He, hij is niet voor niets reserve reservequote:Op woensdag 6 december 2006 15:31 schreef maniack28 het volgende:
Een onvoorspelbaar def, nee daar heb je wat aan
NSB-erquote:Op woensdag 6 december 2006 15:23 schreef Lennox het volgende:
Maatje van me vroeg waar ik jou van kon, omdat je in mn gastenboek had geschreven. Jou tegenstander zat namelijk bij een federatie waar hij lid van is
en wat wil je daarmee zeggen?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Hebben jullie in de gaten dat het 10e supporter slot beschikbaar is?
Vanavond een WO in de beker.
Niets.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die supporterslots
Levert dat cash op als ze zijn ingevuld?
Gewoon een supporter-functie..quote:Op woensdag 6 december 2006 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die supporterslots
Levert dat cash op als ze zijn ingevuld?
Als het geen geld oplevert dan lamaquote:
Als ik er aan denkquote:Op woensdag 6 december 2006 16:54 schreef maniack28 het volgende:
Dramathinaikos - Kristiansund 0 - 0
(Aantal minuten voor de aftrap: 37)
Paar minuten? meer dan een half uur en ik moet zo weg
Wie smst mij de uitslag?
quote:Je hebt een speler verkocht en 355 260 ¤ ontvangen.
quote:
eng hequote:Op woensdag 6 december 2006 17:12 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik klikte per ongeluk op je fotoboek ipv het quote knopje![]()
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??quote:06-12-2006 Nieuw gokpartnership
Volgende week zullen we een nieuw gokpartnership voor Hattrick introduceren. Dit zal meer inhouden dan enkel het traditionele gokken met echt geld. De nieuwe dienst zal toelaten om eigen gokgemeenschappen te creëren om hierin Hattrickwedstrijden alsook wedstrijden uit de echte wereld te voorspellen. Het concept is redelijk uniek en we zijn van mening dat het geschikter is voor Hattrick dan ons vorig partnership. De nieuwe dienst zal land per land gelanceerd worden. Door te registreren via Hattrick zullen verscheidene mooie bonussen beschikbaar zijn.
We zijn ons echter bewust van het feit dat bepaalde gebruikers niet van gokken houden. Daarom hebben we een nieuwe optie op je configuratiepagina geplaatst waarmee je kan aangeven om geen gokinformatie te ontvangen. Met deze filter zal elke gokadvertentie of -link verwijderd worden of vervangen door iets anders. Deze instelling zal standaard aan staan in bepaalde landen en ook voor gebruikers onder de 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |