Maar ik heb punten gescored in het vorige topicquote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, nog maar gedeeld achtste!
Ja.quote:Op zondag 3 december 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had de laatste post.
Naja, beter zo dan dat er 6 jaar niet geteld wordtquote:Op zondag 3 december 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ik had de laatste post.
Daf moet eerst tellen.quote:Op zondag 3 december 2006 23:59 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja, beter zo dan dat er 6 jaar niet geteld wordt
Lien, vraag stellen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef Mark_V het volgende:
Wat zegt soempie
quote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Soempie het volgende:
wat nem zegt
quote:Op zondag 3 december 2006 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
tuhvuhpuh
Ik dacht dat jij de slimste was hierquote:Op maandag 4 december 2006 00:00 schreef Mark_V het volgende:
Wat zegt soempie
Eens met Soempiequote:Op zondag 3 december 2006 23:57 schreef Soempie het volgende:
wat nem zegt
En ik niet, dacht je?quote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef Mark_V het volgende:
i know, ik was gewoon aan het baggeren.....
Doe eens even lief tegen Lienekien!quote:Op maandag 4 december 2006 00:01 schreef Mark_V het volgende:
i know, ik was gewoon aan het baggeren.....
zolang die @#$#@$#@lien geen vraag verzint![]()
Daarvoor hebben we de bookmarkfuncties, meneer. Ik zal een banaanvraag doen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef broer het volgende:
En ik niet, dacht je?
Als je het goed bekijkt, heb ik in het vorige topic alleen maar tvp's geplaatst.
Ja, verdomme!quote:Op maandag 4 december 2006 00:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Doe eens even lief tegen Lienekien!
Verlost van de fascisten, vind ik goed.quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef macondo het volgende:
Franco moest weg zijn?
Tssssquote:Op maandag 4 december 2006 00:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verlost van de fascisten, vind ik goed.
Macondo + 1
Punten deel 479
Macondo 1
Lienekien 15
quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
Daarvoor hebben we de bookmarkfuncties, meneer. Ik zal een banaanvraag doen.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we de bookmarkfuncties, meneer. Ik zal een banaanvraag doen.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:09 schreef Lienekien het volgende:
Hope and glory.
quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Lienekien het volgende:
Van Ken Loach, of niet?
Driemaal is scheepsrecht!quote:Op maandag 4 december 2006 00:15 schreef Lienekien het volgende:
Land and freedom
Nou, ik heb toevallig een foto van jou gezien en ik moet zeggen dat was ook niet best.quote:
Ik heb geen orenquote:Op maandag 4 december 2006 00:19 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig een foto van jou gezien en ik moet zeggen dat was ook niet best.![]()
trusten Macondoquote:
Mwoah, mwoah, geen slechte poging.quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Mark_V het volgende:
maar ff serieus: aurisplatie.....
Oh ja......quote:Op maandag 4 december 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een hersentransplantatie.
In jouw tijd misschien....quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat doen ze toch gewoon met een (industriële) nietmachine?
Ik wil ook weten hoe het heet....quote:Op maandag 4 december 2006 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil weten hoe het heet, niet hoe ze het doen.
Ik bedoel de discipline, het is een olympische discipline sinds 1998 volgens mijquote:Op maandag 4 december 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt die draai in de lucht?
Dat is waarschijnlijk een schroef.
Met kleren aan. Ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb het vast wel gehoord
Freestyle decent?
Gewoon meer sport kijken julliequote:Op maandag 4 december 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Ah kut, dit gaat natuurlijk weer veel te lang duren.
Je bedoelt meer zinloze feitjes onthouden.quote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Gewoon meer sport kijken jullie![]()
Hints: De naam heeft te maken met de plek waar de atleet op het plaatje is en het is een nummer van system of a down
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....quote:Op maandag 4 december 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt meer zinloze feitjes onthouden.
![]()
O jawel.quote:Op maandag 4 december 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....
Wyccie +grapjurkquote:Op maandag 4 december 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Mid-air Chop Suey.
Sport an sich is vrij zinloos. Je wordt er alleen maar moe van.quote:Op maandag 4 december 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....
Ik niet, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
offtopic: waarom denkt iedereen altijd dat soad alleen maar chop suey heeft geschreven![]()
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sport an sich is vrij zinloos. Je wordt er alleen maar moe van.
Omdat je heel soad niet kent of omdat je hun complete repertoire kent?quote:
Wat denk je nou?quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Omdat je heel soad niet kent of omdat je hun complete repertoire kent?
Nee dat is de hoofdgroep, net als dat bijvoorbeeld "alpineskien" uiteenvalt in afdaling, super g, reuzenslalom en slalomquote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Heeft erkel het niet goed?
Ruige rocker als jij bent......quote:
Daar kijk is - als autist - toch even heel anders tegenaan. En vermoedelijk m'n medesporters in dat geval ook.quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....
Sport![]()
..en voor ontlading. Altijd heerlijk om ff verstand op nul en gewoon ff te sportenquote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....
Sport![]()
Dat bedoelde ik met verminderde stress, sorryquote:Op maandag 4 december 2006 00:50 schreef erkel het volgende:
[..]
..en voor ontlading. Altijd heerlijk om ff verstand op nul en gewoon ff te sporten
En toch draai ik gewoon Mesmerize.quote:Op maandag 4 december 2006 00:50 schreef Mark_V het volgende:
Helaas staat het nummer dat ik bedoel op toxicity
Wyccie +1quote:Op maandag 4 december 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Aerial
quote:Op maandag 4 december 2006 00:55 schreef Lienekien het volgende:
Murk, het is wyccie.
Ja, maar ik mis iets belangrijks.quote:Op maandag 4 december 2006 00:58 schreef Mark_V het volgende:
een woord waarvan je denkt dat het A betekent, dat heel veel op het woord lijkt, maar B betekent, wat iets heel anders is...
Dat moest ik nog horen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:58 schreef Mark_V het volgende:
een woord=dus een buitenlands woord...
quote:Op maandag 4 december 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
Ja ja ja!
Er is verdorie geen doorkomen aan, hier.quote:Op maandag 4 december 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
Van Oorschot.
Te makkelijk dus?quote:Op maandag 4 december 2006 01:09 schreef Lienekien het volgende:
macadamian nuts
Die vind ik nou lekker.quote:Op maandag 4 december 2006 01:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die smerige dingen uit studentenhaver
Rozijnen..... kan zo een hele zak leegnassen....quote:Op maandag 4 december 2006 01:16 schreef Lienekien het volgende:
Rozijntjes. Bah.
Ben je met andere dingen bezig? Want je bent de hele avond al te laatquote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Lekker, alles is lekker. Ik ben wel te laat
Ik was daarnet met Reve toch wel mooi op tijd. Maar ik ben inderdaad met andere dingen bezig. Moet nog een brief typen.quote:Op maandag 4 december 2006 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ben je met andere dingen bezig? Want je bent de hele avond al te laat
vandale.nl kent het niet, maar ik zoek sowieso het woord met een HOOFDLETTERquote:Op maandag 4 december 2006 01:19 schreef Lienekien het volgende:
Murks is toch nors?
Check out the big brain on Hawaii_tim +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Murks is een samentrekking van Marokkaans en Turks
Ik bedoel nurks.quote:Op maandag 4 december 2006 01:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
vandale.nl kent het niet, maar ik zoek sowieso het woord met een HOOFDLETTER
Ik ga na deze vraag slapen trouwens
Murk Tuinstra. Wel waar.quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Check out the big brain on Hawaii_tim +1
en ik heet dus geen MURK
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Thee van witte theebladeren.
Ik heb geen idee. Ik zei maar wat.quote:Op maandag 4 december 2006 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaakt
Het multiculturele drama, inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Met zijn essay over het mislukken van de multiculturele samenleving.
wyccie +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Of (part 1) kan natuurlijk ook.
Ik dacht dat ze niet gemaakt waren. Maar als je op de link klikt, zul je zien dat ze echt bestaan, deel 2 én deel 3.quote:Op maandag 4 december 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Was die vent dan echt van plan een deel 2 te maken? Of bestaat dat al?
Leuk bedacht, maar het is niet goed.quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Geen idee. Het kind van de regisseur speelde tijdens een van de repetities met blokken?
Nem+1quote:Op maandag 4 december 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Clarabella
Ach, vragende mensen zijn te helpen. Kleine moeitequote:
Vroeg, maar sta meestal vroeg opquote:Op maandag 4 december 2006 07:21 schreef ChopperMick het volgende:
Hee Soempie. Vroeg of laat voor je vandaag?
Goedemorgenquote:Op maandag 4 december 2006 07:19 schreef ChopperMick het volgende:
Mooi maar treurig stukje muziek. Geen idee van wie of waar over.
Goede morgen btw!![]()
jijquote:Op maandag 4 december 2006 07:20 schreef Soempie het volgende:
wie doet er een nieuwe vraag?
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 4 december 2006 07:33 schreef Soempie het volgende:te moeilijk op de vroege morgen.
En ik heb geen zin om een andere vraag te bedenken
Doe je dat altijd of is er iets bijzonders/ belangrijks vandaag op je werk?quote:Op maandag 4 december 2006 07:26 schreef ChopperMick het volgende:
Was vandaag al om 5.15 op. En dat alleen om de files te ontwijken, zit hier nu gewoon een uur in m'n eigen tijd...
![]()
Nee, maar wel naar een meisje. Of intussen al een oude vrouw. En ze heeft haar hele leven op hem gewacht.quote:Op maandag 4 december 2006 07:37 schreef ChopperMick het volgende:
naar z'n vrouw?
elke dag is bijzonderquote:Op maandag 4 december 2006 07:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe je dat altijd of is er iets bijzonders/ belangrijks vandaag op je werk?![]()
Is een Noorse naam natuurlijk, maar kan me echt niet meer herinneren wat het is. Ik pas.quote:Op maandag 4 december 2006 07:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar een meisje. Of intussen al een oude vrouw. En ze heeft haar hele leven op hem gewacht.![]()
Ik wil haar naam natuurlijk horen.![]()
Alleen werk gerelateerd. Zou eigenlijk wel weer eens wat moeten gaan doen voor er bij, maar je weet hoe dat gaat: te druk, te moe, te laks, te gezellig....quote:
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je leeftijdquote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Alleen werk gerelateerd. Zou eigenlijk wel weer eens wat moeten gaan doen voor er bij, maar je weet hoe dat gaat: te druk, te moe, te laks, te gezellig....
32 al weer...quote:Op maandag 4 december 2006 07:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je leeftijd![]()
En ik laat de vraag gewoon open staan. Ik moet zo zelf ook aan het werk.
Hee Roof![]()
Is dat niet Gloomy Sunday, het Hongaarse nummer dat onherroeppelijk leidt tot zelfmoord?quote:Op maandag 4 december 2006 02:15 schreef Nembrionic het volgende:
Fijn... liedje
Hoe heet het. Wij heeft het geschreven? En welk verhaal gaat erachter schuil?
Heb geluisterd en ben niet van het dak gesprongen, dus dat antwoord kan niet goed zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 08:14 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Is dat niet Gloomy Sunday, het Hongaarse nummer dat onherroeppelijk leidt tot zelfmoord?
Daaag Soempie! Was leuk je "gekend" te hebben...quote:Op maandag 4 december 2006 08:27 schreef Soempie het volgende:
Het is niet hetzelfde als Gloomy Sunday van Seress...
die ik nu dus wel heb geluisterd [afbeelding]
quote:Op maandag 4 december 2006 08:36 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Daaag Soempie! Was leuk je "gekend" te hebben...![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
In de ijsberengrot?
Je verwacht het niet maar het is wel close...."Arctic Harbour" heet het en het is in .............quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef wit-ijsbeertje het volgende:
In de ijsberengrot?
ook warmquote:Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef SaskiaR het volgende:
Land van Ooit??
Dat doe ik ook.quote:Op maandag 4 december 2006 10:14 schreef ChopperMick het volgende:
hee Soempie, moest jij niet werken?![]()
kouder..quote:Op maandag 4 december 2006 10:19 schreef SaskiaR het volgende:
Efteling dan?
Da's in Arnhem.quote:Op maandag 4 december 2006 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Burgers Zoo?
Nooit in Land van Ooit geweest? Sinds het overlijden van Kos met de Snor is het ook niet meer wat het geweest is.quote:
in Apeldoorn.quote:Op maandag 4 december 2006 10:28 schreef Lienekien het volgende:
Julianatoren.
Brabant is goed! Maar de jolige dikkerd zit niet in een pretpark.quote:Op maandag 4 december 2006 10:24 schreef SaskiaR het volgende:
Brabant![]()
Zijn daar nog meer pretparken dan?
ligt echt niet in Brabant!quote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Madurodam.
Soempie +1quote:Op maandag 4 december 2006 10:29 schreef Soempie het volgende:
Den Bosch?
quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef Lienekien het volgende:
Drielandenpunt.
wij hebben koffie met taart vandaag!quote:
2005!quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Soempie +1
's-Hertogenbosch, maandag 21 november 2005 - In het multifunctionele sportcentrum Sportiom vindt dit jaar op woensdag 7 december de officiële intocht van de Kerstman in Nederland plaats. Tussen 9.00 en 12.00 uur organiseert Sportiom 's-Hertogenbosch diverse feestelijke kerstactiviteiten. De gulle gever voelt zich in Nederland het best thuis op schaatssensatie Arctic Harbor in het sportcentrum. Om 10.30 uur neemt hij hier zijn intrek in een speciale huiskamer, die tot 30 december zijn Nederlandse thuisbasis is. ...
kon even geen persbericht van 2006 vinden, maar geloof me hij zit er dit jaar weer!quote:
Ah, vandaar dat je zo vroeg was.quote:Op maandag 4 december 2006 10:31 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
wij hebben koffie met taart vandaag!
Wat een flauwekul.quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
kon even geen persbericht van 2006 vinden, maar geloof me hij zit er dit jaar weer!
quote:Persbericht d.d. 6 december 2004
Bossche scholieren schaatsen in Sportiom Elfjesstedentocht voor Jantje Beton
Op woensdag 8 december vindt de officiële intocht van de Kerstman in Nederland plaats. Hij arriveert dan bij zijn nationale residentie op de schaatssensatie Arctic Harbor van Sportiom in 's Hertogenbosch. Hier wordt hij verwelkomd door Bossche scholieren. De Kerstman en zijn elfje worden rond 10.45 uur verwacht. Na aankomst neemt hij de sleutel van zijn tijdelijke huis in ontvangst. Voorafgaand aan de intocht schaatsen meer dan 250 basisschoolleerlingen tussen 10.00 en 10.30 uur de Elfjesstedentocht. Dat is een sponsor-schaatsmarathon voor ...
Is je kantoor nu extra schoon?quote:Op maandag 4 december 2006 10:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je zo vroeg was.![]()
Zegt Roofingburner die zojuist de laatst overgebleven banketletters met de schoonmaakploeg heeft meegegeven.![]()
Nee, ze waren al klaar en zagen er zo zielig uit dat ik spontaan die dingen heb weggeven, ik heb nu ruzie met mijn buurman omdat hij op de banketletters zat te azen.quote:Op maandag 4 december 2006 10:35 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Is je kantoor nu extra schoon?
Skinner?quote:Op maandag 4 december 2006 10:37 schreef Soempie het volgende:
Wie was het die onderzoek deed naar gehoorzaamheid aan authoriteit in de jaren '60? Proefpersonen moesten een man schokken toedienen als hij het verkeerde antwoord gaf.
Neequote:
quote:Op maandag 4 december 2006 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is dat die raket met een DuifDuif navigatiesysteem? Dus duiven die op een schermpje pikten om zo naar een vliegtuig/schip/whatever te sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |