Ten Napel over de scheids bij Utrecht - FCG. Spelers van FCG vragen om staken omdat dat veld onbespeelbaar is, maar volgens Ten Napel durft ie dat niet omdat er 18000 fanatieke supporters op de tribune zitten.quote:
daarom hou ik zo van Ajaxquote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Best grappig dat iedereen met 5-0 nog niet tevreden is.
Mop vertellenquote:
over de uitslag wel, maar je loopt er 45 min overheen, en daarna doe je niets meer. het is koud in de arena hoorquote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ten Napel over de scheids bij Utrecht - FCG. Spelers van FCG vragen om staken omdat dat veld onbespeelbaar is, maar volgens Ten Napel durft ie dat niet omdat er 18000 fanatieke supporters op de tribune zitten.
Als ze allemaal in de eerste helft gescoord worden en de 2e helft fucking boring is, kan ik daar wel inkomen.quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Nee, maar omdat het in de rust al 5-0 staat, gaan ze gas terugnemen, en dáár baal ik van. Voetbal gewoon de hele wedstrijd zo, dan krijg je misschien eens een mooie monsteruitslag!quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef RayMania het volgende:
Inderdaad. Walgelijk zo'n 'we zijn er toch al' instellingquote:Op zondag 3 december 2006 15:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, maar omdat het in de rust al 5-0 staat, gaan ze gas terugnemen, en dáár baal ik van. Voetbal gewoon de hele wedstrijd zo, dan krijg je misschien eens een mooie monsteruitslag!
Voorspelt veel goeds voor Az en ZWquote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Corksterr het volgende:
2e helft is echt niet om aan te zien.
gewoon eigenlijk heel slecht van Ajax dus.....quote:Op zondag 3 december 2006 16:00 schreef Corksterr het volgende:
2e helft is echt niet om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |