Hij bezit in ieder geval een geweldig gevoel voor humor.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Favoriete boek: X-factor een must voor sterren (vooral als Henkjan het jurylid is van mijn categorie haha)
quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Christine het volgende:
Ik vind 'm eng.
Hartgrondig mee eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:27 schreef SpecialGuest het volgende:
Matige zang en een uitstraling van een betonnen muur. Dat hij er nog in zit is toch wel één van de teleurstellingen van De Confrontatie.
Ik ook totaal niet... echt foute keuze..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef Fannetje het volgende:
Mwa, ik vond 'm zeker niet bij de beste drie horen...
Ze zijn toch ook allemaal anders van elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Knipoogje het volgende:
Goede keus van HJ
Superstem van Sharon, RnB sound van Richie, rocksound van Christian en performance uitstraling straks van Genevelva. Hij heeft gewoon voor verscheidenheid gekozen.
Ik ook een beetje.quote:
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:22 schreef Frasier het volgende:
Dat HJ deze dwaas boven Nadeche verkiest...![]()
Hij had Richy al. Die imo. ook een stuk meer heeft dan Christian.quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.
Dat neemt niet weg dat ik 100.000 x liever Maruja door had willen zien gaan.
Tenminse een man die daar open voor is.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
...en een huilie!
kom op nou zeg... huilen om niks...quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Okee, de reden was idd zijn eigen schuld.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou zeg... huilen om niks...![]()
Maar hij werd helemaal hysterischquote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Vond ik nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij werd helemaal hysterisch!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of watquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Vond ik ook nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of wat
Over dit soort macho's had ik het dusquote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.
Dan moet je maar eens een afspraak maken bij je huisarts, want naar mijn idee is je gehoorzintuig een beetje defectquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vond zn optreden wel sterk!
Helemaal niet, juist extra ontwikkeld omdat mijn zicht slecht is (maar ook met lenzen zie ik dat ie niet zo leuk is qua uiterlijk heurquote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een afspraak maken bij je huisarts, want naar mijn idee is je luisterzintuig een beetje defect![]()
Hij wilde de harten van de breEzaH meisjes winnen, en het zal wel gelukt zijnquote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Paladina het volgende:
Zo slecht zingt hij niet, maar ben niet echt enthousiast.
En dat gejank, jeetje, ga effe een kwartier staan huilen op tv zeg. Zou me kapot schamen.
ik ga je daar in steunenquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef superhero87 het volgende:
Gvr, wat klonk hij toch slecht op het podium in Antwerpen... Dat hij door is![]()
Ik ga hem boycotten![]()
Jim Morrison? Die is doodquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, hij dacht die andere James Morrison.
Hij heeft echt een lekker geluid, kan ik nu goed horen nu ik 'm eens langer dan 10 seconden achter elkaar hoor.
Goede vraagquote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Hoe zien jullie die boycot precies voor je
http://www.jamesmorrisonmusic.com/quote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jim Morrison? Die is dood
Van Morrison? Die heet geen James
quote:Op maandag 18 december 2006 09:38 schreef Woelli het volgende:
Nou ik vind hem anders wel een beetje op Robbie Williams lijken met een beetje van Dinan Woesthoff in zich hebben![]()
PeRiquote:
http://jamesmorrison.com/cds/gospel.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
PeRiJa ik snapte het wel welke het moest zijn
heb zelf ook Undiscovered
Maar er is niet echt een andere James Morrison
Ohja, maar die komt niet echt in de aanmerking voor 70 jaar zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://jamesmorrison.com/cds/gospel.html
Oh nee?
Grote kans dat ie dat ook doet aangezien zijn zelfvertouwen niet zo groot is. Verder heeft hij natuurlijk de pech dat juist zijn huilbui op tv werd vertoond. Durf te wedden dat ze allemaal wel een huilbui hebben gehad daar.quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Paladina het volgende:
Zo slecht zingt hij niet, maar ben niet echt enthousiast.
En dat gejank, jeetje, ga effe een kwartier staan huilen op tv zeg. Zou me kapot schamen.
echt? ben jij zijn enige fan dan? Jeetje.... dat gaat je veel beltegoed kostenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het goed.
dan gaat het jou ook veel beltegoed kosten... eerste aan Tha_Erik... nu alweer aan deze chap.... gaat goed zoquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ook tof. Ik ben fan.
Ik doe niet aan betaald stemmen, ik stem vanuit mijn hartquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? ben jij zijn enige fan dan? Jeetje.... dat gaat je veel beltegoed kosten
ok goed... dan ligt hij er snel uit hoop ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik doe niet aan betaald stemmen, ik stem vanuit mijn hart![]()
.
Maakt mij niet héél veel uit, want Sharon en Richy zijn toch wel beter.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok goed... dan ligt hij er snel uit hoop ik![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt mij niet héél veel uit, want Sharon en Richy zijn toch wel beter.
quote:Wist je dat…
...Christian zijn vriendinnetje via het internet heeft leren kennen?
...Christian stage loopt in groep 6/7 van een basisschool?
...Christian op zijn derde al met zelfgemaakte microfoons in de weer was?
...Henkjan Christian te gek vindt, hoewel hij al bij de Audities niet echt onder de indruk was van zijn stem?
...Het favoriete boek van Christian ‘X FACTOR, een must voor sterren’ van Henkjan Smits is?
...Christian het liefst een patat speciaal met een frikadel speciaal eet?
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zijn favoriete boek is de X-factor, pleaseeeee
Vriendjes politiek is toch niet zo ergquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Zijn favoriete boek is de X-factor, pleaseeeee
En dan zeggen ze dat ik een grote fantasie hebquote:Op donderdag 28 december 2006 19:23 schreef BCtjuh het volgende:
Iew z'n tanden doen me denken aan een haai![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Groeit daar nou nieuw leven op z'n gezicht?
quote:Christian
“Dorine is wel heel populair, maar ik denk dat de mensen op een gegeven moment wel doorhebben dat zij niet echt een performer is.”
Whehe, ik ben het met hem eensquote:
Is het dus toch een fokker jongensquote:Op zondag 24 december 2006 15:34 schreef Svensational het volgende:
Wist je dat…
...Christian zijn vriendinnetje via het internet heeft leren kennen?
Volgens mij is het een soort Serge.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:13 schreef BCtjuh het volgende:
Hij mag anders nog gaan hopen dat hij zo populair word.
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Serge.
maar later vinden ze hem toch wel leuk
Ja Serge was in begin toch niet populairquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.
Nou ja, wij kotsten op hem, maar hij was toch redelijk populair. Terwijl hij daarvoor eigenlijk niet opvielquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorig jaar iets gemist.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, wij kotsten op hem, maar hij was toch redelijk populair. Terwijl hij daarvoor eigenlijk niet opviel.
Jij typt snellerquote:
Zeker niet, maar hij is denk ik net wat te alternatief voor het grote publiek.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:39 schreef BVO het volgende:
Hij zong niet slecht.
Henk Jan wordt met de week minder geloofwaardig.quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef Natalie het volgende:
Vond het helemaal niets. Het verbaast me nog steeds dat HJ vorige week zo weg van 'm was eigenlijk... Het klonk niet lekker. Hij keek het halve nummer of ie pijn had. Nee, niet mijn ding. Vond hem éé van de mindere vandaag.
Schuren.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef sbientje het volgende:
hij stond ook zo tegen die microfoonstandaard aan te... duwen?
Of hij heeft een smaak die we niet begrijpen. Genelva, Christian?quote:Op zondag 31 december 2006 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Henk Jan wordt met de week minder geloofwaardig.
Nadechequote:Op zondag 31 december 2006 00:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of hij heeft een smaak die we niet begrijpen. Genelva, Christian?
Die stond dus te laag. Vandaar dat ie zo vaag door z'n knieetjes stond.quote:Op zondag 31 december 2006 00:14 schreef sbientje het volgende:
hij stond ook zo tegen die microfoonstandaard aan te... duwen?
Laten we hopen dat die cd er überhaupt niet gaat komenquote:Op zondag 31 december 2006 10:24 schreef Natalie het volgende:
Ik zou z'n cd als onderzetter gebruiken
quote:Christian:
Ik heb totaal geen idee hoe ik het heb gedaan! Ik weet gewoon niet hoe het is gegaan. Ja, raar hè? Echt heel gek, ik was in een soort waas of zo. Ik ben wel een beetje bang voor morgen hoor. De anderen zijn echt goed. Ik weet het echt niet.
Skaai!quote:
Oh wacht het ging over het zingen!quote:Op zondag 31 december 2006 14:01 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Skaai!
Ik vind het nog steeds een talentloze dork![]()
Henk-Jan Smits telt als 5 fans dus die fanbase heeft al een aardige inhoud.quote:Op zondag 31 december 2006 14:00 schreef --Globe-- het volgende:
Het was zeker niet slecht.
Maar ik ben bang dat hij weinig 'fans' heeft. In de zaal zaten er al zo weinig..
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.quote:Op zondag 31 december 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
Hij zong wel goed vond ik. Maar Boris deed dit nummer beter.
Aaah.. die quote mag echt niet meer gebruikt worden.quote:Op zondag 31 december 2006 16:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook een echt 'keep the soul alive' nummer.
Laat dat duidelijk zijn.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Ben niet echt fan van Christian, maar Hearts mag er nog wel voor hem uit.. Vond Christian wel beter in de liveshow dan wat ik eerder van 'm heb gezien.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:44 schreef UncleFunk het volgende:
Volgende week gaat hij wel exit, denk ik zo. Trouwens, ik vond het qua zang gisteren niet tegenvallen, buiten die uithaal aan het einde
Minimaal, wat mij betreftquote:Op zondag 31 december 2006 21:52 schreef SpecialGuest het volgende:
Moeten we hier nog een week tegenaan kijken.
Nou.. Nee. Hij zingt niet leuk. Er zijn zoveel betere en het is een kwijlbal.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Mee eens. Hij heeft best wat. Ik zie liever eerst nog wat anderen gaan!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen hem eigenlijk? Het is een jankebal, okay, maar hij zingt toch best leuk.
Zijn optreden van zaterdag vond ik rampzalig. Gisteren ging het iets beter, gelukkig. Was iig beter dan GS. Alsnog ben ik geen fan van hem. Zijn stem is niet m'n ding.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
ik vind hem juist niet goed zingen.... maar goed dat is ene kwestie van smaak denk ik. Ik vind hem ook lelijk en ik vind hem eng.... met zijn bloemkolenneusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Dat wel, maar die neusquote:Op maandag 1 januari 2007 17:09 schreef BVO het volgende:
Zijn lichaam is wel okequote:Op maandag 1 januari 2007 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet alleen die neus hoorik vind het helemaal zo creep en dan noemt HJ hem een lekker ding
![]()
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!quote:
Godverdrie, inderdaadquote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij lijkt hier een beetje op Ruud de Wild!![]()
![]()
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ik snap écht niet dat Nadeche ten koste van hem wegmoest..
Nope.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:18 schreef Woelli het volgende:
Volgens mij is shiNinG_staR de enige die het snapt![]()
Juistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Yep, Fir3 en ik hebben wel verstand van goede talenten..
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.quote:
Ach, hij zal best wel wat hebben waar sommige vrouwen wild van worden. Maar niet zijn zangkunsten ben ik bangquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Evenmin snap ik dat Christian toch best wel een leuke vriendin heeft. Ik vraag me af van welke site ie die heeft.
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten gelovenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo lelijk is Christian nou ook weer niet hoor.
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb er geen kijk op, dus ik zal je wel moeten geloven.
Dat kan ook wel, maar ik ben daar zelf meestal niet zo goed inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Nou ja, als iemand superknap of superlelijk is kun je dat wel zien, maar van alles wat daartussen zit vind ik het lastig om er een etiket 'knap', 'middelmatig' of 'lelijk' aan te hangen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat snap ik dus nooit, je kunt als heteroman toch wel zien of een andere man knap is of niet? Ik kan dat als meisje ook van andere meisjes zeggen, dus..
Die discussie begint niet weer hequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ellen zo ver kwam vorige keer.
Oh jawelquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:12 schreef Andiyan het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag zn optreden komt.![]()
dat ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga wegzappen als zaterdag Dorine's optreden komt.
quote:Zorg dat je aanstaande vrijdag (5 januari) om 19 uur voor de computer zit! Deze keer staan zowel Jonge Solist Christian als Zanggroep Hearts je te woord.
Dus heb je een vraag voor ze, twijfel niet en stel 'm. Hou vrijdag de computer in de gaten. Eind van de middag lees je hoe je je in kunt loggen voor de chat.
Wil je nog eens nalezen hoe de succesvolle chat van vorige week verliep? Ga dan naar het verslag van 'Chatten met Dorine en Groovin' sound!'
Hou je opquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie steeds meer een jonge Henk Jan Smits in Christian.... en dat hij hem daarom een lekker ding noemde, en zijn haar hetzelfde laat stylen, omdat HJ zijn eigen dromen wil waarmaken via hem....![]()
In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijnquote:
quote:De danscoach
Tim Noble geeft zijn mening over de Jonge Solisten.
Christian:
“Hij heeft echt een krachtige stem. Het is een verlegen jongen en beweegt niet zoveel. Iedereen heeft een draak in zich en Christian moet die van hem loslaten. Ik denk dat het publiek wil zien dat hij in vuur en vlam staat. Tijdens de repetities met hem, steun ik hem in het acteren. Hij moet het nummer uitdragen.”
Jou fantasie is heeeeeeeeeel groot héquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
In je icoontje had het zo HJ Smits kunnen zijn
there's a first time for everythingquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Christian vanavond goed weer gaat presteren
Dat mag ik wel hopen voor Melanie ja..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
there's a first time for everything![]()
[offtopic]quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef --Globe-- het volgende:
Ik denk dat Christian vanavond goed weer gaat presteren
doorgegevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
[offtopic]
Zeg even tegen je broer dat Wijsman bij de schaatsprono niet kan.
[/offtopic]
deze discussie gaat toch nergens heen, na vanavond kunnen we er meer over zeggen, denk dat het zowel Melanie als Christian zo is, you hate him/her, or you love him/herquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:47 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen voor Melanie ja..
Ik vond hem vanavond de bestequote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef Natalie het volgende:
Moet tot mijn spijt toegeven dat hij vanavond niet een van de slechtsten was vandaag.
Bijna met je eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:52 schreef m-materazzi het volgende:
Samen met Anja Sharon de beste van vanavond.
Ja, als hij toch een nummer van Santana wilde doen had hij beter Samba Pa Ti kunnen kiezenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:46 schreef Natalie het volgende:
Moet tot mijn spijt toegeven dat hij vanavond niet een van de slechtsten was vandaag.
Ja dat is mijn gevoel ook. Hij was stukken beter dan volgende week, maar zijn irritatiefactor stijgt ook vind ik. Alweer zo vervelend doen met die microfoon, en zn kop staat me niet aan. Laat 'm niet beter worden, behoed ons van Christian!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik irriteer me aan deze jongen, en ik hoop echt dat ie niet steeds beter wordt.
quote:Het thema van de tweede Liveshow is Top 2000. Ook de acts die meedoen aan X FACTOR hebben natuurlijk hun favoriete liedjes aller tijden. De internetredactie vroeg hen naar hun lijstjes.
De top 3 van Christian:
1. 'Always' van Bon Jovi
2. 'More than words' van Extreme
3. 'Multiply' van Jamie Lidell
"Ik was echt meer ontspannen dan vorige week. Het feit dat ik vorige week in de Resultshow nog een keer mocht zingen, heeft me alleen maar meer opgepept. Ik houd natuurlijk wel in mijn achterhoofd dat ik er uit zou kunnen gaan. Maar deze show heb ik in ieder geval wel meer kunnen geven. Ja, ik ben eigenlijk wel tevreden. Het ging wel goed."
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:30 schreef Lynx666 het volgende:
Ik begin Christian een stuk minder irritant te vinden dan Ruben
vind hem nog steeds niks aan. maar na vanavond hoort Ruben thuis in die sing-off met hearts, en niet christianquote:
quote:Christian
Na de eerste Liveshow kreeg Christian met Groovin’ sound de minste stemmen van het publiek. Uiteindelijk besliste de jury dat niet Christian maar de Zanggroep afviel voor de volgende ronde. Met een volwassen versie van Santana’s ‘She’s not there’ laat hij zien dat hij niet uit het veld geslagen is.
Vooruitgang
Na het optreden blijkt dat de jury vooruitgang ziet in de performances van de Jonge Solist. Henk: “We moeten nog verder werken aan je uitspraak. Maar je gaat zo erg vooruit. Ik wil je nog weken meemaken.”
Marianne: “Ik vind je performance vooruitgegaan ten opzichte van vorige week. Waar ik wel mee zit is dat je steeds wordt neergezet als een rocker, en ik zie dat niet zo. Ik zou je wel eens een ballad willen zien doen.”
Henk: “Die uitspraak moet wel verbeteren. Maar het was wel een goed optreden met een hoop energie. Veel beter dan vorige week zaterdag.”
denk het ook niet.. Hij heeft teveel slechts laten zien..quote:Op zondag 7 januari 2007 13:20 schreef Greys het volgende:
Ook al was zijn optreden deze keer stukken beter en verdient hij het niet in de sing-off te komen... vergeet niet dat het geen wedstrijd is alleen van wie-zingt-het-best he. Het is X-factor. Heeft Christian die? Zit Nederland te wachten op een CD-verkopende Christian? Ben bang van niet.
Sharon of Christian? wie wordt het?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:02 schreef sharonfactor het volgende:
ik denk dat ik fan word
Sorry ik duwde per ongeluk op de quote in plaats van wijzig knop.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef m-materazzi het volgende:
Zou de hint van Wendy zijn, dat bij een van de 3 wellicht ene zat met erg veel stemmen, dat Christian ergens bovenaan stond ?
Al lijkt me een hint van Wendy waar over is nagedacht zeer onwaarschijnlijk....
Dat kan Wendy helemaal niet weten, de volgorde stond niet op haar kaartjequote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef m-materazzi het volgende:
Zou de hint van Wendy zijn, dat bij een van de 3 wellicht ene zat met erg veel stemmen, dat Christian ergens bovenaan stond ?
Eenschquote:Op zondag 7 januari 2007 22:07 schreef --Globe-- het volgende:
Het enige pluspunt van de avond is dat Christian niet in de gevarenzone zat
quote:Meeste aantal stemmen
Christian had deze keer het hoogste aantal stemmen. Wat vond hij daarvan? "Dat was echt even een opluchting, ik had een grote kans dat ik net als vorige week weer bij de laatste twee zou zitten. Het was dus wel heel lekker dat ik die spanning niet weer hoefde mee te maken."
bron Xfactorquote:Christian meeste stemmen
In tegenstelling tot vorige week had Christian deze keer de meeste stemmen van allemaal. Dolblij én opgelucht ging hij, veilig deze keer, naar de Red Room om te ontspannen met de andere kandidaten die door zijn naar Liveshow 3.
Zoveel beter dan vorige week was ie nou ook weer niet, en toen zat ie gewoon in de sing-off!quote:
daar ben je niet de enige inquote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zoveel beter dan vorige week was ie nou ook weer niet, en toen zat ie gewoon in de sing-off!
Ik vind dit "lichtelijk" merkwaardig
Ik vind het jammer. Ruben zong heel zuiver, het was gewoon een goede show. Ik kon het goed met hem vinden, maar ook met Melanie, dus daar gaat het niet om. Het is gewoon jammer dat je afscheid van iemand moet nemen. Dat zal nu elke week gebeuren, dus dat is even wennen."
Het is net een beetje een molletje dat boven de grond komt kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik reageer even hierop in dit topic, omdat het hier eigenlijk hoortquote:Op maandag 8 januari 2007 14:48 schreef ranja het volgende:
Ja, ik vond 'm ook niet slecht, maar hij zei Zaterdag in het voorfilmpje wel dat hij geen echte rocker was maar meer 'rock-georienteerd'. Misschien is-ie bang dat-ie als metalhead gezien wordt terwijl hij qua uiterlijk meer van Dinand (en een beetje Eddie Vedder) heeft.
Misschien toch volgende week eruit als hij een ballad gaat zingen? Ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik reageer even hierop in dit topic, omdat het hier eigenlijk hoort.
Hij zal inderdaad wel oppassen om zich als een echte rocker neer te zetten, het publiek zal hem dat niet echt in dank afnemen denk ik.
Ik mag hopen dat ie het wel met een beetje power doet, dan wordt het vast wel wat.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Misschien toch volgende week eruit als hij een ballad gaat zingen? Ik ben benieuwd![]()
Hij gaat iig niet meer een nummer van Kane of Robbie Williams zingenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie het wel met een beetje power doet, dan wordt het vast wel wat.
Ik wou net zeggen dat ik hem nog wel de Kane-kant op zie gaan eigenlijkquote:Op maandag 8 januari 2007 14:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij gaat iig niet meer een nummer van Kane of Robbie Williams zingen![]()
Dat gaat hij niet meer doen, omdat hij zichzelf al eerder vergeleek met Dinand, wat HenkJan bijzonder fout vond...quote:Op maandag 8 januari 2007 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik hem nog wel de Kane-kant op zie gaan eigenlijk.
Dat zou niet slim zijn neequote:Op maandag 8 januari 2007 15:01 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet meer doen, omdat hij zichzelf al eerder vergeleek met Dinand, wat HenkJan bijzonder fout vond...
Neuh.. dat doet ie niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:05 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Van mij mag hij het doen hoor, maar dan wordt hij uitgestemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |