abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 5 december 2006 @ 17:21:24 #51
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44167669
Goed verliefd
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_44168098
Heul goed! Ben een oud klasgenoot op mijn stage tegengekomen en het was weer ouderwets gezellig!
pi_44168284
Heul KUT. Heb wel betere sinterklaasavonden gevierd. Lig ik dan, met griep alleen in bed in een verder leeg huis ....najah leeg.. wel twee katten die af en toe langs komen om gedag te zeggen....
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:03:42 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_44169002
we mochten wat eerder weg voor sinterklaas
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_44169334
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:39 schreef TripleBee het volgende:
wel twee katten die af en toe langs komen om gedag te zeggen....
Bah die van mij nog niet!
pi_44169901
Confused
Ehm... ok
pi_44171080
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_44171613
Ik voel me ach.
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:05:36 #59
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_44172799
Zwaar KUT
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan.
En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelen Ik vertrouwde hem en ik snap niet wat er is veranderd. Ik voel me zo stom omdat ik er weer in ben getrapt. Vrienden bestaan niet, ik had beter moeten weten...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_44172873
Moe, maar wel goed
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_44173522
Vol, lekker gegeten.
pi_44174203
Opgelucht, heb een bange kat bij buren van buren uit de bosjes gevist..
pi_44174388
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
Zwaar KUT
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan.
En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelen Ik vertrouwde hem en ik snap niet wat er is veranderd. Ik voel me zo stom omdat ik er weer in ben getrapt. Vrienden bestaan niet, ik had beter moeten weten...
op je voorhoofd.

Je hebt Fok! toch.

of is dat niet de meest opbeurende opmerking die er te maken valt.
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:08:40 #64
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44175055
Bah . Alleen en begin weer last te krijgen van mijn schouders, terwijl het een tijd zo goed ging .
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:26:48 #65
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_44178135
Doodmoe van al die moodswings.
pi_44178311
Eenzaam maar oke
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:31:11 #67
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44178410
pi_44179804
Bijna jarig, ik heb er zo ontzettend veel zin in
pi_44180043
Beetje naar de klote
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 6 december 2006 @ 07:48:09 #71
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44184161
Had net zo goed niet kunnen gaan slapen
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_44184194
Jeej! Goed.

Wel zometeen even naar de dokter.
pi_44184204
Op een griepje na, voel ik me geweldig.. Alles lijk nu mijn kant op te gaan. Een volstrekt nieuw perspectief.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 6 december 2006 @ 08:32:40 #74
52229 Chanty
pi_44184459
Leeg...
pi_44184681
Goed, moet straks werken en heb er geen zin in maar ga het toch doen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_44184904
quote:
Op woensdag 6 december 2006 08:32 schreef Chanty het volgende:
Leeg...
en een knuffel
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_44185211
Alweer hangerig en keelpijn, bah!
  woensdag 6 december 2006 @ 11:24:28 #78
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_44187684
. . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_44187913
ietsjes beter dan gister
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44188446
Zwaar moe en nergens zin in, en dat op deze oh zo "speciale" dag

Happy Happy Joy Joy
pi_44188590
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:05 schreef Chanty het volgende:
alsof er een deel van mij is weggerukt, dat nog niet weg had mogen gaan. En het steekt. Ik voel me zo waardeloos. En het kan m blijkbaar niets schelen
Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.
Delivered without an information leaflet
pi_44188729
Gelukkig beter dan gisteren, maar de griep is nog niet weg. Klote hoest.
En...raak jij al gefrustreerd van al die typ fouten?
  woensdag 6 december 2006 @ 12:16:53 #83
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_44189095
Moe..koud..pijn..

Maar ook blij met de nieuwe DVD van Rammstein die ik heb gekregen..hij is echt top!

[ Bericht 70% gewijzigd door _Cara_ op 06-12-2006 12:22:10 ]
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_44189163
Uitgeput, ik dacht dat ik de hele week al slecht sliep, maar vannacht sloeg echt alles.

pi_44189307
Happy En zoveel leuks om naar uit te kijken
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44189532
Blegh,

baal gewoon,

iemand nog een auto kopen?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_44191934
zou het dan toch nog een keertje goed komen alles

Is het al Januari
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 6 december 2006 @ 14:18:59 #88
52229 Chanty
pi_44192632
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:54 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Goh, join the club. Ik heb hem afgelopen 2 weken al 4 keer gebeld, maar hij negeert me en neemt niet op. Ik ben vannacht in janken uitgebarsten en heb weer 1,5 uur met een vriendin aan de telefoon gehangen. Vervolgens heb ik alles aan contactinformatie met hem gewist. Wat gebeurd er? Hij stuurt me een kwartier geleden een mail. En dan doet hij ook nog eens, alsof hij me niet negeerd.
Sterkte. Ik heb nu tenminste duidelijkheid wat betreft de vriendschap, die ineens niet meer bestaat... Alleen geen idee waarom. Hoop dat jij iig meer duidelijkheid over alles krijgt.
Bah t voelt gewoon klote om niet te weten wat er mis is gegaan en ik blijf het maar bij mezelf zoeken en kan het niet plaatsen. Dit klopt allemaal zo overduidelijk niet en het voelt zo machteloos dat je er niets aan kunt veranderen omdat je gewoon letterlijk uit iemand leven wordt geblokt.
pi_44192826
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Chanty het volgende:
Het voelt zo machteloos dat je er niets aan kunt veranderen, omdat je gewoon letterlijk uit iemand leven wordt geblokt.
Ja, precies! Niemand ook die op hem in praat of iemand die je erbij kan helpen?
Bij mij niet, in ieder geval.. en ik heb ook geen idee wat ik nu terug moet mailen. Hij ziet alles heel gauw als een verwijt. Hij verteld ook echt niemand iets Zelfs zijn vrienden gissen maar naar zijn gevoel. Doet me alleen maar denken, dat hij er echt helemaal geen reet om geeft. Terwijl ik nog onwijs veel van hem hou... als persoon zijnde. Alhoewel, hij doet zo anders tegenwoordig.. dat ik niet eens meer weet wie hij nou eigenlijk is.

En als ik mijn (nu niet meer) beste vriend online zie.. wil ik iets tegen hem zeggen. Maar waarom?
Het is mede aan hem te danken, dat ik me vertiefd ging voelen (in mijn relatie). Ik moest tegen mijn vriend liegen, bedriegen.. allemaal, om hem te beschermen. En waarom? Omdat mijn beste vriend me zo nodig aan moest raken en op mijn bek moest pakken. Het vrat me helemaal op.. en mijn "ex" weet nog steeds van niets.
Ik kan niets anders doen, dan alles loslaten..

[ Bericht 10% gewijzigd door gekke_sandra op 06-12-2006 14:43:15 ]
  FOK!fotograaf woensdag 6 december 2006 @ 14:59:27 #90
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_44193753
quote:
Op woensdag 6 december 2006 07:48 schreef zwartedoos het volgende:
Had net zo goed niet kunnen gaan slapen

OT:
wel ok eigenlijk. blij dat mijn vermoeden bevestigd is, minder blij met het bijkomend nieuws..
verder nog steeds hartstikke verliefd
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  woensdag 6 december 2006 @ 15:16:15 #91
52229 Chanty
pi_44194229
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:25 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ja, precies! Niemand ook die op hem in praat of iemand die je erbij kan helpen?
Bij mij niet, in ieder geval.. en ik heb ook geen idee wat ik nu terug moet mailen. Hij ziet alles heel gauw als een verwijt. Hij verteld ook echt niemand iets Zelfs zijn vrienden gissen maar naar zijn gevoel. Doet me alleen maar denken, dat hij er echt helemaal geen reet om geeft. Terwijl ik nog onwijs veel van hem hou... als persoon zijnde. Alhoewel, hij doet zo anders tegenwoordig.. dat ik niet eens meer weet wie hij nou eigenlijk is.

En als ik mijn (nu niet meer) beste vriend online zie.. wil ik iets tegen hem zeggen. Maar waarom?
Het is mede aan hem te danken, dat ik me vertiefd ging voelen (in mijn relatie). Ik moest tegen mijn vriend liegen, bedriegen.. allemaal, om hem te beschermen. En waarom? Omdat mijn beste vriend me zo nodig aan moest raken en op mijn bek moest pakken. Het vrat me helemaal op.. en mijn "ex" weet nog steeds van niets.
Ik kan niets anders doen, dan alles loslaten..
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
pi_44195357
Redelijk
pi_44195381
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Chanty het volgende:
klinkt als een gecompliceerd zooitje gevoelens bij elkaar. Maar goed, mensen gaan nu eenmaal weg, daar doe je niets aan. Wees je eigen beste vriend, dat is iig waar ik me op ga richten vanaf nu. Ben het een beetje zat dat de mensen om wie ik geef altijd op een lompe manier wegvallen. Alle vrienden die je hebt, zijn mooi meegenomen, maar uiteindelijk moet je het toch zelf doen.
Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.
Ik gooi van het weekend de cd van mijn "beste" vriend in zijn bus en dan ben ik écht van hem af. Ik vier dan mijn verjaardag met mijn familie thuis en zet er dan echt een definitieve punt achter. Na officieel 6 jaar van meer gevoelens dan vriendschap moet het maar eens afgelopen zijn, met die jongen.

Ik denk ook altijd, je moet je eigen beste vriend zijn. Ik ben daarom ook al een hele poos met mezelf bezig. Niet op een egoistische manier, want ik merk dat ik nu juist meer energie voor anderen heb. Ik voel me steeds meer mezelf worden en daar ben ik eigenlijk best heel blij mee. Ik ga mezelf weer waarderen en leuk vinden.
Verwen jezelf een beetje, dat verdien je! Probeer je een beetje van dat negatieve af te zetten. Het is moeilijk, als altijd iedereen wegvalt waar je van houdt. (ik ken het) Maar als je het blijft indenken en herhalen, dan hou je jezelf in die negatieve spiraal. Stuur hem anders een brief waarin je, je gevoel uitlegt en vraagt om uitleg?
  woensdag 6 december 2006 @ 16:40:12 #94
52229 Chanty
pi_44196900
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:52 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Bestwel, ja. Ik probeer voor hem open te blijven staan, mezelf te blijven en lief te blijven doen.. en ondertussen door te gaan met mijn eigen leven. Best moeilijk, als je niets mag verwachten en niets ontvangt.
Ik gooi van het weekend de cd van mijn "beste" vriend in zijn bus en dan ben ik écht van hem af. Ik vier dan mijn verjaardag met mijn familie thuis en zet er dan echt een definitieve punt achter. Na officieel 6 jaar van meer gevoelens dan vriendschap moet het maar eens afgelopen zijn, met die jongen.

Ik denk ook altijd, je moet je eigen beste vriend zijn. Ik ben daarom ook al een hele poos met mezelf bezig. Niet op een egoistische manier, want ik merk dat ik nu juist meer energie voor anderen heb. Ik voel me steeds meer mezelf worden en daar ben ik eigenlijk best heel blij mee. Ik ga mezelf weer waarderen en leuk vinden.
Verwen jezelf een beetje, dat verdien je! Probeer je een beetje van dat negatieve af te zetten. Het is moeilijk, als altijd iedereen wegvalt waar je van houdt. (ik ken het) Maar als je het blijft indenken en herhalen, dan hou je jezelf in die negatieve spiraal. Stuur hem anders een brief waarin je, je gevoel uitlegt en vraagt om uitleg?
Je hebt gelijk, heb ook een zin om negatief te blijven. Maar er zijn wel weer oude wonden open gehaald en vrees dat het even duurt voordat die weer dicht zitten. Maarja, lekker verder gaan en ik schrijf t wel van me af en heb gelukkig ook lieve mensen om me heen Ga m verder niet om uitleg vragen, dat heb ik gisteren al gedaan en hij zegt dat hij het zelf niet weet. Mocht hij zich ooit bedenken wat het is, kan ie het altijd komen melden, maar dat is het dan ook. Laat me niet nog eens kwetsen door weer contact te zoeken.
pi_44197079
Ja voel me prima
pi_44197695
Goed!
pi_44200791
Zware kiespijn Morgen toch maar eens de kaakchirurg bellen

Daarnaast total-los van het werk...blij dat de sint weer naar huis is en hoop dat de rust snel wedergekeerd is. Ik ben in ieder geval klaar met de sint-commissie...dat scheelt!

[ Bericht 32% gewijzigd door myxomatosekonijn op 06-12-2006 18:50:23 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  woensdag 6 december 2006 @ 18:43:16 #98
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_44201000
Trek, wel wat alleenig en ik word gek van de rommel hier.. Vanavond maar eens wat opruimen.
  woensdag 6 december 2006 @ 18:46:00 #99
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_44201079
Doodmoe. Vol afschuw
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_44201113
Goed, lekker gewerkt vandaag en vanavond rustig aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')