quote:Drama op basisschool: jongetje gedood
Op een basisschool in het Brabantse Hoogerheide is een jongetje uit groep vier om het leven gebracht. Na een klopjacht is een 22-jarige verdachte aangehouden. Hij wordt verhoord.
Jongetje gedood op school
Verslaggeefster over drama
Klaslokaal
Een jongetje van acht jaar is door een man om het leven gebracht. Het drama vond vanmorgen plaats in een leeg klaslokaal van de Klim-Op-school. De jongen, Jesse Dingemans, was net klaar met knutselen. De rest van de klas was daar nog in de aula mee bezig. De kinderen hebben dus niets gezien.
Geen familie
De dader zou de school binnen zijn gegaan en de jongen met een mes hebben gedood. De jongen had verwondingen in de halsstreek. De exacte toedracht en het motief worden onderzocht. Er is geen familierelatie tussen verdachte en het jongetje. Het slachtoffer is de zoon van de directeur van de Rabobank in het nabijgelegen Halsteren. De school is direct ontruimd en de leerlingen zijn opgevangen.
Team
De politie doet uitvoerig sporenonderzoek. De verdachte wordt verhoord. Er is een groot team vrijgemaakt om het misdrijf te onderzoeken. De politie heeft nog geen wapen aangetroffen. Volgens officier van justitie Donker wordt de 22-jarige man maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Deze onderzoeksrechter bekijkt of de verdachte langer in voorarrest mag worden gehouden.
Reacties
Burgemeester Fränzel van de gemeente Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, sprak van een 'verschrikkelijk bericht'. Hij betuigde zijn medeleven aan de ouders en de medeleerlingen van het slachtoffer. Minister van Onderwijs Van der Hoeven heeft geschokt gereageerd op het nieuws. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de ministerraad. Na afloop van is ze direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd
bron
En wat er nog voor de dag komt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe meer details ik hoor hoe onwerkelijker het klinkt, lijkt wel een script van een horor movie.
Ik denk idd dat het niet op die jongen gericht is, maar ik kan me ook niet voorstellen dat een man zomaar een school inloopt (terwijl er een kind in zijn? auto zat) en dan het eerste kind wat hij tegenkomt neersteekt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:43 schreef DrDentz het volgende:
Nee, lijkt me sterk dat hij precies die jongen moest hebben aangezien hij niet kon weten dat hij alleen in het lokaal aanwezig was?
En hier ook maar...quote:Bron : Telegraaf
Binnenland
vr 1 dec 2006, 22:34
Verbijstering na moord op 8-jarige leerling in klas
RIJSWIJK - Bloemen en een beertje liggen vrijdagavond voor basisschool de Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in het Brabantse dorpje Hoogerheide. Ze lagen er vrijdag bijna direct nadat duidelijk was geworden dat in de school eerder die dag, omstreeks 11.00 uur, de 8-jarige Jesse Dingemans op brute wijze om het leven was gebracht.
Een 22-jarige man, zo bleek later tijdens een persconferentie op het gemeentehuis van Woensdrecht, werd op aanwijzing van getuigen aangehouden. Hij droeg een lange jas en een capuchon. Hij heeft geen familierelatie met Jesse, leerling van groep vijf. De man is woonachtig in de lokale gemeenschap, bevestigde de politie. Zij wil over de verdachte en over de toedracht verder geen nadere mededelingen doen.
Kleine gemeenschap, moet toch lukken..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:10 schreef ChefAgf het volgende:
Ik zou wel willen weten wie de verdachte is. Een leeftijdsgenoot in dezelfde plaats...
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef webtv het volgende:
Er zijn mensen hier die meer weten, dat kan niet anders.
100% zeker blijkbaar niet...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef webtv het volgende:
Er zijn mensen hier die meer weten, dat kan niet anders.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.condoleanceregister.com/
je mag het condoleance register tekenen als je er behoefte aan voelt
Ik lees reacties van mensen (topic deel 5) die bekenden hebben die de arrestatie hebben gezien. Die mensen zijn niet zomaar weer naar binnen gegaan om koffie te drinken. Ze hebben vast en zeker met buurtgenoten gesproken en dat soort zaken gaat erg snel in een dorp. Tevens het feit dat het een dorpsgenoot is...quote:
Ik heb het al getekend... het is echt enorm drukbezocht... gelukkig zijn er dus veel mensen die dit ook niet als normaal zien...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:14 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.condoleanceregister.com/
je mag het condoleance register tekenen als je er behoefte aan voelt
De mensen die het gezien hebben wisten toen nog niet wat er aan de hand was. Bovendien wonen er in die straat veel oude mensen die die jongen waarschijnlijk niet kennen. Ik zal morgen wel wat geruchten horen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:15 schreef webtv het volgende:
[..]
Ik lees reacties van mensen (topic deel 5) die bekenden hebben die de arrestatie hebben gezien. Die mensen zijn niet zomaar weer naar binnen gegaan om koffie te drinken. Ze hebben vast en zeker met buurtgenoten gesproken en dat soort zaken gaat erg snel in een dorp. Tevens het feit dat het een dorpsgenoot is...
En het ergste is dat ie hooguit een paar jaar vastzit, tbs krijgt en daarna weer gewoon vrij rond mag lopen... terwijl dit jongetje nooit meer terugkomt...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zou je kind maar zijn, een dood normale dag naar school brengen en dan te horen krijgen dat hij nooit meer thuis komt.![]()
![]()
Ik zou die klootzak (als het de dader is) tijdens de rechtzitting doodschieten. Dan maar eigen rechter spelen maar zo'n smeerlap verdient de dood.
Een moeder deed dit ooit in duitslandquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het zou je kind maar zijn, een dood normale dag naar school brengen en dan te horen krijgen dat hij nooit meer thuis komt.![]()
![]()
Ik zou die klootzak (als het de dader is) tijdens de rechtzitting doodschieten. Dan maar eigen rechter spelen maar zo'n smeerlap verdient de dood.
Ik kan me voorstellen dat dat hetgene is dat je het liefst zou willen doen, maar ik vind niet dat als je iets afkeurt je hetzelfde terug moet doen... die man moet overgelaten worden aan de politie... voor eigen rechter spelen is net zo erg als het eerste misdrijf...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een moeder deed dit ooit in duitsland
ik weet niet meer hoe ze heet
maar ik gaf haar groot gelijk!!!
Ze schoot de moordenaar dood tijdens het proces!
Ik zou hetzelfde doen..sorry maar zo ben ik wel..
kom never aan mijn kind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ken de verdachte zelf niet..hij schijnt een klas lager als mij hebben gezeten, misschien dat ik hem van gezicht ken. Maar ben hopeloos in het onthouden van namen...dus kan je er niet aan helpen...quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:52 schreef webtv het volgende:
He Bamba, nog even over dat gerucht. Als het werkelijk die persoon is. Kun je ons dan misschien een mogelijk motief geven?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat hetgene is dat je het liefst zou willen doen, maar ik vind niet dat als je iets afkeurt je hetzelfde terug moet doen... die man moet overgelaten worden aan de politie... voor eigen rechter spelen is net zo erg als het eerste misdrijf...
Had ze haar kind maar beter moeten opvoeden!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef mariel18 het volgende:
En mag de moeder van de dader dan ook weer denken dat niemand aan haar kind mag komen?
Wat valt er te stelen in een klaslokaal, en komop zeg een kind van 8 jaar uitschakelen omdat je anders bang bent om betrapt te worden.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:30 schreef Kanjer het volgende:
Als ik de feiten zo zie, denk ik dat het niet eens moord is/word.
Vader staat er totaal los van, jochie ging "even" wat halen en dus toevallig aanwezig op de gang.
Lijkt mij nog het meest op een gelegenheidsdief die per ongeluk betrapt werd.
En dan is het geen moord met voorbedachte rade maar "slechts" doodslag, een beetje advocaat maakt er zelfs nog een vlaag van verstandsverbijstering van.
Ik hoop dit allemaal van niet, van mij mogen ze voor deze gevallen gerust de doodstraf weer invoeren, wil ik nog bij helpen ook.
Sterkte aan iedereen die dit van nabij moeten meemaken, ongelovelijk treurig nieuws.
Dan moet je zelf de straf uitzitten.. dat is zo iemand niet waard... daar zou ik mijn handen niet vuil aan maken..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]oh ja?
Ach nou en alsof je leven nog veel voorsteld als je kind er niet meer is?
Kom kom..politie...paar jaar straf en dat is alles?
pffffffff
Dat is voor mijn pijn dan echt niet genoeg! Geloof me..
Ik heb echt geen idee meer waar ik het zoeken moet, sorry. Maar het kwam wel uit 1 van deze topicsquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:37 schreef Bamba het volgende:
Erwtensoep zegt dat zijn ouders getuige waren van de arrestatie...vandaar dat ik het tegen hem heb...
Queen_Bee, kun je dat nieuwsbericht hier even neerzetten of anders een linkje geven? ik dacht dat ik nu alle berichten al wel had gelezen, maar niet dus...
maakt niet uit, ik kom het nog wel tegen denk ik....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer waar ik het zoeken moet, sorry. Maar het kwam wel uit 1 van deze topics
Nee hoor.. ze mogen zelfs klagen als er geen betaaltv meer is...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het ook hypocriet om een moordenaar te vermoorden. En daarbij, met moord zijn ze er te makkelijk vanafBeter stop je ze in een cel, zonder games en tv
En op brood en water
![]()
ach die straf is dan geen straf meer...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:37 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Dan moet je zelf de straf uitzitten.. dat is zo iemand niet waard... daar zou ik mijn handen niet vuil aan maken..
maar misschien dat ik op dat moment ook niet meer helder zou denken en hem ook voor zijn kop zou willen knallen..
Ach dan bel je toch even LUDO?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind het ook hypocriet om een moordenaar te vermoorden. En daarbij, met moord zijn ze er te makkelijk vanafBeter stop je ze in een cel, zonder games en tv
En op brood en water
![]()
En je andere kinderen danquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]oh ja?
Ach nou en alsof je leven nog veel voorsteld als je kind er niet meer is?
Kom kom..politie...paar jaar straf en dat is alles?
pffffffff
Ik weet het jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nee hoor.. ze mogen zelfs klagen als er geen betaaltv meer is...![]()
Ik weet dat brood en water wat te ver gaatquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach dan bel je toch even LUDO?
Zijn praktijken zijn geoorlooft in GTST maar in rl ach why not?
Als je in geldnood zit kun je beter in de bak gaan zitten idd...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet het jaMaar zo wil ik het niet
Het is toch te gek voor woorden dat de gevangenis net een gratis hotel isMis alleen de minibar nog
Geen idee, ben geen dief.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat valt er te stelen in een klaslokaal, en komop zeg een kind van 8 jaar uitschakelen omdat je anders bang bent om betrapt te worden.![]()
En daarbij iemand de keel door snijden noem ik dus niet doodslag, maar gewoon moord.![]()
Vreselijk idee.....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef Janena het volgende:
Toen ik vanmiddag de kadootjes aan het inpakken was voor het sinterklaasfeest van mijn 2 kindjes zat ik me zo af te vragen of Jesse's vader en moeder ook al kadootjes klaar hebben liggen.
Kadootjes waar hij nooit mee zal spelen
Wat gaan deze mensen een vreselijke tijd tegemoet, het lijkt me onmenselijk zwaar!
Daar wil ik niet eens aan denken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef Janena het volgende:
Toen ik vanmiddag de kadootjes aan het inpakken was voor het sinterklaasfeest van mijn 2 kindjes zat ik me zo af te vragen of Jesse's vader en moeder ook al kadootjes klaar hebben liggen.
Wat gaan deze mensen een vreselijke tijd tegemoet, het lijkt me onmenselijk zwaar!
Goed berecht in Nederland?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef Xith het volgende:
Hopelijk wordt hij goed berecht (--ZODAT DUIDELIJK IS DAT HIJ DE DADER IS--) en dan voor lange tijd (levenslang?) in het gevang.
Ik zat er net ook aan te denken, dat ze nu met de feestdagen zoiets moeten verwerken...quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef Janena het volgende:
Ik heb er een en ben er zeer zuinig op!quote:
je wordt zo wel bang om hem/haar naar school te sturen. Je verwacht het juist daar niet..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb er een en ben er zeer zuinig op!
Ja, deze moeder heeft er meer. Ga je dan vor je kinderen zorgen of kom je in de gevangenis.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik moest daar ook aan denken en ook aan een liedjequote:Op vrijdag 1 december 2006 23:43 schreef Janena het volgende:
Ik vind 't ook heel vreemd, dat kind bij de dader in de auto. Was 't een kind van dezelfde leeftijd, ook een jongen? En waarom horen we daar niets over in 't nieuws, bescherming van zo'n kind?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef DrDentz het volgende:
Ja.. ik zou wel willen weten wat voor rol dat kind dan speelt. Was hij meegenomen door de dader? Zou hij ook bijna vermoord zijn? Of was het een vriend van de dader, en handelde de dader misschien in opdracht, een gek die denkt dat ie een Terminator is ofzo? Beetje wazig verhaal zo..
dat overleg ik dan wel met de vader!!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, deze moeder heeft er meer. Ga je dan vor je kinderen zorgen of kom je in de gevangenis.
over het kind was bij mijn weten verder niets bekendquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik vind 't ook heel vreemd, dat kind bij de dader in de auto. Was 't een kind van dezelfde leeftijd, ook een jongen? En waarom horen we daar niets over in 't nieuws, bescherming van zo'n kind?
Nou ja, maar afwachten wat uit 't onderzoek komt.. bedenken waarom de dader zoiets gedaan kan hebben is eigenlijk onmogelijk; denken of iemand aan 't inbreken was, vragen waarom 'ie dat probeert overdag op een drukke school, of dat 'ie deze jongen wilde ontvoeren of wat dan ook... 't lijken goede vragen maar als deze dader normaal en logish dacht had 'ie het helemaal niet gedaan, ik denk niet dat wij zijn hersenkronkels kunnen volgen.
quote:'Jesse was een open en eerlijk manneke'
HOOGERHEIDE – Fietsend kwam de achtjarige Jesse elke dag samenmet zijn zus naar school vanuit de wijk De Hoef, waar het in Hoogerheide gewortelde gezin Dingemans sinds kort woont. Een speels, leuk ventje. Open van karakter en intelligent.
lees hier het bericht verder....
De kans dat je kind tijdens het spelen verongelukt is vele malen groterdan dat het op school door een idioot zal worden doodgestoken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ach toe, 1 kind op de basisschool en 1 leraar in 2004 op de middelbare school.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
je wordt zo wel bang om hem/haar naar school te sturen. Je verwacht het juist daar niet..![]()
Blijf eens van de drugs af.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat overleg ik dan wel met de vader!!!!
Maar de dader zal niet ontkomen
echt niet!
Sorry dat ik zo reageer ik heb mijn eigen redenen hiervoor!
Niemand komt aan mijn kind nml! NEVER en zo ja?
Prima consequenties zijn voor de dader zelf!
simpel zat, ik hoef dan echt niet meer na te denken over vergevingsgezindheid oid of een rechter..
neuh!
Geen enkele moeite mee...diegene die een tengel uitsteekt naar mijn kind is echt de lul!
tja, gelukkig is de kans maar heel, heel klein....Ik hoop echt dat het nooit meer gebeurt....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:53 schreef Xith het volgende:
[..]
Ach toe, 1 kind op de basisschool en 1 leraar in 2004 op de middelbare school.
Niet dat ik dit niet heel erg vind, zeker voor de ouders, maar ik ga er niet over wakker liggen want dit gebeurt overal in de (undeveloped) wereld. Dat deze familie Nederlands was heeft bij mij geen 'toegevoegde waarde'.
Iddquote:Het is triest, zeer triest, en de dader (of dat nou die verdachte is of niet) mag van mij de rest van z'n dagen binnen 4 muren slijten, maar zeker niet erger dan de duizenden anderen elk jaar in de wereld.
bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Een moeder deed dit ooit in duitsland
ik weet niet meer hoe ze heet
maar ik gaf haar groot gelijk!!!
Ze schoot de moordenaar dood tijdens het proces!
Ik zou hetzelfde doen..sorry maar zo ben ik wel..
kom never aan mijn kind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
je wordt zo wel bang om hem/haar naar school te sturen.
Ik moet zeggen dat mijn eerste reactie ook was van... pfff... doe alle schooldeuren op slot, niemand meer binnen, maar inderdaad moet je de kinderen niet onveilig laten voelen..quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De kans dat je kind tijdens het spelen verongelukt is vele malen groterdan dat het op school door een idioot zal worden doodgestoken.
Complete hysterie nu, strax overal zeker beveiliging op scholen? Tijdens het speelkwartier de grote hoge hekken op slot met bewaking en veel camerá's ?
Uiteraard betreur ik dit incident ook, het is vreselijk , alleen moeten we nu niet gaan overdrijven denk ik.
Zo maak je van gezonde kinderen angsthaasjes.
trotse bezitter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gadver Loeder, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:53 schreef Loedertje het volgende:
De kans dat je kind tijdens het spelen verongelukt is vele malen groterdan dat het op school door een idioot zal worden doodgestoken.
Complete hysterie nu, strax overal zeker beveiliging op scholen? Tijdens het speelkwartier de grote hoge hekken op slot met bewaking en veel camerá's ?
Uiteraard betreur ik dit incident ook, het is vreselijk , alleen moeten we nu niet gaan overdrijven denk ik.
Zo maak je van gezonde kinderen angsthaasjes.
goh is dat je enige simpele verweer?quote:
Dramaqueen, je leeft in een tijd waarin kinderen veiliger zijn dan ooit.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:58 schreef Queen_Bee het volgende:
Met alles wat je tegenwoordig hoort, ik weet niet meer of ik nog wel een kind op deze wereld wil zetten
Nee, ik vind je een hysterisch wijf.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
goh is dat je enige simpele verweer?
Krijg eens een kind dan weet je wat dat is...ipv simpele domme redeneringen neer te zetten!!!!!!!!!
Of behoor jij tot een van die ontaarde ouders? dombo
Dramaqueen? Zo vaak hoor je ineens weer over kinderen die bijna gekidnapped zijn, kinderen die gekidnapped zijn, kindere die verkracht zijn, aangerand, en nu ook vermoordquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Dramaqueen, je leeft in een tijd waarin kinderen veiliger zijn dan ooit.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
trots?quote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een hysterisch wijf.
Dit roept bij jou geen gevoelens op ofzo?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap jouw punt wel hoor, maar het komt wel wat eh overdreven overquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trots?
you are simple to!
Weinig meegemaakt zekers in je leventje?
GET A LIFE dude
Een normale ouder zal niet onder invloed van rotzooi zijn als ze de zorg voor haar kind heeft.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
goh is dat je enige simpele verweer?
Krijg eens een kind dan weet je wat dat is...ipv simpele domme redeneringen neer te zetten!!!!!!!!!
Of behoor jij tot een van die ontaarde ouders? dombo
jij bent sick en dus ook nog kinderloos dus!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik vind je een hysterisch wijf.
Als je geen hysterische moeder bent, weet je niet wat er in de wereld leeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
trots?
you are simple to!
Weinig meegemaakt zekers in je leventje?
GET A LIFE dude
Hallo, 1 incident. De kans dat je op weg naar school wordt doodgereden is wel een klein beetje groter, de kans dat je door de bliksem wordt getroffen ook. Een beetje zelf nadenken mag wel hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:01 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Als je niet eens meer op school kunt rondlopen als kind, vind ik niet dat je veilig bent...
Bij mij in de buurt (de straat uit) is een paar weken geleden ook iemand ontvoerd, op een plaats waar rond die dagen een drugshandel is opgerold... hij wist te ontsnappen, maar dat zet je ook wel aan het denken...quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dramaqueen? Zo vaak hoor je ineens weer over kinderen die bijna gekidnapped zijn, kinderen die gekidnapped zijn, kindere die verkracht zijn, aangerand, en nu ook vermoordDaarbij is deze wereld verkankerd en zou het eigoistisch zijn
Ja., maar dit is niet het enige tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Hallo, 1 incident. De kans dat je op weg naar school wordt doodgereden is wel een klein beetje groter, de klans dat je door de bliksem wordt getroffen ook. Een beetje zelf nadenken mag wel hoor.
Dus al je geen kinderen hebt mag je geen mening hebben over de mening van hysterischse drugskonijnen als jij die ook nog eens de zorg voor een kind hebben?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij bent sick en dus ook nog kinderloos dus!
Ik wil maar zeggen, en zulke dingen hoor je tegenwoordig veel te vaak. En niet alleen in Amerikaquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt (de straat uit) is een paar weken geleden ook iemand ontvoerd, op een plaats waar rond die dagen een drugshandel is opgerold... hij wist te ontsnappen, maar dat zet je ook wel aan het denken...
Er is geen IQ test voordat je zwanger mag worden hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef gelly het volgende:
. Een beetje zelf nadenken mag wel hoor.
Een ongeluk is heel wat anders dan een moord... ongelukken zullen er altijd zijn, maar daar kan niets in veranderen... Ik vind het verontrustend dat er kinderen vermoord worden...quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Hallo, 1 incident. De kans dat je op weg naar school wordt doodgereden is wel een klein beetje groter, de kans dat je door de bliksem wordt getroffen ook. Een beetje zelf nadenken mag wel hoor.
daar weet jij dus niets van!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een normale ouder zal niet onder invloed van rotzooi zijn als ze de zorg voor haar kind heeft.
V e r a n t w o o r d e l ij k h e i d ...dát is wat je hebt als ouder t.o.v. je kind.
Of heb je nu een nuchtere oppas in huis voor je kind?
Jij bent echt moeder? Dit klinkt gewoon compleet doorgeslagen.. je gaat wel een beetje ver hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daar weet jij dus niets van!!!!!!!!
fuck offffffffffff![]()
Stabiel genoeg om moeder te zijn, zo te lezen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daar weet jij dus niets van!!!!!!!!
Loeder geef nu eens toe dat jij drugs gebruikt ipv dit te projecteren op anderen die jij niet kunt uitstaan omdat jij jaloers van aard bent!
Ontleed je naam maar eens!
Jij bent niets meer dan een kakkerlak in dit forum!
Nog te min om op te pissen!!!!!!!! Vies loederachtig mormel!
Moge jij nimmer moeder worden van menselijke wezentjes! Want jij spoort van geen kanten nml!
Dat is mij al duidelijk na al die tijden in dit forum...naar mens dat je bent!
sick persoon!
Elke keer als ik iets van jou lees denk ik nee vraag ik mij af!
Hoe ziek kan een wijf zijn!?????????
Jij spant de kroon nml! zum kotzennnnnnn gewoon!
Ik peer hem van dit forum!
Ik wordt elke keer geconfronteerd met sickoos hier en zielige mensen die zich sick projecteren op anderen!
Walgelijk gewoon!
Ordonair volk dat is wat jullie zijn!
fuck offffffffffff![]()
Als je denkt dat je beter 100 jaar geleden een kind op de wereld had kunnen zetten heb je weinig historisch besef... Er zijn in de loop der tijd enorm veel maatregelen getroffen om kinderen beter te beschermen, van afschaffing kinderarbeid tot verplichte kinderzitjes in de auto. Kinderen zijn in deze tijd veel beschermder en veiliger opgegroeid dan ooit te voren. Natuurlijk hoor je over allerhande misdrijven, die waren er vroeger ook maar dat hoorde je niet door beperkte media. Mensen laten zichzelf bang maken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja., maar dit is niet het enige tegenwoordig.
doe eens rustig, joh.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij bent sick en dus ook nog kinderloos dus!
Walgelijk mens ben jij!
je maakt mij misselijk om die domme bewoordingen die jij bezigt in een forum
was jij niet ooit een mod?
hmmz zegt al veel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |