Hij bezit in ieder geval een geweldig gevoel voor humor.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Favoriete boek: X-factor een must voor sterren (vooral als Henkjan het jurylid is van mijn categorie haha)
quote:Op maandag 4 december 2006 00:11 schreef Christine het volgende:
Ik vind 'm eng.
Hartgrondig mee eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:27 schreef SpecialGuest het volgende:
Matige zang en een uitstraling van een betonnen muur. Dat hij er nog in zit is toch wel één van de teleurstellingen van De Confrontatie.
Ik ook totaal niet... echt foute keuze..quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:30 schreef Fannetje het volgende:
Mwa, ik vond 'm zeker niet bij de beste drie horen...
Ze zijn toch ook allemaal anders van elkaarquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef Knipoogje het volgende:
Goede keus van HJ
Superstem van Sharon, RnB sound van Richie, rocksound van Christian en performance uitstraling straks van Genevelva. Hij heeft gewoon voor verscheidenheid gekozen.
Ik ook een beetje.quote:
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 17 december 2006 02:22 schreef Frasier het volgende:
Dat HJ deze dwaas boven Nadeche verkiest...![]()
Hij had Richy al. Die imo. ook een stuk meer heeft dan Christian.quote:Op zondag 17 december 2006 07:37 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht zijn, is in dit soort shows een groot voordeel. Dat weet Henk-Jan heel erg goed, commerciële expert als hij is. En wat de mannen betreft had hij het niet voor het uitkiezen.
Dat neemt niet weg dat ik 100.000 x liever Maruja door had willen zien gaan.
Tenminse een man die daar open voor is.quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
...en een huilie!
kom op nou zeg... huilen om niks...quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Okee, de reden was idd zijn eigen schuld.quote:Op zondag 17 december 2006 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nou zeg... huilen om niks...![]()
Maar hij werd helemaal hysterischquote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenminse een man die daar open voor is.
Zijn genoeg jongens die niet gaan huilen omdat ze dat dom vinden, terwijl ze diep in hun hart aan het huilen zijn. Dat zijn pas softies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |