quote:Welkom in een nieuwe editie van Fok’s Eredivisie Liveverslagen topic! In dit topic volgen we de wedstrijden uit de Nederlandse eredivisie. Hier kun je posten als je wilt weten hoeveel het staat, als je live kijkt via Versatel, als je luistert naar Langs de Lijn of als je teletekst volgt. Het is hier NIET de bedoeling, zoals het op Fok! nergens de bedoeling is, te trollen. Hieronder valt ook het posten van foutieve tussenstanden tijdens de wedstrijden; dit is erg irriterend. Tegen dergelijke posts zal worden opgetreden. Vanaf heden volgt hier een ban voor. Het Eredivisie Liveverslagen topic is een topic als alle andere topics op Fok!, hier gelden dus geen andere regels.
Ik vrees dat dit een put zonder einde is... Na de winterstop misschien, na wat nieuwe impulsen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groningen, Groningen....Wanneer komt er een einde aan de put?
Nee, had me er al op voorbereid..quote:
Na gisteren? Nee.quote:Op zondag 3 december 2006 15:46 schreef toma het volgende:
dit weekend weer een record-aantal doelpunten ?
zitten op 23 nu, bij lange na nietquote:Op zondag 3 december 2006 15:46 schreef toma het volgende:
dit weekend weer een record-aantal doelpunten ?
Gelukkig wint je 2e clubje ajax, welquote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, had me er al op voorbereid..![]()
Hoe begrijpelijk het ook is, het is gewoon zonde.quote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Urquhart het volgende:
Ajax kennende zal het wel weer inzakken
Wtf? Heitinga slaat Stam?quote:Op zondag 3 december 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
net als toen geen ramp, maar wel jammer.
heitinga slaat stam, stam kijkt alsof ie hem op gaat eten.
Vorig jaar boven kunnen gepresteerd en nu weer terug op aarde.quote:Op zondag 3 december 2006 15:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een put zonder einde is... Na de winterstop misschien, na wat nieuwe impulsen.
Ajax mijn 2e clubje?quote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig wint je 2e clubje ajax, wel
Per ongeluk, maar zag er wel grappig uit die blik van Stamquote:Op zondag 3 december 2006 15:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Wtf? Heitinga slaat Stam?
Stam er nu uit, btw.
quote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Na de scheids en het veld hebben we nu weer een nieuwe. Het ligt aan de verslaggever
Ik denk het ja..quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dan was ik in de war met een andere Groningen "supporter" StarGeezer ofzo?
was wel het geval bij de kampioenswedstrijd van heracles, toen met 1-1 gelijk werd gespeeld en het niet door gingquote:Op zondag 3 december 2006 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Na de scheids en het veld hebben we nu weer een nieuwe. Het ligt aan de verslaggever
StarGazer waarschijnlijk?quote:Op zondag 3 december 2006 15:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dan was ik in de war met een andere Groningen "supporter" StarGeezer ofzo?
Dat was behoorlijk lullig toen jaquote:Op zondag 3 december 2006 15:50 schreef Incolumis het volgende:
was wel het geval bij de kampioenswedstrijd van heracles, toen met 1-1 gelijk werd gespeeld en het niet door ging![]()
Zonde van het bordquote:Op zondag 3 december 2006 15:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hofs hard in aanraking met een reclamebord, dat er meteen uit ligt.
whuh?quote:Op zondag 3 december 2006 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
"Maar we gaan eerst naar Amsterdam, want daar is OOK een doelpunt..."
Kom op het is 3-0, beetje onzin om nu te gaan staken.quote:Op zondag 3 december 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
"Dat durft ie ook niet"...
En daar zit het dus mis he...
AZFanpage.nl rules! Die hebben bijna altijd zo snel de doelpunten!quote:Op zondag 3 december 2006 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, hier komen ze:
[afbeelding]
1-0 Shota
[afbeelding]
2-0 Koef
[afbeelding]
3-0 Koef
[afbeelding]
4-0 Shota
Que?quote:Op zondag 3 december 2006 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
"Dat durft ie ook niet"...
En daar zit het dus mis he...
Ten Napel over de scheids bij Utrecht - FCG. Spelers van FCG vragen om staken omdat dat veld onbespeelbaar is, maar volgens Ten Napel durft ie dat niet omdat er 18000 fanatieke supporters op de tribune zitten.quote:
daarom hou ik zo van Ajaxquote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Best grappig dat iedereen met 5-0 nog niet tevreden is.
Mop vertellenquote:
over de uitslag wel, maar je loopt er 45 min overheen, en daarna doe je niets meer. het is koud in de arena hoorquote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ten Napel over de scheids bij Utrecht - FCG. Spelers van FCG vragen om staken omdat dat veld onbespeelbaar is, maar volgens Ten Napel durft ie dat niet omdat er 18000 fanatieke supporters op de tribune zitten.
Als ze allemaal in de eerste helft gescoord worden en de 2e helft fucking boring is, kan ik daar wel inkomen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Nee, maar omdat het in de rust al 5-0 staat, gaan ze gas terugnemen, en dáár baal ik van. Voetbal gewoon de hele wedstrijd zo, dan krijg je misschien eens een mooie monsteruitslag!quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Walgelijk zo'n 'we zijn er toch al' instellingquote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, maar omdat het in de rust al 5-0 staat, gaan ze gas terugnemen, en dáár baal ik van. Voetbal gewoon de hele wedstrijd zo, dan krijg je misschien eens een mooie monsteruitslag!
Voorspelt veel goeds voor Az en ZWquote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Corksterr het volgende:
2e helft is echt niet om aan te zien.
gewoon eigenlijk heel slecht van Ajax dus.....quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Corksterr het volgende:
2e helft is echt niet om aan te zien.
Sorry hoor, maar daar heb ik op dit moment echt schijt aan. Laat eerst maar eens een hele wedstrijd goed voetbal zien!quote:Op zondag 3 december 2006 16:01 schreef RayMania het volgende:
Ah, opzich snap ik Ten Cate wel. Die is blij met drie punten en hoopt gewoon niet op blessures als AZ voor de deur staat. Publiek wil natuurlijk het liefst 10-0.
Idd, het publiek heeft gewoon recht op TWEE helften voetbal...quote:Op zondag 3 december 2006 16:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar daar heb ik op dit moment echt schijt aan. Laat eerst maar eens een hele wedstrijd goed voetbal zien!
Tofquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef TimmyAsd het volgende:
3-2 heerenveen
quote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Veld in Utrecht is idd wat aan de vochtige kant.
Friendquote:Op zondag 3 december 2006 16:04 schreef RayMania het volgende:
Wie heeft voor Heerenveen gescoord?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:04 schreef Saekerhett het volgende:
Kijk, zoals AZ doet, is het leuk, goed voeballen en de goals een beetje spreiden over de helften...
Eruit voor Timothy Derijckquote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef TimmyAsd het volgende:
Greene lijkt ook geblesseerd
Iddquote:Op zondag 3 december 2006 16:06 schreef RayMania het volgende:
De Mul. Nou HeatWave z'n dag kan niet meer stuk
.
Volgens mij een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Derijck is toch aanvaller?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij zitten Ten Cate en Van Gaal mekaar te bellen nu:
Louis, hoeveel heb jij?
- 5 nu
HAHAHHA!!! Wij al 6!!!!
- Moraalridder!
Echt. beuhh..quote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef TJDoornbos het volgende:
3-1 voorsprong weggeven.......
Geen eens de doelpuntrijkste? Welke competitie dan?quote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Roeni3 het volgende:
Logisch dat de Eredivisie de op een na meest doelpuntrijke competitie in Europa (wereld?) is.
Ja, kijk maar op TT 838, toch geen fuck aan?quote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Roeni3 het volgende:
Logisch dat de Eredivisie de op een na meest doelpuntrijke competitie in Europa (wereld?) is.
En dan lopen ze altijd te verkondigen dat feyenoorders meer haat richting ajax hebben dan liefde voor de eigen club.quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gaat de hele middag al zo hier.![]()
Kom op Feyenoord.![]()
jupiler leaguequote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Geen eens de doelpuntrijkste? Welke competitie dan?
kazackstan premier leaguequote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die hebben nog niet door dat Heerenveen gevaarlijker voor hen is dan Feyenoordquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En dan lopen ze altijd te verkondigen dat feyenoorders meer haat richting ajax hebben dan liefde voor de eigen club.
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight _o-
Volgens mij Luxemburg.quote:Op zondag 3 december 2006 16:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, na 5 wedstrijden kut, met 6-0 voorstaan. Hoe kan je dan in hemelsnaam blij zijn he?quote:
whehe, in het DSB stadion.quote:Commentaar Gejuich door het stadion als de goalalert meldt dat Feyenoord 3-3 staat tegen Heerenveen.
Ik bedoelde dus om Feijenoordquote:Op zondag 3 december 2006 16:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja, na 5 wedstrijden kut, met 6-0 voorstaan. Hoe kan je dan in hemelsnaam blij zijn he?
quote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef Saekerhett het volgende:
GODVER DE GODVER DE.... enz...
AZ.nl, die hebben daar een popupscherm meelopen met allerlei meldingen over de wedstrijd zoals kansen en corners.quote:
Ajax scoort 6 x door een blunder op het veld, helaas.quote:Op zondag 3 december 2006 16:15 schreef VoreG het volgende:
Feyenoord scoort 4x door 4x een blunder op het middenveld, helaas
En 6 punten achterquote:Op zondag 3 december 2006 16:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoezo joodjes? Die staan anders nog met 6-0 voor
quote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De Guzman wat een fucking beauty. Stiff over de keeper.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het seizoen is nog geen eens op de helftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |