quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Zosk het volgende:
tvp
quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef patje30 het volgende:
tvp!
quote:
ik zou niet met hem willen ruilenquote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn wat een nare foto die met die omgedraaide voet.
quote:Op maandag 4 december 2006 15:25 schreef Zosk het volgende:
tvp
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 15:26 schreef Captain_Fabulous het volgende:
gelukkig, het gaat door...
quote:
zeker!quote:Op maandag 4 december 2006 15:28 schreef SimtekF1 het volgende:
Damn wat een nare foto die met die omgedraaide voet.
Ja, Krondon is de naam.quote:Op maandag 4 december 2006 15:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
is die albino niet die rapper die je totaal niet kan verstaan
leer een plaatje uploadenquote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef isama het volgende:
[afbeelding]
10 noobs halen niks betalen...
quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
voor de newbs onder ons: tvp staat voor
Toppunt Van Prut
Geregistreerd op: woensdag 8 februari 2006 @ 20:50quote:Op maandag 4 december 2006 16:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
voor de newbs onder ons: tvp staat voor
Toppunt Van Prut
Kan ookquote:Op maandag 4 december 2006 16:32 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik dacht Tieten veur Poster!
Sssst niet iedereen hoeft dat tewetenquote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
YMCA.quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef BroesWillems het volgende:
deze hoort ook in de OP!
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
komt nog wel es voor in USA in bepaalde districten (wat meer van de echt bewoonde wereld) dat stuff zeer simpel zwartwit komt. En soms zijn de verpakkingen erom heen gedaan wanneer de verf op is/vervangen, zie je dat de helft van de verpakking opeens de verf ermee ophoudt zeg maar. Heb het al aantal keren gezien in USA.quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hoe is dat Pepsi blikje naast de creme opeens zwart wit geworden? Denk dat dit een gevalletje fotosoep is.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef vamos1 het volgende:
helaas heb ik morgen pas weer tijd om te zoeken naar piczz
2 vragen: Wie verpest het en wie is de n00b? Volgens mij allebeiquote:
past aan één kant idd niet helemaal in het topic, maaaaaarrrquote:Op maandag 4 december 2006 17:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 vragen: Wie verpest het en wie is de n00b? Volgens mij allebei
Als je er op aandringtquote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ben je mij aan het stalken?![]()
leuk..nog nooit gehad haha
quote:Op maandag 4 december 2006 16:33 schreef BroesWillems het volgende:
deze hoort ook in de OP!
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 18:04 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Als je er op aandringtkan ik het overwegen
nah doe maar niet hèquote:Geslacht: Man
quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef vamos1 het volgende:
[..]
[..]
nah doe maar niet hè
ik ga maar weer eens ontopic, morgen...![]()
Dat zijn 2 noobsquote:
ben je een mongool. mensen die dit niet zien moeten ze enkeltje nova zembla geven. waste of society space.quote:Op maandag 4 december 2006 21:03 schreef seekfaM het volgende:
Wtf waar zit dat kind in vast?
photoshop I presume.. desalniettemin toch wel geylquote:
zo'n bord maken en er nog tussen gaan staan ookquote:
Klein of niet maar toch.quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06491/gwenstefani0bv[1].jpg]afbeelding][/url]
jaws uit bondquote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
al wel bekend maar ik post hem toch nog maar een keer![]()
Zozo die kin er wat van!!quote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 23:18 schreef mister_dog het volgende:
[..]
jaws uit bond(of hoe die kerl) heet
mwah.. t is er eentje waar je na veel bier bij in bed kan belanden, maar in de trein zou ik dr niet opmerkenquote:
Wat lul jij nou mênquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef BaajGuardian het volgende:
Goeie topics de laatste tijd trouwens, alsof mensen slimmer worden, maar goed zal wel het katapult effect zijn, eerst worden mensen massaal tyfus dom (achteruit) en dan wanneer ze niet meer dommer kunnen schiet de hele zooi vooruit met zn allen dwars door de bestrating heen de verte in.
quote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Doet me denken aan een of andere vage tropische vogel, hmm of die lama..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef Antal het volgende:
ik heb er weer een paar gevonden:
[afbeelding]
Zou een normale foto kunnen zijn... als die n00b er niet op stond met zijn haar..
Al Pacinoquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef Antal het volgende:
ik heb er weer een paar gevonden:
[afbeelding]
Zou een normale foto kunnen zijn... als die n00b er niet op stond met zijn haar..
You rang?quote:Op maandag 4 december 2006 22:47 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
geen idee, maar er zitten wel mooie bij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef koenimex het volgende:
Is deze al vaak langsgekomen?
http://www.crackmuffin.co(...)les-Photography.html
Goed topic
nog niet eerder langsgekomen, maar goeie link voor dit topicquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef koenimex het volgende:
Goed topic
Zulke foto's heb ik ook nog op m'n PC staan van mezelf met uitgaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef koenimex het volgende:
Goed topic
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef koenimex het volgende:
Goed topic
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:48 schreef koenimex het volgende:
Goed topic
weetje waarom die 'blanke' erop staat? het is eigenlijk een neger albino die zijn haar heeft geverfdquote:Op woensdag 6 december 2006 01:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
deze klassieker is vast al vaker voorbij gekomen, maar toch plaats ik hem.
[afbeelding]
Nee man!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dat rechter grietje is wel... leuk![]()
jullie mogen ze hebben nadat ik eroverheen ben geweestquote:Op woensdag 6 december 2006 12:52 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Mooi zo, wij geen ruzie daarover![]()
Je kan wel een userid hebbe van 70.000+ maar dat zegt niet dat je eerder magquote:Op woensdag 6 december 2006 12:54 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
jullie mogen ze hebben nadat ik eroverheen ben geweest
Ik winquote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan wel een userid hebbe van 70.000+ maar dat zegt niet dat je eerder mag![]()
![]()
Idd doe mij maar samenquote:Op woensdag 6 december 2006 13:08 schreef Clerick het volgende:
[..]
nou beide zijn wel leuk, zou er iig geen nee tegen zeggen
mn userid zegt daar niets over idd...quote:Op woensdag 6 december 2006 12:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je kan wel een userid hebbe van 70.000+ maar dat zegt niet dat je eerder mag![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mn userid zegt daar niets over idd...
En je fobo ook al niet, dus hou maar opquote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mn userid zegt daar niets over idd...
net alsof die chicks gaan kijken 'oh, je hebt geen fotoboek op fok. Dan neem ik eerst die andere hoor!'quote:Op woensdag 6 december 2006 13:14 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En je fobo ook al niet, dus hou maar op![]()
Net alsof die chicks op Fok! komen, dus we hebben het echt nergens overquote:Op woensdag 6 december 2006 13:15 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
net alsof die chicks gaan kijken 'oh, je hebt geen fotoboek op fok. Dan neem ik eerst die andere hoor!'
post eens een chick voor jou dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:35 schreef BobbyB het volgende:
Van mij mogen jullie ze beiden hebben, ik vind ze beiden niks
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:40 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
post eens een chick voor jou dan?
Dan kun je beter deze plaatsen:quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[afbeelding]
Okee okee, ook niet mijn smaak maar in ieder geval wel een foto van een n00b die het verpest (voor iedereen).
WTF is deze echt ? ? of fotosoep?quote:Op maandag 4 december 2006 15:52 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06491/gwenstefani0bv[1].jpg]afbeelding][/url]
quote:
Mis ik iets in die picture?quote:Op woensdag 6 december 2006 19:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik lollerde keihard dat ik bijna viel.
Jah ik vins ook dat ze de burka moeten verbieden.quote:
Nee man!quote:
OMGquote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Deze past trouwens ook hier,![]()
[afbeelding]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef Clerick het volgende:
[afbeelding]
hier 2 n00bs...
[afbeelding]
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
My thought exactly...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpestquote:
johquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpest![]()
mijn god he, kijk die buik danquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn twee noobs die het verpesten!
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Dat kwam daarna, toen ze offline gingquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.
Had hem wel gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Screenshot? Cache?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had hem wel gezien.![]()
Die kop van die vent erachter![]()
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.quote:
pussyquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Geintje tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.
Alleen die blauwe rechtermamouw verpest die foto niet...quote:
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!quote:
haha ja mooi man zulke gasten kom je altijd tegen overal "Dquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!
Die foto heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!
WTF is dat voor geil feestje dan, en ik meen ook nog bekenden te zien, maar dat zal wel niet kunnen...quote:
dat blauwe broekje gaat vast heel makkelijk uitquote:
Teen Girl Shows All & Caught by Dadquote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob wasquote:
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob was
Hoort niet in dit topic thuis dus!!quote:
check die gast rechts van het middenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap hem nog steeds niet
doet het niet meerquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob was
Jij staat al niet goed op die foto (no offense), maar dat grietjequote:
whehe had je niet verwacht hequote:
Vet? Kijk mn ogen vriendquote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef Amigoow het volgende:
[..]
whehe had je niet verwacht he
jij staat er wel vet op, maar dat zwijn met die meel op dr hoofd...
Wereldcupstoot...quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06491/kk046dw[1].jpg]afbeelding][/url]
Toch vreemd dat er geen enkele man op die foto stiekem achterom staat te loeren...zouden het wel mannen zijn?quote:
idd, dat zat ik ook al te kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 18:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er geen enkele man op die foto stiekem achterom staat te loeren...zouden het wel mannen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |