Ik ben jónger dan CDP. Dat gaat dus nooit werken.quote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Svensational het volgende:
Erik en CDP lijken me wel een leuk stelletje.
Ehv. Dat gaat niet werken..quote:Op maandag 4 december 2006 16:05 schreef Svensational het volgende:
Erik en CDP lijken me wel een leuk stelletje.
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Heb je soms iets tegen homo'squote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ehv. Dat gaat niet werken..
Dat boeit me echt geen reet. Ik gedraag me volgens de meesten toch nog als een 14 jarige idioot.quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben jónger dan CDP. Dat gaat dus nooit werken.
Ik had het over Ehv (Eindhoven). Maar ja, homo's! Bah!quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je soms iets tegen homo's?
Dat is de bedoelingquote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?
Dan moet het toch niet zo moeilijk zijnquote:
Is A dan niet iets wat eindigt op 0?quote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
Ik ookniet:'). Zal zo wel even rustig kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 16:07 schreef Svensational het volgende:
BVO, SG!
ABC
CBA
_____*
DCABC
Ik kom er niet uit.
ABC=152quote:Op maandag 4 december 2006 16:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Getallen invullen voor de letters werkt ook niet?
Oh het was * niet + hahaquote:Op maandag 4 december 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is A dan niet iets wat eindigt op 0?(ja, ik snap er ook nix van)
Hoe kom je er nou toch bij dat ik vals ben?quote:
ATB komt uit de kast hierquote:
PeRi, wat ben je wijs!quote:
Dat deed ik, maar ik was te laatquote:
Ach, iedereen moet het zelf weten.quote:Op maandag 4 december 2006 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
18 (moi) en 39.Niets mis mee heur
Das toch ook de eniger manier dat ik je kenquote:Op maandag 4 december 2006 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou toch bij dat ik vals ben?
Tuurlijk ben ik hier op FOK! wel eens een relnicht, maar jij ook.
Zo'n ouder iemand vind een jong ongewassen strak blad van 18 wel geil natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, iedereen moet het zelf weten.![]()
Maar ik vraag me dan wel af waarom zo'n man geen volwassen iemand aan de haak kan slaan![]()
En je zult het wellicht zelf niet zo zien, maar de verhoudingen tussen iemand van 18 en iemand van boven de 30 zijn wel dermate scheef dat dat in eerste instantie geen duurzame relatie op kan leveren, aangezien jij nog veel zult veranderen als persoon. Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het wel goed kan gaan![]()
Hij ging na 2 weken ook weer weg. Dat wist ik ook en wist ook heus wel wat ik er uit kon verwachten. Dat maakte het natuurlijk niet minder leuk.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan wel af waarom zo'n man geen volwassen iemand aan de haak kan slaan![]()
En je zult het wellicht zelf niet zo zien, maar de verhoudingen tussen iemand van 18 en iemand van boven de 30 zijn wel dermate scheef dat dat in eerste instantie geen duurzame relatie op kan leveren, aangezien jij nog veel zult veranderen als persoon. Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het wel goed kan gaan![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Das toch ook de eniger manier dat ik je ken. Hier lijk je me best een rellerig type. Terwijl ik Erik meer iemand vind voor een zachte, goedaardige oudere jongen.
[wenkbrauw optrek smiley]quote:Op maandag 4 december 2006 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's. Ik wil er niks mee te maken hebben.
Oh, dan is het primaquote:Op maandag 4 december 2006 16:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij ging na 2 weken ook weer weg. Dat wist ik ook en wist ook heus wel wat ik er uit kon verwachten. Dat maakte het natuurlijk niet minder leuk.
Ik ben heul niet rellerig. Hoogstens wat druk (lang leve ADHDquote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Das toch ook de eniger manier dat ik je ken. Hier lijk je me best een rellerig type. Terwijl ik Erik meer iemand vind voor een zachte, goedaardige oudere jongen.
Ga zelf je prijsvraag oplossenquote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
Op 6 oktober 2006 schreven de Los Angeles Kings geschiedenis in de NHL. Hun eerste keus uit de draft van 2005 verscheen voor het eerst op het ijs. Wat was er zo bijzonder aan deze centrale aanvaller, Anze Kopitar?
Jos Verstappen gaf tijdens Bavaria City Racing samen met Jan Lammers een A1GP-demonstratie. Verstappen reed in de oranje wagen van team Nederland. In welke kleur auto reed Lammers?
Even een quiz tussendoor
Schotel je ons nu allemaal prijsvragen voorquote:Op maandag 4 december 2006 16:17 schreef Svensational het volgende:
Op 6 oktober 2006 schreven de Los Angeles Kings geschiedenis in de NHL. Hun eerste keus uit de draft van 2005 verscheen voor het eerst op het ijs. Wat was er zo bijzonder aan deze centrale aanvaller, Anze Kopitar?
Jos Verstappen gaf tijdens Bavaria City Racing samen met Jan Lammers een A1GP-demonstratie. Verstappen reed in de oranje wagen van team Nederland. In welke kleur auto reed Lammers?
Even een quiz tussendoor
En hij werkte bij Cirque du Soleilquote:
Dat eerste was geen prijsvraag, deze welquote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schotel je ons nu allemaal prijsvragen voor?
Verschilt per persoon natuurlijk. Als ik kijk naar mezelf, hadden we best een leuke relatie. Hij (37) was jong van geest en lichaam en ik was toen 18. Maar het klikte gewoon echt heel goed en we hadden echt veel lol samen. Hij wilde er eerst ook niet aan beginnen, vanwege het leeftijdsverschil en andere levensstijlen enzo maar bleek dat het best te combineren was. Uiteindelijk is het stukgelopen omdat we het beiden erg druk hadden en omdat we elkaar niet toestonden echt verliefd te worden hebben we besloten dat het beter was. Achteraf wel jammer, maar het was gewoon niet te doen ook met alles om ons heen.quote:Op maandag 4 december 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik mag niet meedoenquote:
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?quote:Op maandag 4 december 2006 16:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En hij werkte bij Cirque du Soleil. Wist ik ook pas later, niet dat ik zo'n golddigger ben. (Kreeg wel kaartjes haha..)
Not as far as I'm aware.quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?
En je mag ook de antwoorden niet verklappen zekerquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben je naast zo'n sterrenfotograaf ook zo'n starfucker dan?
Ah, ik dacht hetquote:
Ik zou ze zo kunnen vinden. Volgens Olga tenminstequote:Op maandag 4 december 2006 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je mag ook de antwoorden niet verklappen zeker?
Nouja, kan tochquote:
BN'ers teller hequote:
Nou ben ik natuurlijk ook niet zo'n hunk dat een Will Young gelijk mij het bed in wil sleurenquote:Op maandag 4 december 2006 16:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, kan toch. Hij ontmoet er zoveel dat ik niet wist of hij daar ook een sport van maakte.
Hij vroeg 3 maanden geleden opeens naar me bij een Engelse fanquote:
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!quote:Op maandag 4 december 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Over hunks gesproken. PeRi wil graag dat er meer deelnemers komen voor de US Mr./Miss FOK! aanmeldingen komen.
Het hoeft niet, je mag ook gewoon vanaf 12 december op mij stemmen, aangezien ik meeding. (Wát een grap zeg
)
Alhoewel, ik heb al een paar stemmen binnenquote:
quote:
Ik stem wel op jequote:Op maandag 4 december 2006 16:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik durf niet mee te doen omdat ik toch zwaar verlies!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |