okay, daar moet ik je idd wel weer gelijk in gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind het niet te vroeg. Straks is er genoeg te doen door de weeks als er minder kandidaten zijn en die topics iets beter gaan lopen (hopelijk). Besides, het is nooit vroeg genoeg voor een beetje fun
Hoort erbij iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef superhero87 het volgende:
Het leek me wel leuk om een datum te prikken voor een X-Factor meet (@the liveshows)![]()
Misschien kom je SCH wel tegenquote:
quote:
meetquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:24 schreef superhero87 het volgende:
Het leek me wel leuk om een datum te prikken voor een X-Factor meet (@the liveshows)![]()
Als ik jou quote blijft je gehele naam gewoon staan. Vaag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
is mijn naam te lang ofzo?
Waarom niet? Toen de kaartjes gratis werden uitgedeeld met IDO kon het ook geregeld worden, en zo duur zijn die kaartjes nou ook weer niet dat het voor velen financieel onhaalbaar is. Maar dan moet er wel een redelijke tijd van te voren een datum/liveshow geprikt zijn, zodat er alle tijd is om het te regelen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:29 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
meet![]()
liveshow-meet: leuk idee, maar gaat dat ook lukken?
ja, ik heb het ook nog niet eerder gezien (niet dat ik zo vaak gequote word, maar...)quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als ik jou quote blijft je gehele naam gewoon staan. Vaag.![]()
okay, daar heb je gelijk in. het moet dan idd wel ruim op tijd geregeld worden. ik vind het in ieder geval een leuk ideequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Waarom niet? Toen de kaartjes gratis werden uitgedeeld met IDO kon het ook geregeld worden, en zo duur zijn die kaartjes nou ook weer niet dat het voor velen financieel onhaalbaar is. Maar dan moet er wel een redelijke tijd van te voren een datum/liveshow geprikt zijn, zodat er alle tijd is om het te regelen.
Als we nou de thema's van de shows wisten, dan konden we er een leuke show uitpikkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
okay, daar heb je gelijk in. het moet dan idd wel ruim op tijd geregeld worden. ik vind het in ieder geval een leuk idee
Wat was er zo erg aan?!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:03 schreef Svensational het volgende:
No way dat ik weer naar zo'n liveshow ga!
Ja gaat gewoonquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:03 schreef Svensational het volgende:
No way dat ik weer naar zo'n liveshow ga!
De schreeuwende bakvissen, ik heb er nog oorpijn vanquote:
Neuh, het was leuk om jullie eens te zien, maar mij krijg je met geen mogelijkheid zo'n zaal weer inquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
De schreeuwende bakvissen, ik heb er nog oorpijn van.
[..]
Neuh, het was leuk om jullie eens te zien, maar mij krijg je met geen mogelijkheid zo'n zaal weer in.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
'dinnetjes moeder is overleden vanochtendNiet eerlijk!
Idd, wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef superhero87 het volgende:
Jullie gaan allemaal gewoon mee. Punt.![]()
Ah, nu zie ik dit plaatje pasquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah, okee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik dit plaatje pas!
Dat komt omdat ik QuickQuote gebruik, een extensie van Firefox, die ervoor zorgt dat de quote in de QuickReply komt te staan. Hij gebruikt dan alleen de naam die boven de avatar staat, en omdat c_d zo'n lange username heeft wordt deze door FOK! afgekort. Dat van dat andere topic kwam omdat ik per ongeluk iets geselecteerd had en dan verkloot ie de quote..
Slechte devvers iddquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ah, okee.![]()
Dat C_d's username boven zijn avatar afgekort wordt is trouwens wel vrij onzinnig. Die puntjes nemen nog meer ruimte in dan een r.![]()
Da's klote, CDPquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tja, het maximum aantal tekens is 18, die van c_d is 19quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ah, okee.![]()
Dat C_d's username boven zijn avatar afgekort wordt is trouwens wel vrij onzinnig. Die puntjes nemen nog meer ruimte in dan een r.![]()
Dus maken ze er maar 21 vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, het maximum aantal tekens is 18, die van c_d is 19!
makes sense, doesn't it?quote:
succes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
maar goed, ik moet zo nog ff een proefwerk inhalen, dus ik ben weg
Ja zoals ik al zei, slechte devversquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
makes sense, doesn't it?![]()
Een man met smaakquote:
Jij komt er niet in, je bent homo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil wel bij PeRi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |