Maar dat meisje met die krullen is niet lelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef Clerick het volgende:
[afbeelding]
hier 2 n00bs...
[afbeelding]
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
My thought exactly...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Deze past trouwens ook hier,![]()
[afbeelding]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpestquote:
johquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpest![]()
mijn god he, kijk die buik danquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn twee noobs die het verpesten!
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Dat kwam daarna, toen ze offline gingquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.
Had hem wel gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Screenshot? Cache?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had hem wel gezien.![]()
Die kop van die vent erachter![]()
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.quote:
pussyquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Geintje tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.
Alleen die blauwe rechtermamouw verpest die foto niet...quote:
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!quote:
haha ja mooi man zulke gasten kom je altijd tegen overal "Dquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!
Die foto heb ik ook nog ergensquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hey! Dat was nog voordat de stiften in het spel kwamen!
WTF is dat voor geil feestje dan, en ik meen ook nog bekenden te zien, maar dat zal wel niet kunnen...quote:
dat blauwe broekje gaat vast heel makkelijk uitquote:
Teen Girl Shows All & Caught by Dadquote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob wasquote:
ik snap hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob was
Hoort niet in dit topic thuis dus!!quote:
check die gast rechts van het middenquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap hem nog steeds niet
doet het niet meerquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:50 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
duurde ff voor ik em door had.. zat heel de tijd naar dat meisje te kijken, snapte al niet waarom dat een noob was
Jij staat al niet goed op die foto (no offense), maar dat grietjequote:
whehe had je niet verwacht hequote:
Vet? Kijk mn ogen vriendquote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef Amigoow het volgende:
[..]
whehe had je niet verwacht he
jij staat er wel vet op, maar dat zwijn met die meel op dr hoofd...
Wereldcupstoot...quote:Op maandag 4 december 2006 15:50 schreef SlimShady het volgende:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06491/kk046dw[1].jpg]afbeelding][/url]
Toch vreemd dat er geen enkele man op die foto stiekem achterom staat te loeren...zouden het wel mannen zijn?quote:
idd, dat zat ik ook al te kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 18:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Toch vreemd dat er geen enkele man op die foto stiekem achterom staat te loeren...zouden het wel mannen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |