quote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef MrX1982 het volgende:
Mutant is weer volkomen losgeslagen. Ouderwets gezellig.
quote:Op zondag 3 december 2006 22:56 schreef MrX1982 het volgende:
Les geven op een zwarte vmbo school.
Zelfmoord lijkt me aantrekkelijker.
quote:
Koost uw naasten gelijk uzelve.quote:Op zondag 3 december 2006 22:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebt uw naasten lief zoals u uzelf liefhebt![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 19:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde tekst geschreven in het Grieks?
Hij heeft gelijk trouwens. Heerlijke seksist.quote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef Autodidact het volgende:
Midas Dekkers vs Cisca D op 2.
Was dat maar zo dan was het niet zo erg.quote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
Het schijnt af te geven inderdaad.
Dit is natuurlijk geen exacte bewering, maar op empirische gronden kan ik je verzekeren dat er van mijn oudklasgenoten die tegenover hun medeleerlingen op Turken, negers of Joden smaalden, bar weinig terecht is gekomen. En dat geldt helemaal voor mensen die dermate van de maatschappij vervreemd waren dat ze zulke onzin ten overstaan van hun docenten propageerden. Of dreigden hun docent lichamelijk letsel te berokkenen.quote:Op zondag 3 december 2006 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht niet. Wellicht zullen ze het verder schoppen dan jij of ik ooit zullen doen.
Ik heb ook een waterkoker gekregenquote:Op zondag 3 december 2006 22:07 schreef Godslasteraar het volgende:
Johan is natuurlijk jaloers op mijn poetisch talent![]()
ben overigens niet onterfd, we hebben het er wel over gehad, en ik heb mijn ouders verteld dat ik verwacht dat ze nog lang leven. Verder heb ik een waterkoker gekregen![]()
Op empirische gronden kan ik exact het tegenovergestelde beweren. Dat is het leuke.quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen exacte bewering, maar op empirische gronden kan ik je verzekeren dat er van mijn oudklasgenoten die tegenover hun medeleerlingen op Turken, negers of Joden smaalden, bar weinig terecht is gekomen. En dat geldt helemaal voor mensen die dermate van de maatschappij vervreemd waren dat ze zulke onzin ten overstaan van hun docenten propageerden. Of dreigden hun docent lichamelijk letsel te berokkenen.
En als ze het al ver geschopt hebben, dan in broodwinningen waar ik in de verste verte niet mee wens geassocieerd wens te worden.
Triest dat je dat nog moet aankondigen. Ik ga altijd bulderend van het lachen naar bed. Een doodenkele keer slechts grijnzend.quote:Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga glimlachend slapen.
Racisten doen het altijd goed.quote:Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op empirische gronden kan ik exact het tegenovergestelde beweren. Dat is het leuke.
Die hebben dan zeker deskundige bijstand gekregen?quote:Op zondag 3 december 2006 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op empirische gronden kan ik exact het tegenovergestelde beweren. Dat is het leuke.
Nee hoor, verstand komt wel eens met de jaren.quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Apropos het volgende:
[..]
Die hebben dan zeker deskundige bijstand gekregen?
Ik ben niet zo overdadig in mijn emotionele ontladingen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Triest dat je dat nog moet aankondigen. Ik ga altijd bulderend van het lachen naar bed. Een doodenkele keer slechts grijnzend.
Het doet me deugd dat jouw ervaringen de mijne tegenspreken.quote:Op zondag 3 december 2006 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, verstand komt wel eens met de jaren.
Nee, dat is mijn sarcastische opmerking n.a.v. jouw opmerking t.a.v. (het eerste gedeelte van) de post van Johan.quote:Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is dat je conclusie a.d.h.v. je eigen waarnemingen?
Mooi.quote:Op zondag 3 december 2006 23:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat jouw ervaringen de mijne tegenspreken.
Ja maar ik quote de hele post stinkerd en niet een gedeelte van.quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn sarcastische opmerking n.a.v. jouw opmerking t.a.v. het (eerste gedeelte van) de post van Johan.
Slechts een gedeeltelijke ontkenning volstaat wanneer je spreekt over "exact het tegenovergestelde".quote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja maar ik quote de hele post stinkerd en niet een gedeelte van.![]()
Niet, dit soort argumenten gelden niet voor Marokkaantjes.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Slechts een gedeeltelijke ontkenning volstaat wanneer je spreekt over "exact het tegenovergestelde"..
Ik discrimineer niet op grond van etniciteit.quote:Op zondag 3 december 2006 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, dit soort argumenten gelden niet voor Marokkaantjes.
Nee.quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef MrX1982 het volgende:
Heb je het artikel wel gelezen Mutant?
Precies. Ik discrimineer in de openbare ruimte, waar de grond van iedereen is.quote:Op zondag 3 december 2006 23:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet op grond van etniciteit..
quote:
Zeg, stelletje Ferrero Rochers, The Sopranos begint over een half uur.quote:
Is dat dan de ''evaluatie'' ?quote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef kLowJow het volgende:
"Een kijkje in de belevingswereld van een goedbedoelende idealist met 0,0% overwicht."
Om je reliposts te verdringen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom hapt iedereen op mn relposts eigenlijk.
De dingen die je tegen Autodidact zegtquote:
Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
De dingen die je tegen Autodidact zegt.
Oude afleveringenquote:Op zondag 3 december 2006 23:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Zeg, stelletje Ferrero Rochers, The Sopranos begint over een half uur.
Mij heb je ook nog nooit gezien. Spannend he.quote:Op zondag 3 december 2006 23:21 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb The Sopranos nog nooit gezien.
Misschien.quote:Op zondag 3 december 2006 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
Mij heb je ook nog nooit gezien. Spannend he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |