i know...quote:Op maandag 4 december 2006 20:05 schreef zavygo het volgende:
Ik voel me verliefd. Maar ze woont zo ver weg...
Waarom staat die 'knuffel-geeft-smiley nou niet in de lijst?!quote:Op maandag 4 december 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
i know...
en ik voel me dus alleen enzo..
dank.. mevrouw twijfelkontquote:Op maandag 4 december 2006 20:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Waarom staat die 'knuffel-geeft-smiley nou niet in de lijst?!
*Knuffel geeft* dus!
Alstu meneer Remi-alleen-op-de-wereld.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef Christine het volgende:. Alles loopt door elkaar heen en alles gaat zo ontzettend mis....
.
Ik weet precies hoe het voelt... een paar weken geleden zat ik in dezelfde stress. Mijn kat is toen een nachtje weggebleven, en de volgende ochtend kwam ze weer gewoon aanwaggelen alsof er niks was gebeurdquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh, kut. M'n kat nog niet gespot en hij komt niet als ik roep..
Ja ik heb net staan roepen en ik zag een kat die er op leek, maar ik weet niet zeker of het hem was. Maar die wilde niet komen. Als het hem was zit ie nu lekker in het raam van zo'n trut die altijd kattenvoer voor de deur zet..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:47 schreef Christine het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt... een paar weken geleden zat ik in dezelfde stress. Mijn kat is toen een nachtje weggebleven, en de volgende ochtend kwam ze weer gewoon aanwaggelen alsof er niks was gebeurd. (kutbeest
). Niet te druk maken he!
Bah die van mij nog niet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef TripleBee het volgende:
wel twee katten die af en toe langs komen om gedag te zeggen....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
Zwaar KUT![]()
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan.
En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelenIk vertrouwde hem en ik snap niet wat er is veranderd. Ik voel me zo stom omdat ik er weer in ben getrapt. Vrienden bestaan niet, ik had beter moeten weten...
Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan. En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelen![]()
Sterkte. Ik heb nu tenminste duidelijkheid wat betreft de vriendschap, die ineens niet meer bestaat...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.
Ja, precies!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Chanty het volgende:
Het voelt zo machteloos dat je er niets aan kunt veranderen, omdat je gewoon letterlijk uit iemand leven wordt geblokt.
quote:Op woensdag 6 december 2006 07:48 schreef zwartedoos het volgende:
Had net zo goed niet kunnen gaan slapen![]()
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:25 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, precies!Niemand ook die op hem in praat of iemand die je erbij kan helpen?
Bij mij niet, in ieder geval.. en ik heb ook geen idee wat ik nu terug moet mailen. Hij ziet alles heel gauw als een verwijt.Hij verteld ook echt niemand iets
Zelfs zijn vrienden gissen maar naar zijn gevoel. Doet me alleen maar denken, dat hij er echt helemaal geen reet om geeft. Terwijl ik nog onwijs veel van hem hou... als persoon zijnde. Alhoewel, hij doet zo anders tegenwoordig.. dat ik niet eens meer weet wie hij nou eigenlijk is.
En als ik mijn (nu niet meer) beste vriend online zie.. wil ik iets tegen hem zeggen. Maar waarom?
Het is mede aan hem te danken, dat ik me vertiefd ging voelen (in mijn relatie). Ik moest tegen mijn vriend liegen, bedriegen.. allemaal, om hem te beschermen. En waarom? Omdat mijn beste vriend me zo nodig aan moest raken en op mijn bek moest pakken. Het vrat me helemaal op.. en mijn "ex" weet nog steeds van niets.
Ik kan niets anders doen, dan alles loslaten..
Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
Je hebt gelijk, heb ook een zin om negatief te blijven. Maar er zijn wel weer oude wonden open gehaald en vrees dat het even duurt voordat die weer dicht zitten. Maarja, lekker verder gaan en ik schrijf t wel van me af en heb gelukkig ook lieve mensen om me heenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.
Ik gooi van het weekend de cd van mijn "beste" vriend in zijn bus en dan ben ik écht van hem af. Ik vier dan mijn verjaardag met mijn familie thuis en zet er dan echt een definitieve punt achter. Na officieel 6 jaar van meer gevoelens dan vriendschap moet het maar eens afgelopen zijn, met die jongen.
Ik denk ook altijd, je moet je eigen beste vriend zijn. Ik ben daarom ook al een hele poos met mezelf bezig. Niet op een egoistische manier, want ik merk dat ik nu juist meer energie voor anderen heb. Ik voel me steeds meer mezelf worden en daar ben ik eigenlijk best heel blij mee. Ik ga mezelf weer waarderen en leuk vinden.
Verwen jezelf een beetje, dat verdien je! Probeer je een beetje van dat negatieve af te zetten. Het is moeilijk, als altijd iedereen wegvalt waar je van houdt. (ik ken het) Maar als je het blijft indenken en herhalen, dan hou je jezelf in die negatieve spiraal. Stuur hem anders een brief waarin je, je gevoel uitlegt en vraagt om uitleg?
was je daar ontslagen of ben je er zelf weggegaan?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:08 schreef RealZeus het volgende:
Mwoah.Verlang naar een paar jaar terug.Toen alles nog was zoals ik het fijn vond.
Was vanmiddag nog even op mijn oude werk en ben zelfs uitgenodigd voor kerstborrel.wat mis ik dat bedrijf.Als ik er weer kan werken doe ik het direct.
ach beter niks op de bank dan iemand die je niet waard isquote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef scrub_nurse het volgende:
zeer interessante en indrukwekkende dag op t werk vandaag..wat kan t leven toch dubbel zijn...
tja en dan mis je wel datje ff je verhaal kwijt kan bij iemand savonds op de bank..![]()
ja das waar..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ach beter niks op de bank dan iemand die je niet waard is![]()
Een grote opdrachtgever ging weg waardoor mijn contract niet verlengd werd.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Frumzel het volgende:
[..]
was je daar ontslagen of ben je er zelf weggegaan?
OT: Confused nog steeds...
ik ook....quote:Op woensdag 6 december 2006 12:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Uitgeput, ik dacht dat ik de hele week al slecht sliep, maar vannacht sloeg echt alles.![]()
ik ookquote:
maar weer vroeg naar bed.. ben kapot.. en wil kuddelen en warmte uitstralen...quote:
ik wil jou best kuddelenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar weer vroeg naar bed.. ben kapot.. en wil kuddelen en warmte uitstralen...
ziek persoon danquote:Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef zwartedoos het volgende:
Kut, denk je dat je het eindelijk eens kan afsluiten, hoor je allemaal nieuwe shit, wat je niet voor mogelijk kan houden![]()
Dat iemand doelbewust je zo kan bezeiken, en dat blijkbaar bij iedereen zo flikt![]()
daar ben ik het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
ziek persoon dan![]()
word tijd dat hij zelf eens echt gekwetst word
zeker ziek, priveshit doorsturen enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 15:44 schreef candygirl het volgende:
[..]
ziek persoon dan![]()
word tijd dat hij zelf eens echt gekwetst word
on topic ;
het gaat , kon beter
vanavond even relaxen![]()
Ja, het lot werkt al mee...alleen jammer dat ik daar ook weer de dupe van benquote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef scrub_nurse het volgende:
hij krijgt wat ie verdient reken daar maar op!
Ik zie hier een blauwe lucht en zonquote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
Als het nou eens droog zou worden....
En licht op tijden dat normale mensen vrij zijn, zou me een boel goed doen. Ik heb het niet zo op de winter.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:24 schreef Christine het volgende:
Als het nou eens droog zou worden....
veel sterkte daarmee danquote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef zwartedoos het volgende:
Het gaat. Redelijk goed nieuws, maar toch weer een ingreep om erger te voorkomen![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:16 schreef candygirl het volgende:
was heerlijke meiden avond,
thankszw d
![]()
werd ik ook maar gewoon in bed blijven liggen tot ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:56 schreef scrub_nurse het volgende:
waarom word ik toch altijd zo vroeg wakker terwijl ik vrij heb????![]()
Zo voel ik me niet maar dat zijn de ongemakken wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Stom!
ik krijg geenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
werd ik ook maar gewoon in bed blijven liggen tot iksmsje kreeg
quote:
Oh, kan jij dat? Kan je de mijne ook even aanpakken dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
OT: "vrije" middag, al moet ik weer zo'n antieke pc op orde brengen
Kom maar brengenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat? Kan je de mijne ook even aanpakken dan?.
Feliquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef fraubitch het volgende:
[blijheid]
*knuffel voor Bar *quote:
komt door de feestdagen zekerquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
![]()
![]()
blegh een half jaar verder en het gaat helemaal de verkeerde kant met me uit
![]()
Kan wel,je moet het alleen een beetje subtiel doen.Op zo'n manier voor lul zetten dat ze zoiets hebben van:ik ben genaaid maar ik weet niet hoe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:19 schreef fraubitch het volgende:
.
Ik vind het werk leuk, maar ik denk niet dat ik daar daadwerkelijk een jaar lang wil werken. De hoofdregel is daar om niet tegen de klanten in te gaan, ik heb echt geen zin om een jaar lang vernederd te worden en er niks tegen te kunnen doen.
Ik wed dat als je ze mee uit vraagt ze allemaal wel willen.En ik wed ook dat ze stiekem over je dromen en allemaal jaloers zijn op Dribbel_. En misschien is dat wel de reden dat ze zo lullig doen.quote:Ik snap wel dat je als buitenstaander geaccepteerd moet worden, maar ga me alstublieft niet beoordelen op me afkomst. Ik ben beter dan al die stomme boeren bij elkaarMaar ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan.
het gaat met jou ook niet echt super hequote:
zoiets vermoedde ik alquote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik schaam me dood![]()
Gister teveel gedronken en een ieder die hier aan schade heeft ondervonden en dit leest: mijn welgemeende excuses![]()
Euh, niet echt. Vooral niet na gisterenavond. Ik ben benieuwd hoe ik vandaag de dag door ga komen eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat m'n ruiten nog heel zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
het gaat met jou ook niet echt super he
Sterkte![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 07:50 schreef Bauhaus het volgende:
Vrij tot donderdag![]()
Lang geleden dat ik in HVJJN gepost heb trouwens of zelfs gelezen :p
daar ben ik er een vanquote:Op zondag 10 december 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
ow... en![]()
* nixxx knuffelt Bar_en_Mar![]()
ik wou dat het iets was dat over zou gaan
maar dat is niet zo... niets kan het beter maken he.. maar er zijn hier op fok toch ook een boel mensen die met jullie meeleven.. nog steeds...
Ja, sommige dingen hebben tijd nodig. Maar ik neem aan dat jij dat nog beter weet dan ik..quote:Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
klinkt al beter ParanoidEV
hier kan ik alleen nog maar huilen en huilen en me rot voelen
Moah ik ben bang dat ik het allemaal beetje onderschat heb... althans dat idee heb ik gekregen, vind het raar dat ik ineens zo een klap na gekregen heb...quote:Op zondag 10 december 2006 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen hebben tijd nodig. Maar ik neem aan dat jij dat nog beter weet dan ik..
Toen nog wel ja.quote:
Ik hoop dat je dit gevoel ff kunt vasthouden...*knuf geeft..mooie avatorquote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
opluchting alomgeeft me momenteel een ontzettend fijn gevoel
Rustig blijven, dan gaat het vast een stuk beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Christine het volgende:
Bang dat ik alle hectiek niet ga trekken deze twee weken..
Herkenbaar. Als ik het (te) druk krijg beginnen mijn nare eigenschappen naar boven te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Christine het volgende:
Bang dat ik alle hectiek niet ga trekken deze twee weken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |