werd ik ook maar gewoon in bed blijven liggen tot ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 07:56 schreef scrub_nurse het volgende:
waarom word ik toch altijd zo vroeg wakker terwijl ik vrij heb????![]()
Zo voel ik me niet maar dat zijn de ongemakken wel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Q. het volgende:
Stom!
ik krijg geenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
werd ik ook maar gewoon in bed blijven liggen tot iksmsje kreeg
quote:
Oh, kan jij dat? Kan je de mijne ook even aanpakken dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
OT: "vrije" middag, al moet ik weer zo'n antieke pc op orde brengen
Kom maar brengenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, kan jij dat? Kan je de mijne ook even aanpakken dan?.
Feliquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:26 schreef fraubitch het volgende:
[blijheid]
*knuffel voor Bar *quote:
komt door de feestdagen zekerquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:17 schreef Bar_en_Mar het volgende:
![]()
![]()
blegh een half jaar verder en het gaat helemaal de verkeerde kant met me uit
![]()
Kan wel,je moet het alleen een beetje subtiel doen.Op zo'n manier voor lul zetten dat ze zoiets hebben van:ik ben genaaid maar ik weet niet hoe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 05:19 schreef fraubitch het volgende:
.
Ik vind het werk leuk, maar ik denk niet dat ik daar daadwerkelijk een jaar lang wil werken. De hoofdregel is daar om niet tegen de klanten in te gaan, ik heb echt geen zin om een jaar lang vernederd te worden en er niks tegen te kunnen doen.
Ik wed dat als je ze mee uit vraagt ze allemaal wel willen.En ik wed ook dat ze stiekem over je dromen en allemaal jaloers zijn op Dribbel_. En misschien is dat wel de reden dat ze zo lullig doen.quote:Ik snap wel dat je als buitenstaander geaccepteerd moet worden, maar ga me alstublieft niet beoordelen op me afkomst. Ik ben beter dan al die stomme boeren bij elkaarMaar ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan.
het gaat met jou ook niet echt super hequote:
zoiets vermoedde ik alquote:Op zondag 10 december 2006 00:33 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik schaam me dood![]()
Gister teveel gedronken en een ieder die hier aan schade heeft ondervonden en dit leest: mijn welgemeende excuses![]()
Euh, niet echt. Vooral niet na gisterenavond. Ik ben benieuwd hoe ik vandaag de dag door ga komen eigenlijk. Ik ben in ieder geval blij dat m'n ruiten nog heel zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
het gaat met jou ook niet echt super he
Sterkte![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 07:50 schreef Bauhaus het volgende:
Vrij tot donderdag![]()
Lang geleden dat ik in HVJJN gepost heb trouwens of zelfs gelezen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |