Hij bezit in ieder geval een geweldig gevoel voor humor.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Favoriete boek: X-factor een must voor sterren (vooral als Henkjan het jurylid is van mijn categorie haha)
quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Christine het volgende:
Ik vind 'm eng.
Hartgrondig mee eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:27 schreef SpecialGuest het volgende:
Matige zang en een uitstraling van een betonnen muur. Dat hij er nog in zit is toch wel één van de teleurstellingen van De Confrontatie.
Ik ook totaal niet... echt foute keuze..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef Fannetje het volgende:
Mwa, ik vond 'm zeker niet bij de beste drie horen...
Ze zijn toch ook allemaal anders van elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Knipoogje het volgende:
Goede keus van HJ
Superstem van Sharon, RnB sound van Richie, rocksound van Christian en performance uitstraling straks van Genevelva. Hij heeft gewoon voor verscheidenheid gekozen.
Ik ook een beetje.quote:
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:22 schreef Frasier het volgende:
Dat HJ deze dwaas boven Nadeche verkiest...![]()
Hij had Richy al. Die imo. ook een stuk meer heeft dan Christian.quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.
Dat neemt niet weg dat ik 100.000 x liever Maruja door had willen zien gaan.
Tenminse een man die daar open voor is.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
...en een huilie!
kom op nou zeg... huilen om niks...quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Okee, de reden was idd zijn eigen schuld.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou zeg... huilen om niks...![]()
Maar hij werd helemaal hysterischquote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Vond ik nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar hij werd helemaal hysterisch!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of watquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Dat mannen af en toe hun emoties tonen is helemaal niks mis mee maar jank dan a.u.b niet als een vrouw.
Vond ik ook nog wel mee vallenquote:Op zondag 17 december 2006 13:38 schreef Frasier het volgende:
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.quote:Op zondag 17 december 2006 13:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hoe moeten mannen huilen dan volgens jou? Een paar traantjes laten met tussendoor veel borstgeklop en oerkreten of wat
Over dit soort macho's had ik het dusquote:Op zondag 17 december 2006 14:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Met wat rode ogen en traantjes. Niet zo lopen bleren.
Dan moet je maar eens een afspraak maken bij je huisarts, want naar mijn idee is je gehoorzintuig een beetje defectquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef PeRi het volgende:
Ik vond zn optreden wel sterk!
Helemaal niet, juist extra ontwikkeld omdat mijn zicht slecht is (maar ook met lenzen zie ik dat ie niet zo leuk is qua uiterlijk heurquote:Op zondag 17 december 2006 23:14 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens een afspraak maken bij je huisarts, want naar mijn idee is je luisterzintuig een beetje defect![]()
Hij wilde de harten van de breEzaH meisjes winnen, en het zal wel gelukt zijnquote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Paladina het volgende:
Zo slecht zingt hij niet, maar ben niet echt enthousiast.
En dat gejank, jeetje, ga effe een kwartier staan huilen op tv zeg. Zou me kapot schamen.
ik ga je daar in steunenquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef superhero87 het volgende:
Gvr, wat klonk hij toch slecht op het podium in Antwerpen... Dat hij door is![]()
Ik ga hem boycotten![]()
Jim Morrison? Die is doodquote:Op zondag 17 december 2006 20:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, hij dacht die andere James Morrison.
Hij heeft echt een lekker geluid, kan ik nu goed horen nu ik 'm eens langer dan 10 seconden achter elkaar hoor.
Goede vraagquote:Op zondag 17 december 2006 23:52 schreef --Globe-- het volgende:
Hoe zien jullie die boycot precies voor je
http://www.jamesmorrisonmusic.com/quote:Op maandag 18 december 2006 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jim Morrison? Die is dood
Van Morrison? Die heet geen James
quote:Op maandag 18 december 2006 09:38 schreef Woelli het volgende:
Nou ik vind hem anders wel een beetje op Robbie Williams lijken met een beetje van Dinan Woesthoff in zich hebben![]()
PeRiquote:
http://jamesmorrison.com/cds/gospel.htmlquote:Op maandag 18 december 2006 15:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
PeRiJa ik snapte het wel welke het moest zijn
heb zelf ook Undiscovered
Maar er is niet echt een andere James Morrison
Ohja, maar die komt niet echt in de aanmerking voor 70 jaar zijn.quote:Op maandag 18 december 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://jamesmorrison.com/cds/gospel.html
Oh nee?
Grote kans dat ie dat ook doet aangezien zijn zelfvertouwen niet zo groot is. Verder heeft hij natuurlijk de pech dat juist zijn huilbui op tv werd vertoond. Durf te wedden dat ze allemaal wel een huilbui hebben gehad daar.quote:Op zondag 17 december 2006 23:17 schreef Paladina het volgende:
Zo slecht zingt hij niet, maar ben niet echt enthousiast.
En dat gejank, jeetje, ga effe een kwartier staan huilen op tv zeg. Zou me kapot schamen.
echt? ben jij zijn enige fan dan? Jeetje.... dat gaat je veel beltegoed kostenquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het goed.
dan gaat het jou ook veel beltegoed kosten... eerste aan Tha_Erik... nu alweer aan deze chap.... gaat goed zoquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:29 schreef PeRi het volgende:
Ik vind het ook tof. Ik ben fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |