Uiteraard.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:23 schreef superhero87 het volgende:
SpecialGuest nog steeds voor Melanie?
Je bedoelt Exsix? Of Ikszes?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:25 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op Access gestemd
ik dacht toen ik de naam voor het eerst hoorde (ultieme test) dat het ook zo geschreven werd, ipv X6quote:Op maandag 8 januari 2007 14:27 schreef superhero87 het volgende:
[..]
X6 is mij te br33z@h. Access is gewoon beter!![]()
Oh, dat wist ik niet. Waar staat dat dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:30 schreef superhero87 het volgende:
Terwijl Christian niet eens van Rock houdt
Dat liet hij een beetje doorschemeren bij de uitslagshow gisteren.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Waar staat dat dan?
z'n favoriete nummer was Bon Jovi - Alwaysquote:Op maandag 8 januari 2007 14:33 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Waar staat dat dan?
Tja, dat kun je wel rock noemen, hoewel de "quote:Op maandag 8 januari 2007 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
z'n favoriete nummer was Bon Jovi - Always
Misschien dat hij wel van Rock houdt om naar te luisteren, maar niet om te zingenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, dat kun je wel rock noemen, hoewel de "" wel terecht is
.
Ik zou het juist andersom zien, waarom zou hij anders Santana doenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Misschien dat hij wel van Rock houdt om naar te luisteren, maar niet om te zingen
Moest van HenkJanquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zou het juist andersom zien, waarom zou hij anders Santana doen.
Omdat HenkJan hem daartoe dwingt en Christian zn mond niet durft open te doenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou het juist andersom zien, waarom zou hij anders Santana doen.
Nou ja, het ligt hem wel heel goed bleek zaterdag. Van mij mag ie zo verder gaan en heeft ie voorlopig geen reden om tegen Henk Jan in te gaan.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:42 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Omdat HenkJan hem daartoe dwingt en Christian zn mond niet durft open te doen
Christian gaf gisteren aan dat hij liever next time een ballad wil zingenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt hem wel heel goed bleek zaterdag. Van mij mag ie zo verder gaan en heeft ie voorlopig geen reden om tegen Henk Jan in te gaan.
En ook niet de twenige. (quote:
Ik zeg niet dat ze even goed zijn, ze hebben dezelfde imago.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:07 schreef Andiyan het volgende:
[..]
En ook niet de twenige. ()
Melanie![]()
Oh, en sh, vergelijk Christian () eens niet met Christon (
). Christon was veel beter, ook al zit ie nu in een kwijlerig popbandje.
Ook op school?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:29 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, Christian heeft er ook nog een stem bij.
Ik zou in theorie nog een stuk of 20 keer kunnen stemmenquote:
Ik nog 500quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou in theorie nog een stuk of 20 keer kunnen stemmen.
Ik zou in theorie deze poll kunnen sluiten.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zou in theorie nog een stuk of 20 keer kunnen stemmen.
Ik heb toch niet gedaan, of welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:05 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ik zou in theorie deze poll kunnen sluiten.
Ende vereeuwigd zijt gij!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Woelli het volgende:
Ik kan in theorie niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |