trusten Macondoquote:
Mwoah, mwoah, geen slechte poging.quote:Op maandag 4 december 2006 00:24 schreef Mark_V het volgende:
maar ff serieus: aurisplatie.....
Oh ja......quote:Op maandag 4 december 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een hersentransplantatie.
In jouw tijd misschien....quote:Op maandag 4 december 2006 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat doen ze toch gewoon met een (industriële) nietmachine?
Ik wil ook weten hoe het heet....quote:Op maandag 4 december 2006 00:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil weten hoe het heet, niet hoe ze het doen.
Ik bedoel de discipline, het is een olympische discipline sinds 1998 volgens mijquote:Op maandag 4 december 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt die draai in de lucht?
Dat is waarschijnlijk een schroef.
Met kleren aan. Ja.quote:Op maandag 4 december 2006 00:41 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb het vast wel gehoord
Freestyle decent?
Gewoon meer sport kijken julliequote:Op maandag 4 december 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
Ah kut, dit gaat natuurlijk weer veel te lang duren.
Je bedoelt meer zinloze feitjes onthouden.quote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Gewoon meer sport kijken jullie![]()
Hints: De naam heeft te maken met de plek waar de atleet op het plaatje is en het is een nummer van system of a down
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....quote:Op maandag 4 december 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt meer zinloze feitjes onthouden.
![]()
O jawel.quote:Op maandag 4 december 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....
Wyccie +grapjurkquote:Op maandag 4 december 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
Mid-air Chop Suey.
Sport an sich is vrij zinloos. Je wordt er alleen maar moe van.quote:Op maandag 4 december 2006 00:45 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De naam van een olympische sport is niet geheel zinloos lijkt me....
Ik niet, hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Mark_V het volgende:
[..]
offtopic: waarom denkt iedereen altijd dat soad alleen maar chop suey heeft geschreven![]()
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....quote:Op maandag 4 december 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sport an sich is vrij zinloos. Je wordt er alleen maar moe van.
Omdat je heel soad niet kent of omdat je hun complete repertoire kent?quote:
Wat denk je nou?quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Omdat je heel soad niet kent of omdat je hun complete repertoire kent?
Nee dat is de hoofdgroep, net als dat bijvoorbeeld "alpineskien" uiteenvalt in afdaling, super g, reuzenslalom en slalomquote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Heeft erkel het niet goed?
Ruige rocker als jij bent......quote:
Daar kijk is - als autist - toch even heel anders tegenaan. En vermoedelijk m'n medesporters in dat geval ook.quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....
Sport![]()
..en voor ontlading. Altijd heerlijk om ff verstand op nul en gewoon ff te sportenquote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef Mark_V het volgende:
Sport zorgt voor zelfvertrouwen, verminderde stress, verbeterde conditie en sociale contacten....
Sport![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |