We wachten afquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:19 schreef Starchild het volgende:
Back to bussiness; binnen afzienbare tijd verschijnt een fraaie bewerking van het COMETA rapport. Het betreft een document van de Franse overheid waar wetenschappers van naam aan mee hebben gewerkt.
Wie nog mocht twijfelen aan de relaiteit van het UFO fenomeen daag ik uit dit document door te nemen, kennis wordt opgebouwd door kennis te nemen van het oerdegelijke werk van anderen.
Het is simpel van alles en nog wat te roepen vanuit je eigen geloof of overtuiging, het is wat anders je te verdiepen in een fenomeen en op basis van weloverwogen keuzes (na het doorwroeten van wetenschappelijk verantwoord werk) tot aangepaste aannames te komen.
Ja weet ik, dat rapport is overal te vinden. Maar wat is nou de fraaie bewerking welke binnen afzienbare tijd zal verschijnen ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef Starchild het volgende:
Chaos; het COMETA rapport is op verschillende sites al te lezen, zoek gewoon met google en je komt het tegen. Er komt nu alleen een fraai vormgegeven versie.
Het rapport dateert van 1999 en heeft veel te weinig aandacht gehad van de media, die focussen liever op Big Brother, glazen huizen en meer dan van dat soort bull shit.
Maar wie doet de bewerking ? en waarom ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:29 schreef Starchild het volgende:
Daar wordt de laatste hand aan gelegd.
Ik laat wel weten waar en wanneer het te lezen valt.
op www.ufowijzer kan je de vertaalde versie lezen van paul harmarns. wel handig omdat de meeste mensen de franse taal niet bijzonder machtig zijn. mezelf incluisquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:25 schreef Starchild het volgende:
Chaos; het COMETA rapport is op verschillende sites al te lezen, zoek gewoon met google en je komt het tegen. Er komt nu alleen een fraai vormgegeven versie.
Het rapport dateert van 1999 en heeft veel te weinig aandacht gehad van de media, die focussen liever op Big Brother, glazen huizen en meer dan van dat soort bull shit.
wat valt er nou fraai te bewerken aan een bestaand rapportquote:Op zaterdag 23 december 2006 00:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ja weet ik, dat rapport is overal te vinden. Maar wat is nou de fraaie bewerking welke binnen afzienbare tijd zal verschijnen ?
Kul. AOCS wijst al decennia standaard door naar Defensie Voorlichting, zoals elk militair onderdeel doet.quote:Op zondag 3 december 2006 23:42 schreef Starchild het volgende:
Die verwijzen door naar de MIVD, die zwijgen vervolgens.
De verkeersleiding gaat daar niet over, zeker die op Volkel niet. "Jagen" op ongeïdentificeerde kisten is het domein van de gevechtsleiders (en NIET de verkeersleiders) op AOCS NM.quote:Op zondag 3 december 2006 23:53 schreef Starchild het volgende:
Blijkbaar werk je op Volkel bij de verkeersleiding; het ligt dus voor de hand je te vragen of de kisten wel eens jagen op niet geidentificeerde objecten. Is dat classified?
Of uit pure balorigheid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Starchild het volgende:
Rabarber King; twee jaar terug eerder kontakt met het AOCS gehad en toen een telefoonnummer van de MIVD gekregen, misschien bij uitzondering of per ongeluk, wie zal het zeggen.
Ik spreek uit eigen ervaring.
herhaal je vraag eens in normaal nederlands, dan weten we wat je bedoeldquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:48 schreef merlin693 het volgende:
als je dat claimed moet je verklaren !
Niet-geïdentificeerde vliegende objecten voeren geen transponder. Daarom geeft defensie deze 'UFO meldingen' door aan de Gevechtsleiding, die verantwoordelijk is voor de bewaking van ons luchtruim en radarsystemen heeft, waarmee zij niet afhankelijk is van de transponders, waardoor zij een groter zichtveld hebben dan MilATCC. De Gevechtsleiding is een onderdeel van het AOCS NM (= Air Operations Control Station Nieuw Milligen). Het AOCS Nieuw Milligen (ook wel Garderen) is het luchtoperationele commando- en controlestation van de KLu (= Koninklijke Luchtmacht). Het AOCS bewaakt en verdedigt het luchtruim van Nederland en de NAVO, en beveiligt het militaire en (een deel van het) burgerluchtverkeer. De gevechtsleiding van de KLu wordt gevormd door het in een bunker gevestigde 710 (CRC) Squadron (roepnaam BANDBOX). Eventuele onderscheppingen (van bv. UFO's) door jachtvliegtuigen worden vanuit het CRC (= Control and Reporting Center) geleid. Er volgt dan een QRA (= Quick Reaction Alert), waarbij twee F-16's worden gescrambled. De QRA-taak rouleerde in het verleden over alle vliegbases die over F-16's beschikten. Vanaf januari 2005 zou de Vliegbasis Leeuwarden nog de enige basis in Nederland zijn met een QRA-taak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:06 schreef RabarberKing het volgende:
[..]
De verkeersleiding gaat daar niet over, zeker die op Volkel niet. "Jagen" op ongeïdentificeerde kisten is het domein van de gevechtsleiders (en NIET de verkeersleiders) op AOCS NM.
lijkt mij niet echt handig om vanuit leeuwarden het nederlandse luchtruim te moeten verdedigen. beetje centraler gelegen plaats zou een stuk sneller zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef awesomedude het volgende:
[..]
Niet-geïdentificeerde vliegende objecten voeren geen transponder. Daarom geeft defensie deze 'UFO meldingen' door aan de Gevechtsleiding, die verantwoordelijk is voor de bewaking van ons luchtruim en radarsystemen heeft, waarmee zij niet afhankelijk is van de transponders, waardoor zij een groter zichtveld hebben dan MilATCC. De Gevechtsleiding is een onderdeel van het AOCS NM (= Air Operations Control Station Nieuw Milligen). Het AOCS Nieuw Milligen (ook wel Garderen) is het luchtoperationele commando- en controlestation van de KLu (= Koninklijke Luchtmacht). Het AOCS bewaakt en verdedigt het luchtruim van Nederland en de NAVO, en beveiligt het militaire en (een deel van het) burgerluchtverkeer. De gevechtsleiding van de KLu wordt gevormd door het in een bunker gevestigde 710 (CRC) Squadron (roepnaam BANDBOX). Eventuele onderscheppingen (van bv. UFO's) door jachtvliegtuigen worden vanuit het CRC (= Control and Reporting Center) geleid. Er volgt dan een QRA (= Quick Reaction Alert), waarbij twee F-16's worden gescrambled. De QRA-taak rouleerde in het verleden over alle vliegbases die over F-16's beschikten. Vanaf januari 2005 zou de Vliegbasis Leeuwarden nog de enige basis in Nederland zijn met een QRA-taak.
Hoezo die dingen vliegen met naverbranders aan ruim 2000km/uur dan ben je er zo, bovendien werken ze internationaal dus ook duitsland en belgie worden ingezet als het moet, hier een voorbeeld van een QRA scramble,quote:Op zondag 31 december 2006 12:28 schreef huupia het volgende:
[..]
lijkt mij niet echt handig om vanuit leeuwarden het nederlandse luchtruim te moeten verdedigen. beetje centraler gelegen plaats zou een stuk sneller zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |