Als offensive def..quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:27 schreef komrad het volgende:
ik zoek eigenlijk nog 3 spelers, maar ik kan het ook zonder proberen.
@maniack, een wonderbaarlijk MF is toch niet echt een versterking voor je??

zie het, Maniackje mijn succesvolle all offensive tactiek voor de VI kopierenquote:

Mwah... probleem is gewoon middenveld, mn aanval is nu super, def is aardig.. maar ik haal nooit genoeg defratings om een goed/uitstekend aanval tegen te houden.. dus moet je zorgen dat je meer balbezit hebt, dus een extra mid (aanvallende def dus in dit geval). Had trouwens niet genoeg geld om hem te kopen.. kwam 10k tekortquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:31 schreef komrad het volgende:
[..]
zie het, Maniackje mijn succesvolle all offensive tactiek voor de VI kopieren

amateur, ik zoek nog een paar wingbacks en een spitsquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mwah... probleem is gewoon middenveld, mn aanval is nu super, def is aardig.. maar ik haal nooit genoeg defratings om een goed/uitstekend aanval tegen te houden.. dus moet je zorgen dat je meer balbezit hebt, dus een extra mid (aanvallende def dus in dit geval). Had trouwens niet genoeg geld om hem te kopen.. kwam 10k tekort

ik zal je dan maar niet vertellen dat ik zojuist een financieel record gehaald hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef maniack28 het volgende:
amateur?
tsss... kan het ook niet helpen dat ik aan het begin scoren ben gaan trainen ipv defs... dat maakte gewoon het verschil

quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zal je dan maar niet vertellen dat ik zojuist een financieel record gehaald heb

quote:Roelof Hoogendoorn (142800843) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap slecht.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 350
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk

pisvee heeft verlorenquote:

indeed. had wat bejaarde dalers en maar 5 redelijke stijgers. wordt nog minder als ik dalik mn grootste stijger (titanic spits) de deur uit doe.quote:
PSV was belabberdquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |