu super, def is aardig.. maar ik haal nooit genoeg defratings om een goed/uitstekend aanval tegen te houden.. dus moet je zorgen dat je meer balbezit hebt, dus een extra mid (aanvallende def dus in dit geval). Had trouwens niet genoeg geld om hem te kopen.. kwam 10k tekort
ik zal je dan maar niet vertellen dat ik zojuist een financieel record gehaald hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
amateur?
tsss... kan het ook niet helpen dat ik aan het begin scoren ben gaan trainen ipv defs... dat maakte gewoon het verschil
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zal je dan maar niet vertellen dat ik zojuist een financieel record gehaald heb
quote:Roelof Hoogendoorn (142800843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
pisvee heeft verlorenquote:
indeed. had wat bejaarde dalers en maar 5 redelijke stijgers. wordt nog minder als ik dalik mn grootste stijger (titanic spits) de deur uit doe.quote:
PSV was belabberdquote:
Misschien dat ik door slim te spelen toch dit seizoen al een gooi naar promotie kan doen, maar dan heb ik deze speler wel nodigquote:Josef Reiss (20486819) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Zijn ervaring is goed en zijn leiderschap redelijk.
Nationaliteit: flag Österreich
Total Skill Index (TSI): 17 740
Loon: 11 520 ¤/week inclusief 20% bonus
Eigenaar: KneeBreakers
Gezondheid: in orde
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Victorin Carlot (93847593)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 3 490
Loon: 1 872 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Doelpunten in carrière: 3
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:46 schreef Daemon19 het volgende:
Je hebt hem..
ach misschien nog voor de huillie-awardquote:Op woensdag 6 december 2006 10:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Is er geen newbie of the year award oid??
Is de enige award waar k ook in aamerkingen voor zal komen!!![]()
zolang het een award isquote:Op woensdag 6 december 2006 11:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ach misschien nog voor de huillie-award![]()
Ik kan het wel, maar wederom.. ik doe het nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:00 schreef Lennox het volgende:
Het bijhouden van de stemmen is het probleem niet, dat wil ik best doen. Alleen wat orginele awards verzinnen.
Alleen kan ik net een ava verkleinen en uploaden. Gifjes maken is aan mij niet besteed.
Hij doet het, maar heel erg traag...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef twi het volgende:
Heerlijk Helder Hattrick (Down)
tnx!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
Iedereen niet vergeten de penaltynemers in te stellen!
net nu ik het persbericht van maniack lezen wouquote:Op woensdag 6 december 2006 14:04 schreef twi het volgende:
Heerlijk Helder Hattrick (Down)
Kut penaltynemersquote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
net nu ik het persbericht van maniack lezen wou
oh toch niet interessant
nee dat gevoel had ik ook, maar voor de zekerheid toch maar gedaan. Anders ben je meteen nominee number 1 voor de koei-awardquote:Op woensdag 6 december 2006 14:30 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kut penaltynemers
Njah, ik zal toch niet gelijkspelen met 165 hatstats tegenover 100 hatstats
expres niet, als hij het tot de penalties redt dan verdien ik het niet om te winnenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
Iedereen niet vergeten de penaltynemers in te stellen!
lolquote:Op woensdag 6 december 2006 14:36 schreef Grumpey het volgende:
[..]
expres niet, als hij het tot de penalties redt dan verdien ik het niet om te winnen
Heb 25k nodig om straks 3 waailap-trainee skilltrades te kunnen kopenquote:Jan-Kees Hoornstra [playerid=110816577]
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: FC de Twietjes
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht[/b]
He, hij is niet voor niets reserve reservequote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef maniack28 het volgende:
Een onvoorspelbaar def, nee daar heb je wat aan
NSB-erquote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me vroeg waar ik jou van kon, omdat je in mn gastenboek had geschreven. Jou tegenstander zat namelijk bij een federatie waar hij lid van is
en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Hebben jullie in de gaten dat het 10e supporter slot beschikbaar is?
Vanavond een WO in de beker.
Niets.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die supporterslots
Levert dat cash op als ze zijn ingevuld?
Gewoon een supporter-functie..quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die supporterslots
Levert dat cash op als ze zijn ingevuld?
Als het geen geld oplevert dan lamaquote:
Als ik er aan denkquote:Op woensdag 6 december 2006 16:54 schreef maniack28 het volgende:
Dramathinaikos - Kristiansund 0 - 0
(Aantal minuten voor de aftrap: 37)
Paar minuten? meer dan een half uur en ik moet zo weg
Wie smst mij de uitslag?
quote:Je hebt een speler verkocht en 355 260 ¤ ontvangen.
quote:
eng hequote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik klikte per ongeluk op je fotoboek ipv het quote knopje![]()
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??quote:06-12-2006 Nieuw gokpartnership
Volgende week zullen we een nieuw gokpartnership voor Hattrick introduceren. Dit zal meer inhouden dan enkel het traditionele gokken met echt geld. De nieuwe dienst zal toelaten om eigen gokgemeenschappen te creëren om hierin Hattrickwedstrijden alsook wedstrijden uit de echte wereld te voorspellen. Het concept is redelijk uniek en we zijn van mening dat het geschikter is voor Hattrick dan ons vorig partnership. De nieuwe dienst zal land per land gelanceerd worden. Door te registreren via Hattrick zullen verscheidene mooie bonussen beschikbaar zijn.
We zijn ons echter bewust van het feit dat bepaalde gebruikers niet van gokken houden. Daarom hebben we een nieuwe optie op je configuratiepagina geplaatst waarmee je kan aangeven om geen gokinformatie te ontvangen. Met deze filter zal elke gokadvertentie of -link verwijderd worden of vervangen door iets anders. Deze instelling zal standaard aan staan in bepaalde landen en ook voor gebruikers onder de 18.
Vind ik op het eerste gezicht ook wat dubieus...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??
Konden we dan al gokken op wedstrijden binnen Hattrickquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef Daemon19 het volgende:
1-0 achter 1-2 voor.. tegen een 8e klasser..![]()
Idd, dat kan nooit goed gaan..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Lennox het volgende:
Slaat toch nergens op? Dan spreek ik af met een andere club in competitie om een overwinning af te spreken ofzo?
Hier is vast over nagedacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Lennox het volgende:
Slaat toch nergens op? Dan spreek ik af met een andere club in competitie om een overwinning af te spreken ofzo?
Die waailap heeft me nog dik 67k opgeleverd. Valt het toch mee, een domme aankoop van me toen ik dacht verdedigen te gaan trainen. 23k verlies op geleden uiteindelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
It's a small world after all, it's a small, small world!
Kopuh kopuh kopuh kopuh
Kopuh kopuh kopuh kopuh KOPUH
KOPUH kopuh kopuh
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh kopuh
KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!!!
[..]
Heb 25k nodig om straks 3 waailap-trainee skilltrades te kunnen kopenGeen idee waarom ik de illusie heb dat iemand van hier erop gaat bieden
He, bij de Mediamarkt werkt het, dus waarom bij mij nietquote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
die originele transferad heeft je dus wel geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |