Maar dat meisje met die krullen is niet lelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef Clerick het volgende:
[afbeelding]
hier 2 n00bs...
[afbeelding]
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
My thought exactly...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat meisje met die krullen is niet lelijk![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Deze past trouwens ook hier,![]()
[afbeelding]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpestquote:
johquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom staat er ook in de TT Normale foto's met 1 n00b die het verpest![]()
mijn god he, kijk die buik danquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zijn twee noobs die het verpesten!
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef FiXeR999 het volgende:
Deze past trouwens ook hier,![]()
[afbeelding]
Dat kwam daarna, toen ze offline gingquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het mooist is nog dat hij gewoon doorloopt en verder ni4ets.
Had hem wel gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Screenshot? Cache?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Had hem wel gezien.![]()
Die kop van die vent erachter![]()
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.quote:
pussyquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef beschuit het volgende:
/edit
Ho, mocht die niet laten zien van 't meiske :/
Geintje tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas, ik lees hierboven dat de foto niet gepost mag worden van het meisje wat erop staat. Dus ik ga hem ook niet uit mn cache vissen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |