Kan wel,je moet het alleen een beetje subtiel doen.Op zo'n manier voor lul zetten dat ze zoiets hebben van:ik ben genaaid maar ik weet niet hoe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:19 schreef fraubitch het volgende:
.
Ik vind het werk leuk, maar ik denk niet dat ik daar daadwerkelijk een jaar lang wil werken. De hoofdregel is daar om niet tegen de klanten in te gaan, ik heb echt geen zin om een jaar lang vernederd te worden en er niks tegen te kunnen doen.
Ik wed dat als je ze mee uit vraagt ze allemaal wel willen.En ik wed ook dat ze stiekem over je dromen en allemaal jaloers zijn op Dribbel_. En misschien is dat wel de reden dat ze zo lullig doen.quote:Ik snap wel dat je als buitenstaander geaccepteerd moet worden, maar ga me alstublieft niet beoordelen op me afkomst. Ik ben beter dan al die stomme boeren bij elkaarMaar ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan.
het gaat met jou ook niet echt super hequote:
zoiets vermoedde ik alquote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik schaam me dood![]()
Gister teveel gedronken en een ieder die hier aan schade heeft ondervonden en dit leest: mijn welgemeende excuses![]()
Euh, niet echt. Vooral niet na gisterenavond. Ik ben benieuwd hoe ik vandaag de dag door ga komen eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat m'n ruiten nog heel zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
het gaat met jou ook niet echt super he
Sterkte![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 07:50 schreef Bauhaus het volgende:
Vrij tot donderdag![]()
Lang geleden dat ik in HVJJN gepost heb trouwens of zelfs gelezen :p
daar ben ik er een vanquote:Op zondag 10 december 2006 18:30 schreef nixxx het volgende:
ow... en![]()
* nixxx knuffelt Bar_en_Mar![]()
ik wou dat het iets was dat over zou gaan
maar dat is niet zo... niets kan het beter maken he.. maar er zijn hier op fok toch ook een boel mensen die met jullie meeleven.. nog steeds...
Ja, sommige dingen hebben tijd nodig. Maar ik neem aan dat jij dat nog beter weet dan ik..quote:Op zondag 10 december 2006 18:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
klinkt al beter ParanoidEV
hier kan ik alleen nog maar huilen en huilen en me rot voelen
Moah ik ben bang dat ik het allemaal beetje onderschat heb... althans dat idee heb ik gekregen, vind het raar dat ik ineens zo een klap na gekregen heb...quote:Op zondag 10 december 2006 19:07 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen hebben tijd nodig. Maar ik neem aan dat jij dat nog beter weet dan ik..
Toen nog wel ja.quote:
Ik hoop dat je dit gevoel ff kunt vasthouden...*knuf geeft..mooie avatorquote:Op maandag 11 december 2006 15:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
opluchting alomgeeft me momenteel een ontzettend fijn gevoel
Rustig blijven, dan gaat het vast een stuk beterquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Christine het volgende:
Bang dat ik alle hectiek niet ga trekken deze twee weken..
Herkenbaar. Als ik het (te) druk krijg beginnen mijn nare eigenschappen naar boven te komen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Christine het volgende:
Bang dat ik alle hectiek niet ga trekken deze twee weken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |