Wat is het dan? Skiën? Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 4 december 2006 20:49 schreef sbientje het volgende:
fir3:
Zweed Myhrer boekt eerste WB-zege
zie mijn reactie
En dat noemt zich Nieuwsposter Sport?quote:Op maandag 4 december 2006 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Maar wat is dat slalom nou dan? Skiën?
Geen ideequote:Op maandag 4 december 2006 21:01 schreef SpecialGuest het volgende:
F3, dat meisje dat jij zo leuk vond bij de audities (dat knipoogde en haar duimen omhoog deed toen ze door was), was toch Octavi?
Inderdaadquote:
Ja, daar is het vorig jaar niet echt van gekomen hequote:
Komt er nog een Idols-nostalgie topic hierquote:
Ik heb het hastikke druk gehadquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Komt er nog een Idols-nostalgie topic hier?
Ik heb het hastikke druk.quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het hastikke druk gehad. Open jij dan
.
Tja, it's all part of the job.quote:
sluit het een het ander uit dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Niet gewoon een XFA user tournament oid, zoals in IDO tweemaal gedaan werd?
Nee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
Maar je gaf de awards IDO-namenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee.XFAwards zijn weer eens wat anders.
![]()
Ja, klopt. De 2 zijn toch met elkaar verbonden, al is dat niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Maar je gaf de awards IDO-namen
Maar het is een leuk idee
Gaat het nu nog steeds over Nunoquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO] # 1821 Waarin we DIZER z'n sexualiteit bespreken...
Het is niet eens mijn TT!
We gaan er weer even op doorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaat het nu nog steeds over Nuno?
Briljante gast trouwens.
We hebben uberhaupt geen foto van Nuno gehadquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:21 schreef BVO het volgende:
Hebben we nou al foto's van die 3?
Tuurlijk wel, awards zou ik pas op het eind doen. Awards zijn ook een stuk minder leuk dan het User Survivalspelquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:08 schreef Lynx666 het volgende:
ja, daarom zei ik net ook al, het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? en op zich vind ik het allebei leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, awards zou ik pas op het eind doen. Awards zijn ook een stuk minder leuk dan het User Survivalspel
quote:
Er zit bijna drie kwart jaar tussen, bovendien zijn er nieuwe bijgekomen. En die tweede editie vorig jaar was te veel, die was niet eens leuk meer. Nu kennen we veel users (die er bij IDO bijkwamen) een stuk beter omdat ze zich ook over de rest van het forum verspreid hebben. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Een survivorspel is best leuk. Maar nu al voor de derde keer met praktisch dezelfde users? Dat is me wat te veel
ik ook, en voor mij was de 2e editie wel leuk, omdat ik bij de eerste editie nog niet meedeedquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zit bijna drie kwart jaar tussen, bovendien zijn er nieuwe bijgekomen. En die tweede editie vorig jaar was te veel, die was niet eens leuk meer. Nu kennen we veel users (die er bij IDO bijkwamen) een stuk beter omdat ze zich ook over de rest van het forum verspreid hebben. Ik ben voor.
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ook, en voor mij was de 2e editie wel leuk, omdat ik bij de eerste editie nog niet meedeed
maar miss is het een idee om hierover een poll te openen, of in ieder geval duidelijk ergens de vraag te stellen of er interesse voor is (heb ik vorig jaar gedaan voordat ik met het liveshow tournament begon)
Done, erg simpel gehouden, maar wel duidelijkquote:
Ik wil het best opzetten, maar het lijkt me momenteel nog iets te vroeg hiervoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als iemand anders het op gaat zetten en bij wil houden, wil ik wel meespelen
Uiteraard. Maar die animo is er wel denk ik hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:42 schreef Californian_dreame... het volgende:
misschien is het nog te vroeg, maar je kunt al wel vast kijken of er animo voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |