Doe mee, crew heeft ook nog weinigquote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!
Maar ik win toch niet van Dizerquote:
Nee, dat is ook zo lullig voor de andere deelnemers.quote:
Misschien wel!quote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar ik win toch niet van Dizer
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 4 december 2006 16:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is ook zo lullig voor de andere deelnemers.
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's hebquote:
Grote jongenquote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's heb
Jeeeeeeeeuj!!!!quote:Op maandag 4 december 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga wel eens kijken of ik leuke foto's heb
Trek je conclusies.quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ik er ff niet, gaat het ineens erg vlug hier
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!quote:Op maandag 4 december 2006 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
Ben ik er ff niet, gaat het ineens erg vlug hier
Moest je niet 2 foto's insturen? Ook 1tje waar je helemaal op staat? Dat gaat me nl veel stemmen kostenquote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!
En als je niet meedoet mag je 12 december op mij stemmen en in de hemel komen!
3 foto's. Gezicht,helemaal en een gekke.quote:Op maandag 4 december 2006 16:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Moest je niet 2 foto's insturen? Ook 1tje waar je helemaal op staat? Dat gaat me nl veel stemmen kosten![]()
![]()
Dat!!quote:Op maandag 4 december 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet teruglezen. En meedoen aan de Mr.FOK! verkiezing! Die foto laatst van jou in US was kei tof!
En als je niet meedoet mag je 12 december op mij stemmen en in de hemel komen!
Dizer lacht nooit hè.quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
Die van Dizer vond ik trouwens weinig geks aan...
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
3 foto's. Gezicht,helemaal en een gekke.
Van mij niet, in ieder gevalquote:Op maandag 4 december 2006 16:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Toch maar niet dus
Alsof ik het van <vul willekeurige usernaam in> zou kunnen winnen![]()
Dank je.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Jullie zijn stom. Behalve Erik.
Doe jij mee?quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef BVO het volgende:
Wat een onzekere XFA'ers toch allemaal.
Bedankt.quote:Op maandag 4 december 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Jullie zijn stom. Behalve Erik.
Dan heb je gelijk!quote:Op maandag 4 december 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela ik ga over de userverkiezingen hè!
Huh?quote:Op maandag 4 december 2006 16:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik had je trouwens nog toegevoegd, maar je hebt geweigerd geloof ik.
Mogen er nullen bij zitten? En moeten A, B, C en D allemaal verschillende cijfers zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:46 schreef BVO het volgende:
Vertel, hoe oud was jouw oudste?
quote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
TT veranderen naar "Pimp *hier* met je oudste lover"?
Nee joh.quote:Op maandag 4 december 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
TT veranderen naar "Pimp *hier* met je oudste lover"?
Hij kijkt alsof 'ie moet poepen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
Die van Dizer vond ik trouwens weinig geks aan...
Geen idee. En ja.quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Mogen er nullen bij zitten? En moeten A, B, C en D allemaal verschillende cijfers zijn?
Hoe word je datquote:
WTF, niet roodquote:
Wat, de rooie?quote:
met een draadloos toetsenbord héb je ook geen draadquote:
Ah, gewoon drie losse scriptjes installerenquote:Op maandag 4 december 2006 18:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij pakt alleen de laatste volgens mij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |