quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je het artikel wel gelezen Mutant?
tja.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
En nu willen wij een foto van Godslasteraar.
waarom eigenlijk?quote:Op maandag 4 december 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
En nu willen wij een foto van Godslasteraar.
Daar zie ik dan persoonlijk de toegevoegde waarde niet zo van inquote:Op maandag 4 december 2006 01:10 schreef Monidique het volgende:
En van du_ke.
Omdat ik een huisvrouwerig persoon ben, die zonder zorgen d'r eigen zorgen wegpoetst met andermans zorgen.quote:
Ingewikkeld leven moet jij hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 01:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik een huisvrouwerig persoon ben, die zonder zorgen d'r eigen zorgen wegpoetst met andermans zorgen.
Heb je dat niet eens eerder geprobeerd?quote:Op maandag 4 december 2006 01:29 schreef Monidique het volgende:
Misschien moet ik mijn baard maar laten staan.
Ja, in vroeger tijden. Ik heb er nog een video van, trouwens.quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens eerder geprobeerd?
Het ligt gewoon niet in de aard van Turken om te stelen.quote:Turkish Hackers Work for Political Reasons
Computer hackers get involved in their trade either for money or for prestige. While foreign hackers sell the information they obtain, Turkish hackers do it in the name of patriotism.
One of the most striking examples of this was seen after 11 Turkish soldiers detained in northern Iraq by U.S. soldiers.
Turkish computer hackers, reacting to the embarrassment, attacked 500 websites belonging to the United States, Germany and the UK in a short time.
Turkish hackers have so far brought down websites supporting the outlawed terrorist organization Kurdistan Workers Party (PKK) and Roj TV, as well as thousands of other websites, which published blasphemous images of the Prophet Muhammad.
Joseph Pierini, a famous ‘altruistic’ hacker, thinks that Turkish hackers are very knowledgeable and dangerous. While many hackers sell the information they obtain, Turkish hackers prefer taking care of the interests of their country, said Pierini.
Pierini said they were able to follow hackers’ activities since they provide an information security service for 75,000 companies worldwide.
“Nowadays, the most dangerous hackers are from Russia, Ukraine, Vietnam and Turkey,” said Pierini.
Turkish hackers attack for political reasons
“If we take a general look at the world of hackers, we see that Turks hack websites to put forward their political thoughts rather than stealing information. The cartoon crisis that happened in Denmark is a good example of this.
Thousands of Danish websites were shut down at that time. Turks also hacked many websites during the Iraq war and Israeli-Palestinian conflict.
Turkish hackers have a good knowledge in this subject and they are dangerous. There are many Turkish hackers. While Russian and Ukrainian hackers work in a more organized way, we cannot say the same thing for Turkish hackers.
Turkish hackers launch their attacks out of ideological and political reasons. In addition, there are groups named hacking teams. They always compete among themselves in order to shut down websites.”
Waar hebben we dat eerder gehoordquote:Beneluxparlement pleit voor WK voetbal 2018
Uitgegeven: 3 december 2006 21:13
Laatst gewijzigd: 3 december 2006 21:14
DEN HAAG - Leden van het Beneluxparlement pleiten ervoor om het WK voetbal 2018 naar België, Nederland en Luxemburg te halen. Het samenwerkingsverband van Kamerleden uit Nederland, België en Luxemburg besprak dit pleidooi dit weekeinde tijdens een zitting in Den Haag.
De parlementsleden dromen van moderne stadions die zichzelf terugbetalen dankzij de vestiging van bedrijven en winkels. De kandidatuur was eerder al bepleit door de Belgische voetbalbond. Ook Portugal overweegt mee te dingen naar de organisatie.
Voorzichtig willen ze ook streven naar één voetbalcompetitie voor de Benelux met zijn 26 miljoen inwoners. Het Beneluxparlement vergadert eens per drie maanden. De 49 leden geven hoofdzakelijk adviezen aan de regeringen van de drie landen.
Maar laat ik niet de sfeer drukken nu potjes Risk de jongeman weer levendig hebben gemaakt. Goedemorgen, M.!quote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef Apropos het volgende:
Ik stel me Jezus toch anders voor.
quote:Op maandag 4 december 2006 01:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[..]
tja.
ging dus weer eens nergens over, bespaar je voortaan dan de moeite en negeer voortaan mijn posts.
Nou, in de Bijbel staat dat vrouwen idolaat van hem waren. Dat is het meer.quote:Op maandag 4 december 2006 11:15 schreef Monidique het volgende:
Ja, jij denkt dat Jezus kort, zwart krulletjeshaar had en een grote neus, zeker?
Alsof...quote:Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou, in de Bijbel staat dat vrouwen idolaat van hem waren. Dat is het meer.
En welk effect verwacht je daarvan terug te zien in een afbeelding?quote:Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou, in de Bijbel staat dat vrouwen idolaat van hem waren. Dat is het meer.
quote:Ik heb vemoeden dat tenzij de symptomen van onze geliefde korsakov patiente verergeren ik tot medio 2012 niet om een unban hoef te vragen
Nee, gewoon iemand die schoner is dan M.quote:Op maandag 4 december 2006 11:21 schreef sigme het volgende:
[..]
En welk effect verwacht je daarvan terug te zien in een afbeelding?
Een schare zwijmelende dames aan de voeten?
Hihi, dat was dubbelzinnig.quote:Op maandag 4 december 2006 11:23 schreef Apropos het volgende:
Hij doet in alle opzichten onder voor M., autofellator.
desiredbard?quote:
Vrouwen kunnen idolaat zijn van de vreemdste viezerikenquote:Op maandag 4 december 2006 11:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, gewoon iemand die schoner is dan M.
Vertel mij wat, ik bracht vroeger post rond.quote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen idolaat zijn van de vreemdste viezeriken.
www.tinypic.comquote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef Apropos het volgende:
Ik probeerde mijn foto te plaatsen, maar kreeg dit als antwoord:
[afbeelding]
Tool is een fiasco.quote:Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef Monidique het volgende:
En dat moet dan op yvonne slaan, ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |