Vind ik op het eerste gezicht ook wat dubieus...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??
Konden we dan al gokken op wedstrijden binnen Hattrickquote:Op woensdag 6 december 2006 17:35 schreef nicomart het volgende:
[..]
Met echt geld op hattrick wedstrijden gokken??
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:40 schreef Daemon19 het volgende:
1-0 achter 1-2 voor.. tegen een 8e klasser..![]()
Idd, dat kan nooit goed gaan..quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Lennox het volgende:
Slaat toch nergens op? Dan spreek ik af met een andere club in competitie om een overwinning af te spreken ofzo?
Hier is vast over nagedacht.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:46 schreef Lennox het volgende:
Slaat toch nergens op? Dan spreek ik af met een andere club in competitie om een overwinning af te spreken ofzo?
Die waailap heeft me nog dik 67k opgeleverd. Valt het toch mee, een domme aankoop van me toen ik dacht verdedigen te gaan trainen. 23k verlies op geleden uiteindelijkquote:Op woensdag 6 december 2006 15:30 schreef twi het volgende:
It's a small world after all, it's a small, small world!
Kopuh kopuh kopuh kopuh
Kopuh kopuh kopuh kopuh KOPUH
KOPUH kopuh kopuh
Kopuhhhh kopuh kopuh kopuh kopuh
KOPUH KOPUH KOPUH kopuh KOPUH!!!
[..]
Heb 25k nodig om straks 3 waailap-trainee skilltrades te kunnen kopenGeen idee waarom ik de illusie heb dat iemand van hier erop gaat bieden
He, bij de Mediamarkt werkt het, dus waarom bij mij nietquote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef Yankee_One het volgende:
die originele transferad heeft je dus wel geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |