Check out the big brain on Hawaii_tim +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Murks is een samentrekking van Marokkaans en Turks
Ik bedoel nurks.quote:Op maandag 4 december 2006 01:20 schreef Mark_V het volgende:
[..]
vandale.nl kent het niet, maar ik zoek sowieso het woord met een HOOFDLETTER
Ik ga na deze vraag slapen trouwens
Murk Tuinstra. Wel waar.quote:Op maandag 4 december 2006 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Check out the big brain on Hawaii_tim +1
en ik heet dus geen MURK
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaaktquote:Op maandag 4 december 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
Thee van witte theebladeren.
Ik heb geen idee. Ik zei maar wat.quote:Op maandag 4 december 2006 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En hoe bedoel je dat precies? Want zwarte thee wordt ook van groene blaadjes gemaakt
Het multiculturele drama, inderdaad...quote:Op maandag 4 december 2006 01:33 schreef broer het volgende:
Met zijn essay over het mislukken van de multiculturele samenleving.
wyccie +1quote:Op maandag 4 december 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Of (part 1) kan natuurlijk ook.
Ik dacht dat ze niet gemaakt waren. Maar als je op de link klikt, zul je zien dat ze echt bestaan, deel 2 én deel 3.quote:Op maandag 4 december 2006 01:45 schreef Nembrionic het volgende:
Was die vent dan echt van plan een deel 2 te maken? Of bestaat dat al?
Leuk bedacht, maar het is niet goed.quote:Op maandag 4 december 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Geen idee. Het kind van de regisseur speelde tijdens een van de repetities met blokken?
Nem+1quote:Op maandag 4 december 2006 02:09 schreef Nembrionic het volgende:
Clarabella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |