Ik ben jónger dan CDP. Dat gaat dus nooit werken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Svensational het volgende:
Erik en CDP lijken me wel een leuk stelletje.
Ehv. Dat gaat niet werken..quote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Svensational het volgende:
Erik en CDP lijken me wel een leuk stelletje.
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Heb je soms iets tegen homo'squote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ehv. Dat gaat niet werken..
Dat boeit me echt geen reet. Ik gedraag me volgens de meesten toch nog als een 14 jarige idioot.quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben jónger dan CDP. Dat gaat dus nooit werken.
Ik had het over Ehv (Eindhoven). Maar ja, homo's! Bah!quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen homo's?
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijnquote:
Is A dan niet iets wat eindigt op 0?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Ik ookniet:'). Zal zo wel even rustig kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
ABC=152quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?
Oh het was * niet + hahaquote:Op maandag 4 december 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is A dan niet iets wat eindigt op 0?(ja, ik snap er ook nix van)
Hoe kom je er nou toch bij dat ik vals ben?quote:
ATB komt uit de kast hierquote:
PeRi, wat ben je wijs!quote:
Dat deed ik, maar ik was te laatquote:
Ach, iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Das toch ook de eniger manier dat ik je kenquote:Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou toch bij dat ik vals ben?
Tuurlijk ben ik hier op FOK! wel eens een relnicht, maar jij ook.
Zo'n ouder iemand vind een jong ongewassen strak blad van 18 wel geil natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, iedereen moet het zelf weten.![]()
Maar ik vraag me dan wel af waarom zo'n man geen volwassen iemand aan de haak kan slaan![]()
En je zult het wellicht zelf niet zo zien, maar de verhoudingen tussen iemand van 18 en iemand van boven de 30 zijn wel dermate scheef dat dat in eerste instantie geen duurzame relatie op kan leveren, aangezien jij nog veel zult veranderen als persoon. Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het wel goed kan gaan![]()
Hij ging na 2 weken ook weer weg. Dat wist ik ook en wist ook heus wel wat ik er uit kon verwachten. Dat maakte het natuurlijk niet minder leuk.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan wel af waarom zo'n man geen volwassen iemand aan de haak kan slaan![]()
En je zult het wellicht zelf niet zo zien, maar de verhoudingen tussen iemand van 18 en iemand van boven de 30 zijn wel dermate scheef dat dat in eerste instantie geen duurzame relatie op kan leveren, aangezien jij nog veel zult veranderen als persoon. Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het wel goed kan gaan![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Das toch ook de eniger manier dat ik je ken. Hier lijk je me best een rellerig type. Terwijl ik Erik meer iemand vind voor een zachte, goedaardige oudere jongen.
[wenkbrauw optrek smiley]quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Oh, dan is het primaquote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij ging na 2 weken ook weer weg. Dat wist ik ook en wist ook heus wel wat ik er uit kon verwachten. Dat maakte het natuurlijk niet minder leuk.
Ik ben heul niet rellerig. Hoogstens wat druk (lang leve ADHDquote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Das toch ook de eniger manier dat ik je ken. Hier lijk je me best een rellerig type. Terwijl ik Erik meer iemand vind voor een zachte, goedaardige oudere jongen.
Ga zelf je prijsvraag oplossenquote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
Op 6 oktober 2006 schreven de Los Angeles Kings geschiedenis in de NHL. Hun eerste keus uit de draft van 2005 verscheen voor het eerst op het ijs. Wat was er zo bijzonder aan deze centrale aanvaller, Anze Kopitar?
Jos Verstappen gaf tijdens Bavaria City Racing samen met Jan Lammers een A1GP-demonstratie. Verstappen reed in de oranje wagen van team Nederland. In welke kleur auto reed Lammers?
Even een quiz tussendoor
Schotel je ons nu allemaal prijsvragen voorquote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
Op 6 oktober 2006 schreven de Los Angeles Kings geschiedenis in de NHL. Hun eerste keus uit de draft van 2005 verscheen voor het eerst op het ijs. Wat was er zo bijzonder aan deze centrale aanvaller, Anze Kopitar?
Jos Verstappen gaf tijdens Bavaria City Racing samen met Jan Lammers een A1GP-demonstratie. Verstappen reed in de oranje wagen van team Nederland. In welke kleur auto reed Lammers?
Even een quiz tussendoor
En hij werkte bij Cirque du Soleilquote:
Dat eerste was geen prijsvraag, deze welquote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schotel je ons nu allemaal prijsvragen voor?
Verschilt per persoon natuurlijk. Als ik kijk naar mezelf, hadden we best een leuke relatie. Hij (37) was jong van geest en lichaam en ik was toen 18. Maar het klikte gewoon echt heel goed en we hadden echt veel lol samen. Hij wilde er eerst ook niet aan beginnen, vanwege het leeftijdsverschil en andere levensstijlen enzo maar bleek dat het best te combineren was. Uiteindelijk is het stukgelopen omdat we het beiden erg druk hadden en omdat we elkaar niet toestonden echt verliefd te worden hebben we besloten dat het beter was. Achteraf wel jammer, maar het was gewoon niet te doen ook met alles om ons heen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoenquote:
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hij werkte bij Cirque du Soleil. Wist ik ook pas later, niet dat ik zo'n golddigger ben. (Kreeg wel kaartjes haha..)
Not as far as I'm aware.quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?
En je mag ook de antwoorden niet verklappen zekerquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?
Ah, ik dacht hetquote:
Ik zou ze zo kunnen vinden. Volgens Olga tenminstequote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je mag ook de antwoorden niet verklappen zeker?
Nouja, kan tochquote:
BN'ers teller hequote:
Nou ben ik natuurlijk ook niet zo'n hunk dat een Will Young gelijk mij het bed in wil sleurenquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, kan toch. Hij ontmoet er zoveel dat ik niet wist of hij daar ook een sport van maakte.
Hij vroeg 3 maanden geleden opeens naar me bij een Engelse fanquote:
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!quote:Op maandag 4 december 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Over hunks gesproken. PeRi wil graag dat er meer deelnemers komen voor de US Mr./Miss FOK! aanmeldingen komen.
Het hoeft niet, je mag ook gewoon vanaf 12 december op mij stemmen, aangezien ik meeding. (Wát een grap zeg
)
Alhoewel, ik heb al een paar stemmen binnenquote:
quote:
Ik stem wel op jequote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!
Doe mee, crew heeft ook nog weinigquote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!
Maar ik win toch niet van Dizerquote:
Nee, dat is ook zo lullig voor de andere deelnemers.quote:
Misschien wel!quote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ik win toch niet van Dizer
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo lullig voor de andere deelnemers.
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's hebquote:
Grote jongenquote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's heb
Jeeeeeeeeuj!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's heb
Trek je conclusies.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ik er ff niet, gaat het ineens erg vlug hier
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ik er ff niet, gaat het ineens erg vlug hier
Moest je niet 2 foto's insturen? Ook 1tje waar je helemaal op staat? Dat gaat me nl veel stemmen kostenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!
En als je niet meedoet mag je 12 december op mij stemmen en in de hemel komen!
3 foto's. Gezicht,helemaal en een gekke.quote:Op maandag 4 december 2006 16:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moest je niet 2 foto's insturen? Ook 1tje waar je helemaal op staat? Dat gaat me nl veel stemmen kosten![]()
![]()
Dat!!quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!
En als je niet meedoet mag je 12 december op mij stemmen en in de hemel komen!
Dizer lacht nooit hè.quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
Die van Dizer vond ik trouwens weinig geks aan...
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3 foto's. Gezicht,helemaal en een gekke.
Van mij niet, in ieder gevalquote:Op maandag 4 december 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Toch maar niet dus
Alsof ik het van <vul willekeurige usernaam in> zou kunnen winnen![]()
Dank je.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Jullie zijn stom. Behalve Erik.
Doe jij mee?quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef BVO het volgende:
Wat een onzekere XFA'ers toch allemaal.
Bedankt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Jullie zijn stom. Behalve Erik.
Dan heb je gelijk!quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela ik ga over de userverkiezingen hè!
Huh?quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had je trouwens nog toegevoegd, maar je hebt geweigerd geloof ik.
Mogen er nullen bij zitten? En moeten A, B, C en D allemaal verschillende cijfers zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef BVO het volgende:
Vertel, hoe oud was jouw oudste?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
TT veranderen naar "Pimp *hier* met je oudste lover"?
Nee joh.quote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
TT veranderen naar "Pimp *hier* met je oudste lover"?
Hij kijkt alsof 'ie moet poepen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
Die van Dizer vond ik trouwens weinig geks aan...
Geen idee. En ja.quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Mogen er nullen bij zitten? En moeten A, B, C en D allemaal verschillende cijfers zijn?
Hoe word je datquote:
WTF, niet roodquote:
Wat, de rooie?quote:
met een draadloos toetsenbord héb je ook geen draadquote:
Ah, gewoon drie losse scriptjes installerenquote:Op maandag 4 december 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij pakt alleen de laatste volgens mij...
Ik heb 2 toetsenborden en 1 draad.Kwijt.quote:Op maandag 4 december 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
met een draadloos toetsenbord héb je ook geen draad.
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
De "quote:
Eenquote:
Niemand weet toch wat dat ding echt betekend, dusquote:Op maandag 4 december 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eenbetekent dat je jezelf eigenlijk bespot, niet dat je iets niet doet.
Echt wel!quote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niemand weet toch wat dat ding echt betekend, dus.
Inderdaad. Spread the wordquote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef PeRi het volgende:
Fir3fly is niet te vertrouwen!
Origineel was het geloof ik een smiley om aan te geven dat een babyfoto schattig is ofzoquote:
Je weet dat dit niet bepaald helpt in jouw voordeel?quote:Op maandag 4 december 2006 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Origineel was het geloof ik een smiley om aan te geven dat een babyfoto schattig ofzo.
Schattig?quote:Op maandag 4 december 2006 19:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Origineel was het geloof ik een smiley om aan te geven dat een babyfoto schattig is ofzo.
Pff, dequote:Op maandag 4 december 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet bepaald helpt in jouw voordeel?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niemand weet toch wat dat ding echt betekend, dus.
Ja ofzoiets. Stond ergens in een FB-topic. Ik kan er ook helemaal naast zitten, natuurlijkquote:
Ik heb in dat bewuste topic slechts gelurkt.quote:
Ha, ik wist dat mijn geheugen me niet in de steek zou latenquote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij is idd. gemaakt als iemand die liefkozend kijkt naar een baby en er een traantje van moet laten. Een soort koeziekoeziesmiley dus.. Daarom ook de naam emo.
Pakte alleen ietsje anders uit..
Vind deze dan beter passen bij die emotie:quote:Op maandag 4 december 2006 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Hij is idd. gemaakt als iemand die liefkozend kijkt naar een baby en er een traantje van moet laten. Een soort koeziekoeziesmiley dus.. Daarom ook de naam emo.
Pakte alleen ietsje anders uit..
Wat een klotewerk lijkt me dat....quote:Op maandag 4 december 2006 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.tellenindetrein.nl
voor de mensen met behoefte aan extra centjes in december
| 1 2 3 4 | 521 -----* 65125 |
Wat is het dan? Skiën? Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 4 december 2006 20:49 schreef sbientje het volgende:
fir3:
Zweed Myhrer boekt eerste WB-zege
zie mijn reactie
En dat noemt zich Nieuwsposter Sport?quote:Op maandag 4 december 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Maar wat is dat slalom nou dan? Skiën?
Geen ideequote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SpecialGuest het volgende:
F3, dat meisje dat jij zo leuk vond bij de audities (dat knipoogde en haar duimen omhoog deed toen ze door was), was toch Octavi?
Inderdaadquote:
Ja, daar is het vorig jaar niet echt van gekomen hequote:
Komt er nog een Idols-nostalgie topic hierquote:
Ik heb het hastikke druk gehadquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt er nog een Idols-nostalgie topic hier?
Ik heb het hastikke druk.quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het hastikke druk gehad. Open jij dan
.
Tja, it's all part of the job.quote:
sluit het een het ander uit dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Niet gewoon een XFA user tournament oid, zoals in IDO tweemaal gedaan werd?
Nee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je gaf de awards IDO-namenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee.XFAwards zijn weer eens wat anders.
![]()
Ja, klopt. De 2 zijn toch met elkaar verbonden, al is dat niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar je gaf de awards IDO-namen
Maar het is een leuk idee
Gaat het nu nog steeds over Nunoquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] # 1821 Waarin we DIZER z'n sexualiteit bespreken...
Het is niet eens mijn TT!
We gaan er weer even op doorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat het nu nog steeds over Nuno?
Briljante gast trouwens.
We hebben uberhaupt geen foto van Nuno gehadquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:21 schreef BVO het volgende:
Hebben we nou al foto's van die 3?
Tuurlijk wel, awards zou ik pas op het eind doen. Awards zijn ook een stuk minder leuk dan het User Survivalspelquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
ja, daarom zei ik net ook al, het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? en op zich vind ik het allebei leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, awards zou ik pas op het eind doen. Awards zijn ook een stuk minder leuk dan het User Survivalspel
quote:
Er zit bijna drie kwart jaar tussen, bovendien zijn er nieuwe bijgekomen. En die tweede editie vorig jaar was te veel, die was niet eens leuk meer. Nu kennen we veel users (die er bij IDO bijkwamen) een stuk beter omdat ze zich ook over de rest van het forum verspreid hebben. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een survivorspel is best leuk. Maar nu al voor de derde keer met praktisch dezelfde users? Dat is me wat te veel
ik ook, en voor mij was de 2e editie wel leuk, omdat ik bij de eerste editie nog niet meedeedquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit bijna drie kwart jaar tussen, bovendien zijn er nieuwe bijgekomen. En die tweede editie vorig jaar was te veel, die was niet eens leuk meer. Nu kennen we veel users (die er bij IDO bijkwamen) een stuk beter omdat ze zich ook over de rest van het forum verspreid hebben. Ik ben voor.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ook, en voor mij was de 2e editie wel leuk, omdat ik bij de eerste editie nog niet meedeed
maar miss is het een idee om hierover een poll te openen, of in ieder geval duidelijk ergens de vraag te stellen of er interesse voor is (heb ik vorig jaar gedaan voordat ik met het liveshow tournament begon)
Done, erg simpel gehouden, maar wel duidelijkquote:
Ik wil het best opzetten, maar het lijkt me momenteel nog iets te vroeg hiervoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als iemand anders het op gaat zetten en bij wil houden, wil ik wel meespelen
Uiteraard. Maar die animo is er wel denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:42 schreef Californian_dreame... het volgende:
misschien is het nog te vroeg, maar je kunt al wel vast kijken of er animo voor is
okay, daar moet ik je idd wel weer gelijk in gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het niet te vroeg. Straks is er genoeg te doen door de weeks als er minder kandidaten zijn en die topics iets beter gaan lopen (hopelijk). Besides, het is nooit vroeg genoeg voor een beetje fun
Hoort erbij iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef superhero87 het volgende:
Het leek me wel leuk om een datum te prikken voor een X-Factor meet (@the liveshows)![]()
Misschien kom je SCH wel tegenquote:
quote:
meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef superhero87 het volgende:
Het leek me wel leuk om een datum te prikken voor een X-Factor meet (@the liveshows)![]()
Als ik jou quote blijft je gehele naam gewoon staan. Vaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
is mijn naam te lang ofzo?
Waarom niet? Toen de kaartjes gratis werden uitgedeeld met IDO kon het ook geregeld worden, en zo duur zijn die kaartjes nou ook weer niet dat het voor velen financieel onhaalbaar is. Maar dan moet er wel een redelijke tijd van te voren een datum/liveshow geprikt zijn, zodat er alle tijd is om het te regelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
meet![]()
liveshow-meet: leuk idee, maar gaat dat ook lukken?
ja, ik heb het ook nog niet eerder gezien (niet dat ik zo vaak gequote word, maar...)quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als ik jou quote blijft je gehele naam gewoon staan. Vaag.![]()
okay, daar heb je gelijk in. het moet dan idd wel ruim op tijd geregeld worden. ik vind het in ieder geval een leuk ideequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Toen de kaartjes gratis werden uitgedeeld met IDO kon het ook geregeld worden, en zo duur zijn die kaartjes nou ook weer niet dat het voor velen financieel onhaalbaar is. Maar dan moet er wel een redelijke tijd van te voren een datum/liveshow geprikt zijn, zodat er alle tijd is om het te regelen.
Als we nou de thema's van de shows wisten, dan konden we er een leuke show uitpikkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
okay, daar heb je gelijk in. het moet dan idd wel ruim op tijd geregeld worden. ik vind het in ieder geval een leuk idee
Wat was er zo erg aan?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:03 schreef Svensational het volgende:
No way dat ik weer naar zo'n liveshow ga!
Ja gaat gewoonquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:03 schreef Svensational het volgende:
No way dat ik weer naar zo'n liveshow ga!
De schreeuwende bakvissen, ik heb er nog oorpijn vanquote:
Neuh, het was leuk om jullie eens te zien, maar mij krijg je met geen mogelijkheid zo'n zaal weer inquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
De schreeuwende bakvissen, ik heb er nog oorpijn van.
[..]
Neuh, het was leuk om jullie eens te zien, maar mij krijg je met geen mogelijkheid zo'n zaal weer in.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'dinnetjes moeder is overleden vanochtendNiet eerlijk!
Idd, wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
Jullie gaan allemaal gewoon mee. Punt.![]()
Ah, nu zie ik dit plaatje pasquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah, okee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik dit plaatje pas!
Dat komt omdat ik QuickQuote gebruik, een extensie van Firefox, die ervoor zorgt dat de quote in de QuickReply komt te staan. Hij gebruikt dan alleen de naam die boven de avatar staat, en omdat c_d zo'n lange username heeft wordt deze door FOK! afgekort. Dat van dat andere topic kwam omdat ik per ongeluk iets geselecteerd had en dan verkloot ie de quote..
Slechte devvers iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ah, okee.![]()
Dat C_d's username boven zijn avatar afgekort wordt is trouwens wel vrij onzinnig. Die puntjes nemen nog meer ruimte in dan een r.![]()
Da's klote, CDPquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja, het maximum aantal tekens is 18, die van c_d is 19quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ah, okee.![]()
Dat C_d's username boven zijn avatar afgekort wordt is trouwens wel vrij onzinnig. Die puntjes nemen nog meer ruimte in dan een r.![]()
Dus maken ze er maar 21 vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het maximum aantal tekens is 18, die van c_d is 19!
makes sense, doesn't it?quote:
succes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar goed, ik moet zo nog ff een proefwerk inhalen, dus ik ben weg
Ja zoals ik al zei, slechte devversquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
makes sense, doesn't it?![]()
Een man met smaakquote:
Jij komt er niet in, je bent homo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel bij PeRi.
Ik hoef er niet ín. Ik wil er bíj!quote:
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan doen we wel een echte meet dit keer? Met van te voren eventueel wat eten of borrelen?
ik ben terug (nog nooit zo'n makkelijk proefwerk gehad)quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan doen we wel een echte meet dit keer? Met van te voren eventueel wat eten of borrelen? Zo dat we niet alweer na afloop moeten rennen voor de trein en nog de helft niet kennen
Wil je je aanmelden?quote:
Had ik dat nog niet gedaan dan?!quote:
quote:
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar dan doen we wel een echte meet dit keer? Met van te voren eventueel wat eten of borrelen? Zo dat we niet alweer na afloop moeten rennen voor de trein en nog de helft niet kennen
Stiekem nog niet, giechelquote:
Ditto. Was vorige keer wel gezellig bij de mac met iedereen die met sbien meereed, maar met de hele club bij elkaar is helemaalquote:
Eensch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Maar als we een meet organiseren, moeten we afspreken als er als thema 'Top 40' wordt gehouden, das het leukst![]()
Zouden we niet eerst nog wachten?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
hier ook ff spamt:
!- XFA User Survival Game! #1 -!
Nee, anders kwam alles zo'n beetje tegelijk op het end; Awards, USG, andere SG's, Meet, etc.quote:
Mijne welquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond naar de film, en heb gisteren de DVD van The Dark Crystal gekregen![]()
!
Ik een speculaaspop op mn werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand al een leuk sinterklaascadeautje gehad vandaag?
Ik een lekker slagroomgebakje en een paar pepernootjes van de plaatselijke sint+piet op m'n werk.
Ik heb een hele berg gereedschap gekregen, precies wat ik wilde!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand al een leuk sinterklaascadeautje gehad vandaag?
Ik een lekker slagroomgebakje en een paar pepernootjes van de plaatselijke sint+piet op m'n werk.
Welke film?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga vanavond naar de film, en heb gisteren de DVD van The Dark Crystal gekregen![]()
!
Ah, leuk dat je zelf ook wat mocht geven op je werkquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik een speculaaspop op mn werkEn we mochten een pop én chocolademelk geven aan patiënten van Sint
.
Ik speel zelf Sinterklaas vandaag. Vannacht schoencadeaus in mn ma's en broertje's schoen stoppen. En ik heb mezelf getrakteerd op een december kraslot, zo'n advents ding.
Om eerlijk te zijn had ik vandaag heel graag op de kinderafdeling gewerkt. Die kinderen zijn gewoon zoveel dankbaarder dat ze wat lekkers krijgen 's ochtends en chocomel mogen drinken ipv jus of appelsapquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ah, leuk dat je zelf ook wat mocht geven op je werkEn dat decemberkraslot ding is leuk, helaas nog nooit iets mee gewonnen
.
Een telefoon vind ik anders een behoorlijk duur cadeau, of het moet de Nokia 3310 zijn ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg vanavond dus een nieuwe telefoon. Mijn cadeau voor mijn moeder is gewoon duurder.
Een speelgoed telefoon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:16 schreef Fir3fly het volgende:
Ik krijg vanavond dus een nieuwe telefoon. Mijn cadeau voor mijn moeder is gewoon duurder.
Ze kan er een bijna gratis krijgen via haar werk, de krentquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Een speelgoed telefoon?. Wat heb je voor haar gekocht dan?
Prepaid of met abbonementquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze kan er een bijna gratis krijgen via haar werk, de krent.
Ik heb voor haar een paar planten gekocht, die krengen zijn vreselijk duur.
Abbonement van 5 euro per maand. Wat ik waarschijnlijk ook nog zelf moet gaan betalenquote:
Ik wist niet eens dat zo'n abbonement bestondquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Abbonement van 5 euro per maand. Wat ik waarschijnlijk ook nog zelf moet gaan betalen.
Jawel, ik ben er ook wel blij meequote:Op dinsdag 5 december 2006 17:23 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat zo'n abbonement bestond![]()
Maar dat is wel te doen toch![]()
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, ik ben er ook wel blij mee. Die telefoon kost dan met dit abbonnement ¤15, en dan 5 euro per maand voor 100 belminuten.
Die Rabobank verwend hun werknemers veel te veel.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
verwend
Ik ben 4 dingen tegelijk aan het doen jaquote:
Niet aan het nieuwsposten iigquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben 4 dingen tegelijk aan het doen ja!
Ik zou blij zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze kan er een bijna gratis krijgen via haar werk, de krent.
Ik heb voor haar een paar planten gekocht, die krengen zijn vreselijk duur.
ja dat snap ik, maar ik vind dat het toch maar moet kunnen... anders moet ik een verloopstekker kopen ofzo, voor een willekeurige poort. zijn er die eigenlijk? ik heb wel zo'n ding om een usb muis op een ... hoe heet zo'n poort? nou ja, zo'n ronde, aan te sluiten, maaar vrees dat dat niet werkt met iets anders usb-s, right?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:23 schreef Lynx666 het volgende:
Laptop is lastig sbientje. MOet ie wel helemaal open enzo.
Het is hier stervensdonker, en moet zometeen nog ff weg om het kabeltje bij Expert op te halen
Een verloopstekker voor een willekeurige andere poort gaat niet werken. En het verloopstekkertje wat je bedoelt is PS/2, die zijn idd speciaal voor tbord en muis. Als je geen werkende USB poort meer hebt zou ik 'm terugbrengen. Ik zou me er zelf niet eens aan durven wagen dat ding open te makenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar ik vind dat het toch maar moet kunnen... anders moet ik een verloopstekker kopen ofzo, voor een willekeurige poort. zijn er die eigenlijk? ik heb wel zo'n ding om een usb muis op een ... hoe heet zo'n poort? nou ja, zo'n ronde, aan te sluiten, maaar vrees dat dat niet werkt met iets anders usb-s, right?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |